Home › Forums › Techniek › Opvoeren voor gevorderden › Het 50cc Race Blok Topic
- Dit onderwerp bevat 253 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand, 3 weken geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 oktober 2007 om 18:29 #203528
Ja hoor 22mm is de maat voor de wedstrijd.
TICKLING BARN24 oktober 2007 om 19:03 #203529Crullie :
Ja hoor 22mm is de maat voor de wedstrijd.ja dat snap ik maar mag de uitlaatpoort er weer opnieuw opgelast worden? dat was me vraag omdat er staat geen lasbewerkingen.
7 november 2007 om 12:35 #203531Nou mensen, laatste reply weer 2 week geleden, hoe staat het ermee? zijn er al mensen aan het klussen? of ben ik de enige?
7 november 2007 om 12:46 #203532Denk dat je 1 van de weinigen bent die al begonnen is.
Ik heb het allemaal al wel klaar liggen maar ram het van het voorjaar pas eens in elkaar.
Heb nu tenmiste wel een rollerbank om het op te testen;)7 november 2007 om 12:50 #203533@speedbuxy.. heb je een testbank? naiz! Is het mogelijk om bij jou te testen (uiteraard tegen vergoeding?)
Maargoed, ik ben dus 1 van de weinigen.. jammer. Cilinder is al klaar, maar moet eigenlijk gehoned worden + overmaatse zoeger. zijn die te krijgen voor vespa?
verder zit ik nog zonder blok, dus:
Mocht iemand nog een blokje willen doneren… PM maar, diegene geef ik het blok volledig aangepast terug, evt met cilinder en berekende uitlaat…. Het is wel op eigen risico…
en ik zeg erbij dat ik geen ervaring heb met vespa blokejs 😀7 november 2007 om 13:18 #20353438.6 is dacht ik of 0.4 bij mijn brommerboer hier te krijgen (cor hamstra, bij mijn kant die)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 november 2007 om 13:40 #203535Cor hamstra? die hebben toch gewoon 1 zaak? Met Sytze (of hoe die fries ook heet..wel een schiere vent)..
edit: 1 zaak in groningen dan, in fryslan zit de sloperij + een enorme showroom
maar Thomas, jij doet ook mee toch?
7 november 2007 om 15:51 #203536LvDoni :
@speedbuxy.. heb je een testbank? naiz! Is het mogelijk om bij jou te testen (uiteraard tegen vergoeding?)Nee ik heb geen echte testbank maar een oude politie rollerbank:)
Dus echt presiese metingen doet ie niet.
Maar voor afstellen en verschillende manieren van tuning testen is ie perfeckt.
Want 5km in snelheid verschil meet ie wel en de snelheid waarmee die ie op top is kan ik nu ook heel makkelijk meten.
Maar voor echte pk meting en dat soort dingen heb je er niks aan.7 november 2007 om 16:15 #203537pier :
Crullie :
Ja hoor 22mm is de maat voor de wedstrijd.ja dat snap ik maar mag de uitlaatpoort er weer opnieuw opgelast worden? dat was me vraag omdat er staat geen lasbewerkingen.
Ik vind het prima dat er aan gelast word, zolang er maar een 22mm uitlaat aansluiting op zit maar waarom zal je dat doen, het lukt mij de uitlaat te vergroten en ruimer en beter op tijd te krijgen zonder dat het uitlaat flensje eraf moet, is alleen maar meer werk.
TICKLING BARN7 november 2007 om 16:57 #203538Crullie :
pier :
Crullie :
Ik vind het prima dat er aan gelast word, zolang er maar een 22mm uitlaat aansluiting op zit maar waarom zal je dat doen, het lukt mij de uitlaat te vergroten en ruimer en beter op tijd te krijgen zonder dat het uitlaat flensje eraf moet, is alleen maar meer werk.
Omdat we aan een cilinder begonnen zijn zonder uitlaatpoort;) vandaar..
@LvDoni: ja jeroen en ik zijn al begonnen, binnen kort maar eens testen hoe hard die wil.
17 december 2007 om 17:08 #203638Zo pier, we zijn weer 40 dagen evrder. Nog mee bezig geweest?
Heb al mijn vespazooi weggeflikkert, op wat kleien dingetjes na. Heb alleen een cilinder… maar zonder blok en frame kom ik nergens. geen 50cc race voor mij, ookal heb ik nu wel 2 mooi haakse freesjes waardoor ik heul makkelijk overal bij kom 😉
Mochten er meer mensen zijn die een haaks freesje willen hebben, Contact me maar 😉 Kan er misschien nog een paar krijgen!
17 december 2007 om 17:25 #203639Cilinder is zo goed als af maar de uitlaat poort moet gelast worden en aangezien jeroentje daar niet echt mee opschiet:P moet ik nog ff wachten
17 december 2007 om 19:10 #203640ja zal ik dat binnenkort toch marus doen dan:D zal in het weekend mn lasapparaatje gaan halen, maar ben benieuwd of het gaat lukken met die electrodes.:| maar proberen kan altijd natuurlijk, daar is het ook een goedkope 50 cc voor;)
2 januari 2008 om 17:21 #203672Zo, ik zie hier heel dapper staan: Voor een haakse frees, contact me maar. Nou.. dat is even misgegaan, maargoed, iedereen heeft als het goed is een PM terug gehad.
Ik kreeg van Wouz een frame aangeboden.. ik mis alleen de rest 😀 Heb nog wel wat puch remmetjes en gashendels.. maar verder .. Nouja, we zullen zien hoever ik kom! Als ik ergens kom dan. Maar staat het er bij de overige deelnemers goed voor?
2 januari 2008 om 18:24 #203673
.-{2F4OV}-.Ze moeten voor meetings betere indeling make..
Gwoon op boring van cilinder;)
Van 38,2 – 38,4 mm
van 41 – 42 mm
van 43mm
van 46 – 46,5 mm
van 47mm en meer..Ofsowiets:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.