Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 september 2007 om 20:45 #273464
Ik vind het wel een geinig filmpje, vooral wat die man zegt ja:D
6 september 2007 om 22:08 #273467vind dit wel vet filmpje, geluid van jullie beiden is pcies het zelfde, aleen lijkt het als die van hansieb feller klinkt maar die van thomas tog harder wil snapje 😀
vind de muziek ook zeer gepast er bij 😀
super thomas en hansie zo moeten jullie ze vaker maken
6 september 2007 om 22:14 #273468jezus zeg, dat je zo een power uit een vespa kan halen xD
leuk filmpie
erwinko :
hans, leer een wheely trekken :S
dit is toch ook geen stijl!en idd irri filmpje met al dat asfalt
als je alleen wat te zeiken hebt kan je beter je mond houden..
6 september 2007 om 22:17 #273469diac :
jezus zeg, dat je zo een power uit een vespa kan halen xD
leuk filmpie
erwinko :
als je alleen wat te zeiken hebt kan je beter je mond houden..
dat zijn we wel een beetje gewent van erwinko 😉 (no offensive)
dus wen er maar een beetje aan 😉
6 september 2007 om 22:20 #273470tsja,, ik kan er maar niet aan wennen.. mensen proberen wat leuks te doen voor het forum en dan zit een of andere gast die denkt dat ie wat kan permiteren alles af te kraken..
k zal er proberen aan te wennen, ik ben gewoon te “mondig” denk ik 😛
6 september 2007 om 22:37 #273471niet zo janken jij 🙂
6 september 2007 om 22:38 #273472zie je, alweer zo een opmerking.. (grapje ;))
6 september 2007 om 22:39 #273473hooo hooo wat een diss battle 😛 hha nee maar vind het wel een lache filmpje maar ja oefening baart kunst:P dus hansie nog effe oefenen;)
6 september 2007 om 22:41 #273474haha, ik zat ook wheelies te oefenen.. wil nog niet ech lukken.. ik ga steeds naar rechts :O cirkels burnen en gewoon burnen wil wel al aardig lukken (ga van de week nog een fire-burnout maken)..
misgien maak ik wel nog een filmpje..dissbattle? 😛
ben toch geen rapper 😉7 september 2007 om 06:05 #273475erwinko :
1 x rijden op dat ding van thomas en je begrijpt wel waarom niemand er een wheely op probeert te maken , heb trouwens nog nooit iets van een wheely filmpje van jou gezien mister groot spraak :con
Hij rijd goed , helemaal het overstappe is te gaar 42 alu naar 47 deps 😛
7 september 2007 om 08:09 #273476diac :
haha, ik zat ook wheelies te oefenen.. wil nog niet ech lukken.. ik ga steeds naar rechts :O cirkels burnen en gewoon burnen wil wel al aardig lukken (ga van de week nog een fire-burnout maken)..
misgien maak ik wel nog een filmpje..dissbattle? 😛
ben toch geen rapper 😉misschien zit je stuur een beetje scheef, had ik ook. ik wijkte steets uit naar links en toen zag ik dat m’n stuur een beetje scheef zat, had ik hem recht gezet en toen waren m’n wheelies ook kaarsrecht!
27 september 2007 om 14:54 #273814niet echt wat bijzonders, maar moest even een fototje schieten van wouter zen ninja uitlaat.
Ook heb ik even mijn adaptor zwart gespoten, met de beugel.
was eerst kaal alu/staal.ook heb ik een nieuw vario setje gescoort, voorvariotje van malossi en een 2e achtervario (voor de poelies, en dan heb ik er 2..)
fotos

laturr
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel27 september 2007 om 14:58 #273815Maffe update:lol
Is die Simo Racing al verlast?
27 september 2007 om 15:03 #273816Wat een vieze uitlaat :S hij staat niet mooi.
Wat is dat voor kapje op je voorvario dan ?
27 september 2007 om 15:12 #273817uitlaat ben ik ook niet zo’n fan van, trekt niet op en doet héél weinig in het midden gebied.
maar moest er even een foto van maken dus vandaar 😮 .wel misschien leuk om met poelie te testen, dat komt er dit weekend even op
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.