Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 maart 2007 om 16:58 #271175
Kleine update weer zonder fotos,
Carb er helemaal afgedraait en alles helemaal schoongespoelt, doorgangen etc en een kleinere sproeier gemonteerd (een 90 sproeier) en deze lijkt ongeveer perfect.
Loopt echt mooi nu, merk wel dat de uitlaat (100cc type) echt hoogtoerig zal zijn. onder de 50 doet hij niet heel veel (wel achterover gaan maar bij de 50 begint de boost pas)
nu maar eens die nieuwe zuiger inrijden 😉
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 maart 2007 om 16:59 #271176Daarom bood ik je nog aan rijd hier ff naar me huis ( 10km ) langs zernike
Dan neem je me blok ff mee , zodat ik niet hoef te fietsen.
21 maart 2007 om 14:45 #271351Tja wat doe je als je je verveelt en niet naar school gaat :pest (1,5 uurtjes naar school nou nee..)
juist dan ga je schoonmaken en fotos maken 😕Wel wat nieuwe dingetjes erbij zoals nieuwe kappenset, voordempertjes gepolijst, een contactslot van Woe gekregen en is nu aardig compleet.

-Hmm links ?
-Dempárs
-Contactslottie
-Kiekeboe
-..
-Rechts met mien laiverd (simo racing
)
-ûûtlaatje
-Eindelijk 47deps kop CIAO
-Beetje smurrie, krijg je zonder uitlaatklem
-Back, mooi slick bandje
-Nogkeer
-Und rechtsDit was het weer voor even 😛
http://www.mijnalbum.nl/Album=H4DG4PQW
hier staan de orginele grootte fotos weer, onder de ciao mix kappen zitten deze fotos46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 maart 2007 om 14:49 #271352niceeee:D
Mike21 maart 2007 om 14:56 #271353Rijd die anders met die kop ?
Btw heb je der nou al eens andere sproeier in gekwakt?
21 maart 2007 om 14:58 #271354Ja met die kop klinkt ie wat minder rauw, en beter stationair.
Ook andere sproeier in gekwakkelt ja, maar nog niet de goede (1 of 2 maatjes groter)
Gele Racefrikandel21 maart 2007 om 15:01 #271355hoi flick
leuk joh!hoewel ik die chromevoetenpakje er altijd extreem plastic en cheap uit vond zien…of valt dat tog wel mee?
21 maart 2007 om 15:02 #271356Hijs cheap , kan beter zwart doen maar flick is net een EKSTER alles wat glimt vind die mooi :pest
21 maart 2007 om 15:13 #271357Hij wordt eg bruut thomas:P Vind alleen zon ‘modern’ voetenplankje mooie. Kanje niet zo een chrome spuite?:P
21 maart 2007 om 16:05 #271358Ziet er leuk uit flick:D Alleen dat rode draadje wat niet is weggewerkt, is die van je contactslotje? die moet je ffies via je kabelgootje laten lopen ofzo! Verder.. NICE:)
21 maart 2007 om 16:17 #271359yeah haha klopt die rode is van me contactslot, maar die heb ik NET pas aangesloten.
hij werkt nog niet zoals die moet want hij is precies verkeerd om 😉Dus OFF = Brommer kan aan
en IGNITION = Brommer uit,dus ik moet hem nu eigenlijk met sleutel uit doen 😛
moet de draadjes even omsolderen, dan word hij weg gewerkt 😉
Gele Racefrikandel21 maart 2007 om 16:23 #271360Herr FlicK :
yeah haha klopt die rode is van me contactslot, maar die heb ik NET pas aangesloten.
hij werkt nog niet zoals die moet want hij is precies verkeerd om 😉Dus OFF = Brommer kan aan
en IGNITION = Brommer uit,dus ik moet hem nu eigenlijk met sleutel uit doen 😛
moet de draadjes even omsolderen, dan word hij weg gewerkt 😉
Dan is het gewoon een kwestie van omdraaien flick.. Het draadje wat nu aarde maakt moet verbonden worden met het draadje wat van je CDI komt, en het draadje wat nu naar de CDI groene draad gaat, moet aarde maken. Volgensmij is het dan opgelost
21 maart 2007 om 16:39 #271361klopt 😛 dat weet ik, straks even doen 😉
Gele Racefrikandel27 maart 2007 om 14:16 #271427Updateje.
-Pinasco volle billen krukas gekocht, hiervoor word de krukaspen erin geperst
-Nieuwe luchtschroef (Oude is dolgedraait..)
-Simonini Racing omgelast voor 27mm uitlaatpoort (Eind van de middag ophalen)Hierbij de fototjes van me krukasje.

-totaal

-stevige drijfstang

-veel dikkere wangen

-pinasco….

-gat

-degene die erin komt

-Hier zie je het verschil tussen diktes..

-Nog een eind fototjeEnige nadeel is dat het small end gat groter is, waarschijnlijk voor 12pen dus. maar het naaldlager voor 12 pen is het niet.
Binnenmaat van smallend is bij mijn pinasco kruk 14mm
Bij normaal krukasje is small end 13mm.
Word dus even een naaldlager halen die 14mm buiten omtrek is en 10mm binnenomtrek. zodat ik toch wel met 10 pen kan gaan rijden.
Kan eventueel altijd nog een 10pen drijfstang erin persen maar goed.Fotos van de simonini racing komen eind van de middag / na het eten.
Gele Racefrikandel27 maart 2007 om 14:40 #271428sorry voor offtopic maar dat ding is toch niet volle wangen ja een kant toch maar ik dacht dat een volle wangen was dat beide kanten vol waren maar deze is toch maar aan een kant? of ben ik dat nu maar:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.