Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittadriver
    Donateur

strak gebeuren tommie maar koop je een nieuwe plaat 😛

Jamie
      Bijdrager

je moet je kenteken uit day zwarte ding halen want dat trilt als een tierelier ik had m ook van me maats tomos afgehaald want dat trilde als een maniak(heb m met 2 popnagels aaant spatboord gezet verder ziet ie er relaxed uit!
        vooral die uitlaat 😛

Herr Flick
        Topic starter

ik had eerst ook zonder die zwarte plaat van die brommerzaak, daardoor zit het gat er ook.

zat eerst met 2 boutjes vast maar is zo danig getrilt etc dat hij daar gewoon is gescheurd en dan krijg je een gat.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

FonS
          Bijdrager

Herr FlicK :
            nummerplaat past idd wel bij de kleur, maar met al die gaten en scheuren erin is hij echt lelijk en trilt.

plaat kun je gewoon een nieuwe van laten drukken, moet je natuurlijk wel je oude nog hebben, en die inleveren 😉

Edjuh
            Bijdrager

Dikke uitlaat ja, zal het beter doen dan de racing schat ik, maar ik vind hem minder mooi.

De naam is: Altissimo rendimento(zeer hoog rendiment:) ).

FILMPJE!

Herr Flick
              Topic starter

ja maar de uitlaat heet toch niet “Simonini Altissimo rendimento” dat is wel extreem 😛

naja ik noem hem eerst gewoon simonini 100cc uitlaat ofzo.

Filmpje maak ik binnenkort wel even, het is errrrrg kloten weer (volgens mij in heel nederland).

Ook heb ik vandaag sproeier 110 gemonteerd en eindelijk!! is hij te groot, dus ben ik weer iets dichterbij.
                Probeer als het een beetje redelijk weer is een 105..

Gele Racefrikandel

Mike
                Bijdrager

vette uitlaat flick.. waar teen had je hem dan geruild.. ik ben zelf al 2 keer me kenteken kwijt en met popnagels viel ie dr ook steeds af..

ik rijd nu zonder en tis nog mooier ook:P

Mike

Herr Flick
                  Topic starter

tegen mijn lieve 70depsje..

2 x kenteken kwijt ??!?! heb je elke keer weer een nieuwe gekregen ? en ook met zo’n nummertje 1 of 2 erbij ?

Gele Racefrikandel

erwinko
                    Bijdrager

dat moet je kopen he 😉

Wouz-LwB
                      Donateur

Ja kost weer 30 euro ofzo toch ? Naja rdw vraagt overal geld voor dikke verneukeritus:no

barry
                        Donateur

klote weer????Hier schijnt de zon volop.Ben voeding aan het maken voor de ventilator,die achter de radiateur komt & zit lekker in het zonnetje.

Mike
                          Bijdrager

haha ja 1 keer werd ie terug gevonden toen kon ik hem ophalen op het bureau..

en de laatste keer kwam ie niet meer terug.. ik heb nu zo’n duplicaat idd erin.. een 1

toen had ik heb vast gepopt omdat ik het egt zat was.. op de AW manier.. met een stale plaatje erachter.. maard as was te zwaar..:P

nu zit ie in m’n rugzak en me brommer is nog mooier ook! (ik denk dat ik hem aan die rugzak naai).. ik heb er nou egt schijt aan.. boete is maar 30 euro.. en waneer word je nou werkelijk aangehoude.. .. met het mooie weer komt ie er wel weer op hoor.. zie nog wel ff HOE:P

maarre als je je plaat kwijt bent kost het je 29 euro voor nieuwe papiere.. en dus 20 euro bij de bromboer om een plaatje te persen he.. dus 50 eu als je dat kreng kwijt bent.. wees gewaarschuwt allen :!

die plastic houders vertrouw ik voor geen drol..

Mike

Wouz-LwB
                            Donateur

barry :
                              klote weer????Hier schijnt de zon volop.Ben voeding aan het maken voor de ventilator,die achter de radiateur komt & zit lekker in het zonnetje.

Jaaa het is hier echt k*t weer de hele vakantie al 😕

!Japieoh!_!Ciao!

Ja hier ook !, alleen ’s ochtends was het soms wel lekker en nu trouewns ook wel maar verder was het helemaal niks en er staat nog een vet harde wind ook 😕 :s

Herr Flick
                                Topic starter

zo hier het filmpje,

Let niet op de rookmachine, heb een iets wat te grote sproeier 😉 vandaar dat gestotter ook.
                                  Meer voor het geluid van de uitlaat 😛

Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.