Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

ik ben m niet kwijt, hij hing nog aan 1 boutje + moertje.

idd hij gaat vast wel zuipen maar opzich boeit me dat niet zoveel.
      benzine zal in de wereld niet zomaar opraken door mijne 😛 haha.

het enige minpuntje is dat de speciale olie die ik van barry heb gekregen wel steeds sneller opgaat (heb nog maar de helft van de pot.

hopen dat ik het hier nog kan krijgen, barry hoe heet die olie ? dan vraag ik het hier na

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

joey636
      Bijdrager

ben eens benieuwd naar dat filmpje thomas.
        hoe klinkt hij met de racing.
        zal wel een bruut geluidtje van zich geven.

timschilders
        Bijdrager

erg tof blokje!
          hopen dat je hier geen elende mee krijgt:P
          choke ziet er erg tof uit

mman
          Bijdrager

Net blokje;)

die handchoke is nice:D

wat voor teller heb je in je koplamp hebo? toerenteller?

filmpje?:P

cittadriver
            Donateur

Hey Thomas ziet er lekker uit, ik zou alleen ander schuim in dat filter zetten een met olie… Want door dat schuimpje wat er nu inzit kun je T.V. kijken :P…. En je hoeft toch niet die “speciale” olie te gebruiken pak gewoon Castrol TTS is goed genoeg…

ArvidW
              Donateur

Ziet er mooi onder dat blokje:), zo te zien heb je ook nog wat ruimte achter de carb, niet veel, maar het zit iig niet klem:)

Je Ciao vind ik er nogsteeds erg mooi uitzien, ik zou wel weer je voetendeksel erop doen (voor mooi maar ook tegen rotzooi die zomaar je “luchtfilter” in vliegt;)

Kenteken heb ik een 1.3mm dikke plaat staal achter gezet, aan de plaat vastgezet met 4 popnagels op de hoeken. Dat geheel met 2 m6 bouten aan het frame, en ook nog 2 popnagels. Mijn kenteken is een gatenkaas maar het spadbord breekt eerder af dan de plaat:lol

Ik vind alleen je stuur niet zo geweldig:( Welk stuur? :pest je ziet het stuur bijna niet meer omdat hij geheel volgebouwd is. Wat ik niet mooi vind is de de versnellingshendel van een mtb :(, daar mag je nog wel iets mooiers voor vinden 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Herr Flick
                Topic starter

meningen verschillen he 😀

kon geen ander hendeltje ervoor vinden, niemand had iets moois (deze koste maar 4 euro dus voor nu vind ik het wel even goed)

stuur te vol? achja het is niet leeg idd maar smaken verschillen (gelukkig 😀 )

bedankt voor alle reacties!

Gele Racefrikandel

Jacky
                  Bijdrager

haha ja hoezo veel tellertjes;) Maarja, haal een nieuwe koplamp dan benje dat mix prul al kwijt:D En dat gat is weg! of ben ik sgeel?

cittadriver
                    Donateur

Jacky :
                      haha ja hoezo veel tellertjes;) Maarja, haal een nieuwe koplamp dan benje dat mix prul al kwijt:D En dat gat is weg! of ben ik sgeel?

Volgens mij ben je sgeel:P

timschilders
                      Bijdrager

mischien valt er een choke in de koplamp in te bouwen?
                        dan kan je ook stuurschuim pakken. vind ik zelf veel mooier dan dit.
                        maar die toerenteller heeft geen stand dat hij ook aangeeft hoe hard je rijd?

Jacky
                        Bijdrager

cittadriver :

Jacky :

Volgens mij ben je sgeel:P

wat is dat dan?

Herr Flick
                          Topic starter

het gat rechts achterin de koplamp heb ik neit gemaakt, zat erin toen ik m kocht voor 5 euri..

veel tellertjes, tja.. en de hebo teller is alleen voor toeren + temperatuur.

waarom een nieuwe koplamp ? ik heb geen mixkoplamp maar een gewone, die mix is kut

@ tim , choke inbouwen in koplamp is alleen maar kloten, je wilt hem bedienen en daar kun je hem gewoon bedienen als je normaal ziet. met 2 handen aan het stuur.

Gele Racefrikandel

Monstercitta
                            Bijdrager

Doe niet zo moeilijkkkkk. Pak gewoon een shoke handel van een aprillia sr of een earoxx het valt dan bijna niet op dat je een shoke handel hebt en het ziet er ook veel mooier en netter uit kan je zo plaatsen naast je handvat heb ik ook bij me evolution engine gedaan destijds werkt zeer goed

VespaCiaoPaul
                              Bijdrager

of pak een “duim-decompresseur-hendel” als je snapt wat ik bedoel…

Herr Flick
                                Topic starter

laten we de choke hendel discussie maar stoppen 😛 waarschijnlijk hou ik deze gewoon wel hoor..

Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.