Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle1989
    Bijdrager

en hoe loopt ie, loopt ie beter met die 19mm en membraaminlaat? of heb je nog geen andere sproeier?

Kay
      Bijdrager

Jij blijft ook opvoeren eh:P op naar die 90-95 met die deps over 2 weken;)

Btw..wat doe je met die krukas?Ooit eens een kick laten ompersen tot volle wangen ofwat?

Herr Flick
        Topic starter

idd het word eigenlijk wel een beetje gek (zeg ik zelf! ) maarja nu ben ik opzich wel uitgekocht.

opzich was het niet zo’n dure want de 19mm carb lag nog in de schuur dus.

morgen misschien even kleiner sproeiertje monteren + choke kabel (kan gewoon via kabel dus wel leuk)

@Jelle, loopt idd beter met membraam + 19mm , kan zelfs mooi stationair lopen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Herr Flick
          Topic starter

ben er achter dat er in een 80deps sproeier 85 hoort, en ik rij met 95 op een 80polini oftewel ietsje te groot.

morgen ff ander sproeiertje monteren + misschien een filmpje.

Gele Racefrikandel

pier
            Bijdrager

Mooie aanwinst thomas!:thumb

Alleen heb 2 vraagjes, wat ga je met de uitlaat doen als de deps derop komt? die heeft toch een grotere uitlaatpoort.
              En heb je die carters nieuw gekocht?

Herr Flick
              Topic starter

deps heeft niet voor niets afdraaibare en er zit gewoon een 22mm bij dus kan ik me gewone uitalat erop doen hoor 🙂

carters heb ik idd nieuw gekocht, niemand heeft nog ooit zo’n ding onder zen brommer (behalve hansieb maar die heeft er nog niet mee gereden maar hij was er iig reuze enthousiast over)

Gele Racefrikandel

hansieb
                Moderator

Nog ff langs thomas geweest met stfu voor de polini kop van mij!

En verdomt 😀 dat kickreedvalve met STD kruk loopt perfecto stationair… sproeier ofcourse wel veels te groot dus als je 10km/h reed dik gestotter .

Maarja blok liep goed. Stuk meer power dan met 13/13 en speedengine.

Herr Flick
                  Topic starter

vandaag weer ff updateje..
                    zat sproeier 95 in dus dat moest naar 85.
                    ook alle kabels wat beter aangesloten (gaskabel ingekort ) en een choke aangesloten (SUPER!)

SLURP!

moet staan 19 maar slecht te zien

de bovenste kabel gaat dus naar mijn choke hendel, de onderste gewoon gashendel..

past allemaal net..

daar links dus me choke hendel (echt vet)

nog een totaal plaatje..

Gele Racefrikandel

joey636
                    Bijdrager

thom heb je al gereden?
                      ben eens benieuwd hoe dat rijd.
                      mischien dat ik me er ook 1 haal.

hannesjeuh
                      Bijdrager

egt prachtige foto’s. egt zieter megahard blokje uit!!!:thumb

Monstercitta
                        Bijdrager

Ziet er lekker uit hoor over een paar dagen is je blokje viess LEKKER PUHHHHH. Ziet er netjes uit kom je wel keer uitdagen op me citta:P

Herr Flick
                          Topic starter

ik heb er nog vrij weinig mee gereden, 2 rondjes straat, ga ik morgen eens wat rijden want er lag nog al wat rommel in de achtertuin dus eerst opruimen en toen was het donker.

+ me kenteken plaat is er weer afgerost gvd! echt een kut ding..

@joey, t rijd monsterlijk. ander geluid. filmpje moet nog steeds komen

Gele Racefrikandel

Monstercitta
                            Bijdrager

Kenteken plaat gewoon vast zetten met 2 schroefjes beter dan dat kenteken plaat houder. Heb ik ook gedaan ook neit makkelijker te stelen

barry
                              Donateur

Zéééééééééééééér mooi thommeke.Ben echt benieuwd naar de prestaties.In elk geval,dorst gaat deze wel hebben.

joey636
                                Bijdrager

Herr FlicK :
                                  ik heb er nog vrij weinig mee gereden, 2 rondjes straat, ga ik morgen eens wat rijden want er lag nog al wat rommel in de achtertuin dus eerst opruimen en toen was het donker.

+ me kenteken plaat is er weer afgerost gvd! echt een kut ding..

@joey, t rijd monsterlijk. ander geluid. filmpje moet nog steeds komen

ben je ook al je kentekenplaat kwijt.
                                  ik heb er ook al 2 versleten.
                                  klotendingen.
                                  ik had hem in een houder daar is hij uit gegaan zeg maar.
                                  en met schroeven.
                                  ben hem met allebei de mogelijkheden al een keer verloren.
                                  maar ik heb er nu genoeg van.
                                  ik zet er mega grote ringen tussen en een kilo locktide zodat ik hem niet meer kwijt kan maken en dan nog een tailerip in een paar gaten die er in ga boren.
                                  dus als de schroeven tog nog trillen hangt hij aan de tailerip.

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.