Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kay
    Bijdrager

Die uitlaat staaat zoooo BRUUT onder je gele kanon.

Alleen ff 1 dingetje..werk die kabel naar je achterlicht weg,dan is ie 100% geil..:)

Herr Flick
      Topic starter

nog een updateje met betrekking tot het malossi blok 😛
        ik verveelde me en ik dacht yayyyy die ga ik monteren, dus zo gezegd zo gedaan (ging best wel lastig nog de draaid.. maarja)
        moest ook een extra gat boren voor de stationairschroef want anders moet je hemzover indraaien dat hij net past (en looptie dan een beetje hoog stationair)

sproeier 85 zit erin met de 70cc zeta maar is te klein, runt alleen met choke. nu heb ik vanmiddag een 92 erin gedaan maar nog te klein nu moet je een klein beetje choken.

zit op het moment niet superveel power in ofzo (minder als me 80speedengine blok vind ik zelf.

tog vind ik het er wel stylisch uitzien, vooral dat je de choke met een kabeltje op je stuur gebruikt 😛

naja fototjes :

[thumb=datas/thumbs/1-img_05291.jpg]1-img_05291.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/1-img_05302.jpg]1-img_05302.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/1-img_05313.jpg]1-img_05313.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/1-img_05324.jpg]1-img_05324.jpg[/thumb]

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

PoliniCiao
        Bijdrager

Netjes!
          Maar is een 19mm carb niet een beetje te groot voor een 43mm cilinder?
          Niet dat ik er ooit mee heb gereden 😀
          Maar voor die prijs wat je toen noemde echt een mooi blokje!

Jayton
          Bijdrager

Ja ja heel goed, ziet er goed uit, jammer dat ie nog minder goed loopt als met die Polini. Dan wordt het wel interessant om hem er onder te laten.

Je zou nog wel een Malossie 47mm ALU DEPS kunnen gebruiken 😀

Herr Flick
            Topic starter

hehe tja maar die zijn ook niet gratis 😉 en ook niet echt een cilinder om veel kilometers mee te maken denk ik (inprencipe eigenlijkt nooit met opgevoerd he..)

Gele Racefrikandel

Edjuh
              Bijdrager

Coolll, maar je mag mij wel eens uitleggen hoe je dat chokehendeltje gebruikt, want ik snap er geen bal van(hoe de kabel er in moet etc.).

Het moet toch wel wat meer power hebben, hoewel ik er zelf ook nog geen drol uit heb kunnen halen:(

hansieb
                Moderator

47 DEPS POWERUH!

Naja ziet er vet uit maar 19mm mot geen overkill zijn je trekkracht zou ook maar iets vooruit moeten gaan je top ook een beetje.

Herr Flick
                  Topic starter

haha ja maar edjuh rijd ook met deps he, die is er ook niet denderend over :S wel raar eigenlijk..

Gele Racefrikandel

Jayton
                    Bijdrager

Mmmmm het zou me benieuwen. Deze week nog mijn Malossi carter bestellen bij Mop-shop of Jmpb in het rood dus ik ben benieuwd. En ik hoop natuurlijk dat ze hem wel in het rood hebben liggen?
                      Cilinderkit, 19mm+aansluiting, Mazzucchelli krukas en ontsteking ligggen al klaar, te wachten op gebruik.

Wat heb jij er trouwens voor krukas in?

Herr Flick
                      Topic starter

een standaardje, niet gefreesd ofcourse..

Gele Racefrikandel

Vespa Si
                        Bijdrager

Herr FlicK :
                          niet gefreesd ofcourse..

verklaar Ofcourse svp??

pleasure
                          Bijdrager

Membraan inlaat… een krukas frees je voor een krukasgestuurde inlaat… Zou je dat hier doen dan heb je nóg iets minder carterdruk 😉

Vespa Si
                            Bijdrager

pleasure :
                              Membraan inlaat… een krukas frees je voor een krukasgestuurde inlaat… Zou je dat hier doen dan heb je nóg iets minder carterdruk 😉

:baby offcourse :whistle lompe actie:P

Herr Flick
                              Topic starter

nou malossi blok is er weer af 😛 ik ben er ook niet superveel mee bezig geweest maar wel van sproeier 85 tot 95 gegaan maar hij liep alleen mooi op choke, en zonder choke begon ie harder statinoair te lopen.

toen ie eventjes reed zat er-wel-WAT-power in maar niet dat je zegt wow ofzo.. me 80speedengine is dan 2x beter in vergelijking..

als er vrijwilligers zijn voor het blok die het willen testen 😛 dat mag 😛 hahah

Gele Racefrikandel

G-no
                                Donateur

stuur het maar naar limburg;)

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.