Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 januari 2006 om 11:49 #268343
Met piaggio streep en dan vespa er onder ? die kan ik hier halen ja, voor 1,50 per kant ofzo. of bedoel je die castrol sticker die ik erop heb?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 januari 2006 om 11:54 #268344Herr FlicK :
die sticker op de tank van het piaggio teken. die is echt vet
18 januari 2006 om 11:58 #268345oh die vonk juist lelijk, ik zal es kijken of ik m nog kan vinden voor je..
Gele Racefrikandel18 januari 2006 om 12:02 #268346ik vind hem echt vet, als ie er in het zwart zou zijn. heb je nog meer foto’s van je ciao waar die sticker op zit?
18 januari 2006 om 16:29 #268347sticker vink idd wel vet ja, nix lelijks aan:)
20 januari 2006 om 18:07 #268348Zo eidenlijk blokje in elkaar.
Ik had wat gekloot met t vliegwiel, met dit nieuw groot carter die had een rand helemaal rechts (als je op onstekingskant kijkt) en er moest ander vliegwiel op. Hij is blauw maarja boeie.morgen even eronderen flikkeren en kijken hoe me nieuwe blokje loopt 😀
Voor grotere fotos moet je naar http://www.mijnalbum.nl/Album=CYLPQTAK gaan..
/thomas
Gele Racefrikandel20 januari 2006 om 18:40 #268349ja, is echt wel een vet setupje. dat die proma zo goed loopt op jou setup:P ik zou der eerder een polini sp onder gooien. en hoe komt het dat de proma achter omhoog loopt, heb je hem opnieuw gelast? en over die sticker, nog iets kunnen vinden?
sucses 😉20 januari 2006 om 19:03 #268350ja hoor, het is zo ver:P k durf te wedde dat je mij hiermee eruit rijdt:P
20 januari 2006 om 22:31 #268351Jacky :
ja hoor, het is zo ver:P k durf te wedde dat je mij hiermee eruit rijdt:PDat lukt me ook nog wel met mn standaard ciao-tje… :p
timschilders :
ja, is echt wel een vet setupje. dat die proma zo goed loopt op jou setup:PThomas heeft nu echt vrijwel dezelfde setup als ik ook heb, en bij mij gaat het ook het lekkerst op een proma circuit. 😀
@Flick: Kunnen we eens een keer lekker tegen elkaar racen!!! :yes
I came, I saw, and I forgot what I was doing...29 januari 2006 om 18:35 #268370Nog even leuk fototje geschoten vanmorgen :

Ik heb nu gewoon een probleem met WAT weet ik niet maar hij rijd zeker niet zoals die zou moeten.
Uitlaten heb ik Proma Circuit, Top one geprobeert. Wel verschil natuurlijk (top one trekt gewoon wat beter enzo) maar de snelheid is gewoon teleurstellend.
Hij zou zeker wel zo’n 80 moeten halen (eigenlijk nog wel harder, maar eerst maar even rustig)Hij heeft nu rond de 70-75 gereden met niet superveel toeren ofzo (redelijk) en dat was met Proma CC uitlaat met 8 (!!! ZWAAR !!!) rollen.
Als ik 6 gram erin doe, wat eigenlijk nog te zwaar is dan komt hij gewoon niet boven de 65 uit.
Met de Top One uitlaat trekt ie gewoon als de zieke (wheelietjes) maar gaat maar iets van 60 ofzo. Klopt dus allemaal geen reet van.
Ook al ontsteking geprobeert maar nix helpen.
Ook standaard achtervario, andere drukveren. word er iig gek van.
Wat ik nog ga proberen is de zilveren drukveer met goede rollen. Maar misschien zegt jullie het vario spul allemaal niks 😉
Gele Racefrikandel29 januari 2006 om 18:57 #268371als je vario volledig dicht gaat vooraan,kun je niet sneller.Met de top-one trek ik ook beter,maar de snelheid zakt.Met de Gun trekt hij&rijd snel ook.
probeer eens een stukje zonder luchtfilter,Ik denk dat je motor gewoon niet doorgaat.Je moet eens opletten,dat je op topsnelheid niet een 4-takt geluidje hoort.
Indien ja:te weinig luchtaanzuiging.proberen,tot ge er zot van word,maar meestal kom je er wel uit.
Ik rijd trouwens met de originele drukveer.Vind deze de beste van allemaal,maar dit is mijn mening.
grtbarry
29 januari 2006 om 23:32 #268372btje offtopic
maar klopt t dat die topone demper gewoon loszit? zonder ring of klem?
30 januari 2006 om 14:00 #268373ja, de demper van een top one zit gewoon los.
ik heb die uitlaat ook en het dempergedeelte schuif je over de rest van ja uitlaat.
31 januari 2006 om 07:56 #268375Die Top One vind ik ook super staan onder een Ciao!
1 februari 2006 om 18:44 #268376Heb WAARSCHIJNLIJK!! het probleem gevonden met de niet kloppende snelheid.
De gouden drukveer zat er scheef in (drukveer pennetje zat niet in het gat :S) waardoor hij op de helft gewoon NIET verder wou en de vario maar op de helft enzo kwam..
heel frustrerend allemaal, nu goed gedaan en morgen ff de achtervario weer monteren.
Had nog een andere achtervario geprobeert (van hansieb hiero) met std trekveren en std drukveer. die reed onafgesteld gelijk al 75 met weinig toeren. dus hoop dat het hier maar mee is opgelost.
/thomas @ de hopelijk nou eidenlijk snelle ciao 😛
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.