Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Met piaggio streep en dan vespa er onder ? die kan ik hier halen ja, voor 1,50 per kant ofzo. of bedoel je die castrol sticker die ik erop heb?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

timschilders
      Bijdrager

Herr FlicK :

GROTE FOTO

die sticker op de tank van het piaggio teken. die is echt vet

Herr Flick
        Topic starter

oh die vonk juist lelijk, ik zal es kijken of ik m nog kan vinden voor je..

Gele Racefrikandel

timschilders
          Bijdrager

ik vind hem echt vet, als ie er in het zwart zou zijn. heb je nog meer foto’s van je ciao waar die sticker op zit?

Ties
            Bijdrager

sticker vink idd wel vet ja, nix lelijks aan:)

Herr Flick
              Topic starter

Zo eidenlijk blokje in elkaar.
                Ik had wat gekloot met t vliegwiel, met dit nieuw groot carter die had een rand helemaal rechts (als je op onstekingskant kijkt) en er moest ander vliegwiel op. Hij is blauw maarja boeie.

morgen even eronderen flikkeren en kijken hoe me nieuwe blokje loopt 😀

Voor grotere fotos moet je naar http://www.mijnalbum.nl/Album=CYLPQTAK gaan..

/thomas

Gele Racefrikandel

timschilders
                Bijdrager

ja, is echt wel een vet setupje. dat die proma zo goed loopt op jou setup:P ik zou der eerder een polini sp onder gooien. en hoe komt het dat de proma achter omhoog loopt, heb je hem opnieuw gelast? en over die sticker, nog iets kunnen vinden?
                  sucses 😉

Jacky
                  Bijdrager

ja hoor, het is zo ver:P k durf te wedde dat je mij hiermee eruit rijdt:P

Tonni
                    Moderator

Jacky :
                      ja hoor, het is zo ver:P k durf te wedde dat je mij hiermee eruit rijdt:P

Dat lukt me ook nog wel met mn standaard ciao-tje… :p

timschilders :
                      ja, is echt wel een vet setupje. dat die proma zo goed loopt op jou setup:P

Thomas heeft nu echt vrijwel dezelfde setup als ik ook heb, en bij mij gaat het ook het lekkerst op een proma circuit. 😀

@Flick: Kunnen we eens een keer lekker tegen elkaar racen!!! :yes

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
                      Topic starter

Nog even leuk fototje geschoten vanmorgen :

Ik heb nu gewoon een probleem met WAT weet ik niet maar hij rijd zeker niet zoals die zou moeten.

Uitlaten heb ik Proma Circuit, Top one geprobeert. Wel verschil natuurlijk (top one trekt gewoon wat beter enzo) maar de snelheid is gewoon teleurstellend.
                        Hij zou zeker wel zo’n 80 moeten halen (eigenlijk nog wel harder, maar eerst maar even rustig)

Hij heeft nu rond de 70-75 gereden met niet superveel toeren ofzo (redelijk) en dat was met Proma CC uitlaat met 8 (!!! ZWAAR !!!) rollen.

Als ik 6 gram erin doe, wat eigenlijk nog te zwaar is dan komt hij gewoon niet boven de 65 uit.

Met de Top One uitlaat trekt ie gewoon als de zieke (wheelietjes) maar gaat maar iets van 60 ofzo. Klopt dus allemaal geen reet van.

Ook al ontsteking geprobeert maar nix helpen.

Ook standaard achtervario, andere drukveren. word er iig gek van.

Wat ik nog ga proberen is de zilveren drukveer met goede rollen. Maar misschien zegt jullie het vario spul allemaal niks 😉

Gele Racefrikandel

barry
                        Donateur

als je vario volledig dicht gaat vooraan,kun je niet sneller.Met de top-one trek ik ook beter,maar de snelheid zakt.Met de Gun trekt hij&rijd snel ook.
                          probeer eens een stukje zonder luchtfilter,Ik denk dat je motor gewoon niet doorgaat.

Je moet eens opletten,dat je op topsnelheid niet een 4-takt geluidje hoort.
                          Indien ja:te weinig luchtaanzuiging.

proberen,tot ge er zot van word,maar meestal kom je er wel uit.
                          Ik rijd trouwens met de originele drukveer.Vind deze de beste van allemaal,maar dit is mijn mening.
                          grt

barry

woe
                          Bijdrager

btje offtopic

maar klopt t dat die topone demper gewoon loszit? zonder ring of klem?

martin
                            Bijdrager

ja, de demper van een top one zit gewoon los.

ik heb die uitlaat ook en het dempergedeelte schuif je over de rest van ja uitlaat.

SpeedCiao
                              Bijdrager

Die Top One vind ik ook super staan onder een Ciao!

Herr Flick
                                Topic starter

Heb WAARSCHIJNLIJK!! het probleem gevonden met de niet kloppende snelheid.

De gouden drukveer zat er scheef in (drukveer pennetje zat niet in het gat :S) waardoor hij op de helft gewoon NIET verder wou en de vario maar op de helft enzo kwam..

heel frustrerend allemaal, nu goed gedaan en morgen ff de achtervario weer monteren.

Had nog een andere achtervario geprobeert (van hansieb hiero) met std trekveren en std drukveer. die reed onafgesteld gelijk al 75 met weinig toeren. dus hoop dat het hier maar mee is opgelost.

/thomas @ de hopelijk nou eidenlijk snelle ciao 😛

Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.