Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ThieskeCiao
    Bijdrager

je gaat toch geen heineke bier drinken kun je net zo goed sloot water pakken(A)

dus gewoon altijd —> Bavaria:)

Monstercitta
      Bijdrager

Edjuh :
        Juist, zoiets wou ik ook roepen, maar we hebben zover ik weet 1 turk op de site en die wil ik niet beledigen:)

Haha goedsjow mij mag je niet beledigen. Haha turken handje hoor ik voor het eerst En als je tog een gruwlijk setup hebt waarom niet gassen tog haha.

Fredzzz
        Moderator

AA-T :
          ohjah, thomas houd toch niet van bier..

heb hem helaas moeten betrappen op z’n grootste leugen in zn leven..
          bij mij thuis notabene..

toen ik even niet op lette gebeurde het volgende..
          dat ik per toeval kon vastleggen op camera :S

pas op, schokkend beeldmateriaal,

+—————————————————————————————————-+

+—————————————————————————————————-+

Zn naam komt te leven… Hij heet niets voor niets Thomas BIERling

Jacky
          Bijdrager

jaja thomas:P Nu is tie geen breezersletje meer;)

M-Tuning
            Bijdrager

ThieskeCiao :
              je gaat toch geen heineke bier drinken kun je net zo goed sloot water pakken(A)

dus gewoon altijd —> Bavaria:)

waarom bavaria ? omdat dat zo achterlijk goedkoop is ?!

heieneken + amstel is bewezen dat het meest verkocht is..
              dus hou die bavaria praatjes maar voor je

Edjuh
              Bijdrager

Monstercitta :

Edjuh :
                Juist, zoiets wou ik ook roepen, maar we hebben zover ik weet 1 turk op de site en die wil ik niet beledigen:)

Haha goedsjow mij mag je niet beledigen. Haha turken handje hoor ik voor het eerst En als je tog een gruwlijk setup hebt waarom niet gassen tog haha.

Ik hoor het ook voor het eerst maar er zit een kern van waarheid in, vaak ‘mensen met een allochtone achtergrond’ die zo nerveus aan dat gas jengelen, best irritant, maar goed als je het leuk vind doe je het gewoon.

Gewoon dom, mensen doen het omdat ze denken dat het vet klinkt ofzo???

Verder, die fucking lompe bierdiscussie die overal terugkomt, wat maakt het uit wie wat drinkt ik vind het echt kleuterpraatjes, drink gewoon wat je lekker vindt en reken mensen er niet op af.

Enne, had thomas zelf dat biertje meegenomen? Ik durf te wedden dat er fanta in zat:P

hansieb
                Moderator

Neeee zat bier in edjuh 🙂

Ik ben geen racist maar sommige turken moeten gewoon het land uit monstercitta lijkt me gewoon echt ene goeie turk die weet wat hij in nederland hoort en moet doen.

Maarja laat ik het maar rusten over de rassen kwestie.

@thomas haha biertjuhhhhh!!! ik ga veel drinken op meetingavond.!!

Herr Flick
                  Topic starter

de bier discussie gaat hierbij close

————————–

Heb weer wat nieuws, nieuwe remhendels etc (de vorige waren 2 verschillende enzo)
                    en ik ben bezig met goed licht op me ciao te zetten. een spanningsregelaartje die alles naar 12volt maakt en niet hoger!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

barry
                    Donateur

he thomas , is dit een gewone gelijkrichter?????Of is dit een echte spanningsregelaar,Ik zie maar 3 aansluitingen,ofzie ik niet goed meer door de extreme hitte hier.
                      UITLEG GRAAG HIEROVER & IK WIL OOK ZO’N DING.

Herr Flick
                      Topic starter

het is een spanningsregelaar, je stopt de + en de – min erop zoals normaal, en dan steek je 1 draadje (er zitten 3 aansluitingen op) en die laatste die je overhoud stel je op je lichten af (hij amakt er 12 volt van en niet hoger)

het is een gelijkrichter ja, 5 aug halen wij er samen 1 op barry. kost 5 euro als hij er nog meer heeft.. (is wel 2dehands maarja)

Gele Racefrikandel

Dennis500
                        Bijdrager

Die regelaartjes zitten volgensmij standaart op de tomos a3 – a35.

Tonni
                          Moderator

Hoezo heb jij nou 12volt dan? Ik heb mijn e.o. spoelen gemeten met draaiende motor, en heb op alle drie gewoon ongeveer 6 volt? En er komt eerder te weinig stroom (qua wattage) af als te veel, het lijkt wel alsof het al voorzien is van spanningsregelaar… Heb twee spoelen tegelijk draaien, en dan pas heb ik goed licht…
                            Maar whatever, mooi klein dingetje Thomas, die kan je altijd wel ergens plaatsen!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

mulder[sst]

das geen spanningsregelaar maar een weerstand van een tomos komt die af

ding loopt nu goed dus thomas?

dan word het tijd voor 80cc 😀

Herr Flick
                              Topic starter

beetje vreemde shit heb ik.

Ik dacht ik heb een grijze bougiekleur (verkeerde afstelling) door afstelling, maar omdat ik zoveel geprobeert had dacht ik aan iets anders.

Ik had namelijk die kleur sinds ik electronische ontsteking erop heb gezet. dus ik dacht direct CDI FUCKED!

dus ik hansieb zen CDI erop maar loopt nu weer iets beter (laatste 2 dagen beetje vaag warm worden) maar nu doet ie t maar HIJ VONKT NIET! maar de brommer doet t wel..

heb me gewone bougie geprobeert en ook een splinter nieuwe maar die vonkt ook niet (ik zie t niet vonken en hansieb ook niet) ik snap er geen drol van.

hij vonkt dus niet maar doet t wel 😕 heb ik een diesel gecreert ofzo :S

Gele Racefrikandel

ausskip88
                                Bijdrager

vonkt niet maar loop wel vage shit hoor thomas

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.