Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 juni 2006 om 15:25 #268855
tis inderdaad heel erg klote dat ie is afgebroken..
weet niet hoe sterk die lassen van alu zijn, komt aardig wat druk op te staan met aandraaien lijkt me namelijk..woe :
is t wel een 13/13? ziet r klein uitkan wel bij bromboer een 12/12 met luchtschroef krijgen, maar weet niet of t veel uitmaakt
is dit dan dezelfde carb qua afstelmogelijkheden?!
want die dingen vallen wel op te boren naar 13 namelijk 😀
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 juni 2006 om 15:25 #268856Als het dadelijk goed gelast is kun je hem makkelijk weer aandraaien..
Als het lassen niet lukt uitboren en een bus erin persen
14 juni 2006 om 15:30 #268857kan je niet met wat kneedbaar staal een leuk stukje maken?
@AA-T
bromboer zijn dat t met een luchtschroef was e.d. ik vroeg om een 13/13 en hij zei dat alleen een 12 bestond.
nu je erover begint met t uitboren. ik ga der morgen 1 bestellen:D
moet dan iemand vinden die voor me kan fixen14 juni 2006 om 16:34 #268858leuk ding, maar je kan hem echt wel weggooien, lassen kan je vergeten, dan is die nooit meer vast te zetten en past ie niet meer op t blokje.
helaas 😕
14 juni 2006 om 20:22 #268859kga m egt niet weg gooien hoor, wat denk je zelf. dit is al een speciaal ding dus..
ik laat m gewoon mooi lassen. en als ik dat stukje erop zet en een boutje erdoorheen draai dan komt ie ook opzich wel vast te zitten.ik ga morgen na sgooltijd wel ff prutsen of t wil
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 juni 2006 om 20:31 #268860boor er een gaatje in, tap aan de onderkant beetje draad en beun er een schroefie in(onderkant offcourse….)….
Je zult zien dat hij gewoon klemt..Er zit toch een bussie voor dus valse lucht is geen probleem…..!
14 juni 2006 om 20:33 #268861goed idee! zal eerst proberen te lassen, want ik d8 zelf ook al idd dat busje zit opzich ook al redelijk strak.
nu weet ik nog steeds niet 100% cker welke nou waarvoor dient, die onderste luchtstel schroef maar wat t precies doet weet ik niet?
schijnt onderin vooral goed te zijn maar ok, en die bovenste snap ik niet helemaal. een soort fijnsteller van de sproeier oid?
Gele Racefrikandel14 juni 2006 om 20:42 #268862woe :
kan je niet met wat kneedbaar staal een leuk stukje maken?@AA-T
bromboer zijn dat t met een luchtschroef was e.d. ik vroeg om een 13/13 en hij zei dat alleen een 12 bestond.
nu je erover begint met t uitboren. ik ga der morgen 1 bestellen:D
moet dan iemand vinden die voor me kan fixenbarry heb een how-to gemaakt 🙂
hoeveel kosten die dingen?heel miss mag je der wel 2 voor me halen als je wil
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.19 juni 2006 om 20:21 #268904Heb de carburateur er eventjes opgehad (wou m nog afstellen voor een klein meetingkje hier in de buurt)
T wou niet egt lukken maar dat terzijde.
Wat dus het probleem ervan was dat hij WEL is af te stellen maar het vage is, klinkt heel dom. maar de schroefjes trillen zo erg dat ze gewoon linksom gaan draaien en dus weer dicht gaan en het geen nut heeft om aan de schroefjes te draaien.
het is gewoon egt 1 sec na het draaien flop weer terug draaien :S heel iritant :boos
iemand een ideetje om het op te lossen ? want voor het eerst is mijn bougie een keer zwart geweest! niet dat t goed is maar ik kan m nu wel anders afstellen. en met die carburateur trekt ie toen ie heeeeeel eventjes goed was afgesteld veel beter op (diploos)
Gele Racefrikandel19 juni 2006 om 20:31 #268905als je der nou iets op smeert wat een beetje kleeft en daarna iets harder word, dan blijft die wel zitten denk ik, moet je wel iets opsmeren dat niet te hard word dat die zelf niet meer draaibaar is als je er met een schroevendraaien in steekt
19 juni 2006 om 20:32 #268906locktite?
seconde lijm gebruik ik wel eens 😀19 juni 2006 om 20:36 #268907anders kan je een beetje teflon tape op het schroefdraad doen
19 juni 2006 om 21:22 #268909siliconenkit dat blijft wel zitten en is ook weer makkelijk weg te halen
19 juni 2006 om 23:25 #268912ik zou van dat witte tape ertussen doen zoals sjefke al zegt omdat het dan wat dikker word dusz minder snel beweegt is ook heel makkelijk als een scroefje doorgedraait is gwoon wat tape er omheen en dan weer vastdraaien werkt wel chill:P:)
20 juni 2006 om 22:09 #268917Bij scooter zit er orgineel een veertje achter 😉
maar dat lukt niet echt bij jou 😛
idd wat ze al zeggen.
stukje tape erom even proberen -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.