Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2006 om 18:57 #268810
Jelle89barry :
Waarom heb ik mijn ninja verkocht denken jullie?????
Hij reed schitterend welliswaar,maar daar ik een kickstart heb,moet je eerst de uitlaat demonteren,dan starten & onder het lawaai,de uitlaat monteren.Dit was echt niet te doen,maar ik vind het toch wel jammer dat hij niet meer aan de muur hangt.
De nieuwe eigenaar is er toch blij mee.ik ben er ook heel blij mee, k krijg binnenkort (weer) een superbravo, en dan zet ik de vario om op me eigen, en dan trekt ie wel beter op, maar de boost van 40 km tot de 55-60 is gewoon heerlijk..daarom laat ik hem ook erop zitten, ik rij niet veel op kleine stukken, maar meer op lange stukken, dan ga ik liever voor de snelheid….
8 juni 2006 om 00:12 #268811AA-T :
oh lol..
ik bezocht net je topic om je even te melden dat je een kopie van je brommer hebt rondrijden..dacht dat ik je vandaag zag staan op paddepoel met je brommer, maar was dus een andere die er heel erg op leek, zal dan dus wel van tonni zijn geweest 🙂
Klopt wel, ik was even op Paddepoel. Klopt alleen niet dat het een kopie is van Thomas z’n brommer, dat is dan eerder andersom aangezien deze al 5 jaar zo is…:pest Maar er zit toch wel wat verschil in hoor!! Kleur, stang, zadel, koplamp.
Lijkt wel leuk zo he? twee bijna gelijke Ciaotjes gebroederlijk naast elkaar!!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 juni 2006 om 09:09 #268812Erg schattig die twee! Is toch redelijk voor een tweeling aan te zien als je wat dingen over het hoofd ziet.
Straks met de meeting gaan we mooi een record neerzetten van meeste ciao’s naast elkaar op de foto:relax
8 juni 2006 om 09:15 #268813Ik vind die van Tonni mooier 🙂
8 juni 2006 om 09:39 #268814ik vind jou een klootzak 😛 (grapje)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 juni 2006 om 09:43 #268815
Jelle89kvind(heel eerlijk) de kleur van tonni mooier, en dat stukje op de tank waar vespa staat, dat vind ik hendig mooi:D
btw tonni heeft een hele mooie demper(a)
8 juni 2006 om 21:02 #268820
Ziet er netjes uit
Alleen ninja vink niet zo mooi en wrom heb je je stuur hoger??? ziet er raar uit :con ET phone home.8 juni 2006 om 21:32 #268821Dit vind ik nu tof.2 hollanders die dezlfde brommer hebben!!!!!!
Maar niet vergeten dat er toch altijd iets is wat ze doet onderscheiden van elkaar.
Elk heeft zijn eigen & enige op de ganse wereld.
Er is dus altijd een verschil,al is dit soms moeilijk te zien.In elk geval,laat je niet misleiden & doe voort met wat in je hoofd zit.Hetzelfde gaan ze nooit zijn.8 juni 2006 om 21:41 #268822Tonni :
AA-T :
oh lol..
ik bezocht net je topic om je even te melden dat je een kopie van je brommer hebt rondrijden..dacht dat ik je vandaag zag staan op paddepoel met je brommer, maar was dus een andere die er heel erg op leek, zal dan dus wel van tonni zijn geweest 🙂
Klopt wel, ik was even op Paddepoel. Klopt alleen niet dat het een kopie is van Thomas z’n brommer, dat is dan eerder andersom aangezien deze al 5 jaar zo is…:pest Maar er zit toch wel wat verschil in hoor!! Kleur, stang, zadel, koplamp.
Lijkt wel leuk zo he? twee bijna gelijke Ciaotjes gebroederlijk naast elkaar!!
ey tonni. wou je nog even zeggen, er rijd hier in groningen een jongen rond met ongeveer precies dezelfde brommer als jou.. zag m vandaag nog in de buurt van zn eigen huis rijden
zit idd wel verschil tussen ja, zie je veel beter naast elkaar, beide iig hartstikke mooi
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.8 juni 2006 om 21:46 #268823flick wrm geen sticker op je uitlaat viunk juist wred staan:( maar goed dat moet je zelf weten:P opzich vind ik die van her flick er wat wreeder uit zien met die chrome spatbordjes….
8 juni 2006 om 22:46 #268825Zo zie je maar hoe smaken verschillen kunnen en toch in bepaalde opzichten ook weer bijna gelijk zijn!!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 juni 2006 om 22:59 #268826Naja tonni je hebt wel echt toffe vespa’s zou ze graag nog eens in het echt willen zien en 1 van de vespa senioren in het echt ontmoeten.
Ik moet zelf nog veel leren maar het is allemaal erg leuk dat zoveel mensen meedoen 🙂 gezellig boeltje dat maakt de pret ook leuker.
14 juni 2006 om 14:58 #268851heb eidenlijk de carburateur binnen, zeer leuk.
heb goed en slecht nieuws..
goede nieuws is dat hij compleet is en eindelijk binnen is 🙂
en het slechte nieuws is dat het spruitstukbevesteging is afgebroken :@ bij t verzenden oid..
fotos..

Dus die carb word daar nog ff gelast (is wel aluminium maarja)wel kloten dat t is afgebroken.
komt trouwens door de tpg
Gele Racefrikandel14 juni 2006 om 15:00 #268852is t wel een 13/13? ziet r klein uit
kan wel bij bromboer een 12/12 met luchtschroef krijgen, maar weet niet of t veel uitmaakt
14 juni 2006 om 15:18 #268853is wel een 13/13.. baal alleen een beetje van dat afgebroken handel. ben eigenlijk benieuwd of ik m nou zo wel of niet kan aandraaien??
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.