Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2006 om 08:35 #268776
vet, moet je binnenkort (dit weekend) maar eens langskomen. heb 4 dagen lang weekend dus. kun je ook gelijk die krukas mee nemen en jij die mix krukas hier.
maar word dat alleen proberen of mag ik m ook kopen? aangezien mijn blok best kut eronder/erop gaat + het monteren.
maarja laat maar horen
——————
Heb ook een 13/13 gekocht met luchtschroef en verstelbare hoofdsproeier (gasnaald is te verstellen). dus kan ik lekker afstellen
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 juni 2006 om 10:54 #268777
Jelle89mo1uh :
Die Ninja uitlaat heb je zelf zo mooi gekregen? misschien ff snelle how to hoe je dat hebt gedaan?Ben van plan me SP ff weer mooi te krijgen
ik heb er een mooie how to van gemaakt hoor..staat bij how to’s
4 juni 2006 om 19:23 #268780Heb al op me tellertje 75-80 ofzoiets gehaald dus iig heeftie al wat snelheid gemaakt.
T leuke was dat dat ik met 8 gram dat heb getest, opzich niet zo erg maar met de ninja begon die bij de 45 pas door te trekken 😀
echt grappig..Maandag krijg ik me nieuwe carb met luchtschroef/ verstelbare hoofdsproeier en nog een snufje binnen. dus kan ik relaxt afstellen.
en waarschijnlijk nog keer een lichter vliegwiel testen want dat scheelt ook met optrekken en snelheid
Gele Racefrikandel4 juni 2006 om 19:29 #268781waar heb je die carb vandaan?
en kan je r nog meer krijgen?
4 juni 2006 om 19:31 #268782nee 🙂
Gele Racefrikandel5 juni 2006 om 00:10 #268785woe :
waar heb je die carb vandaan?en kan je r nog meer krijgen?
had ik m ook al gevraagd, hellaas dus niet 🙁
eneuh thomas, krijg je m maandag met de post binnen die carb.? want dan moet ik je telleurstellen, deze maandag bezorgen ze nietWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.6 juni 2006 om 15:50 #268795Ff met de ninja bezig geweest, demperwol vervangen en gelijk de demper gemaakt zoals ie hoort.
zwart dus.
zit er over na te denken om m te verkopen omdat ik t maar een strontuitlaat vind qua optrekken (verder doet ie t wel redelijk, maar ik krijg t voorwiel er niet eens de lucht mee in)

nog ff w88 op me 2e nieuwe 13/13 met luchtschroef en verstelbare hoofdsproeier (gevoelig!)
Gele Racefrikandel6 juni 2006 om 16:02 #268796lukt t jouw wel om te kicken met die ninja?
idd die ninja is een kutding, trekt voor geen meter en kicken word lastig
maar na de 40 trekt ie wel beter dan de handmade6 juni 2006 om 16:04 #268797hmm flick, het feit dat jij je ding niet op 1 wiel krijgt ligt tog echt aan jou hoor…
ding moet zeker weten genoeg kracht hebben!6 juni 2006 om 16:07 #268798het lukt m niet om te kicken.. zou die het rechter kick-pedaal eraf moeten halen..
dat ie m niet op het achterwiel trekt kan ook nog aan zn vertanding liggen he.. 1 op 7 dacht ik dat het was..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.6 juni 2006 om 16:17 #268799
Jelle89volgens mij moet hij tog wel harder gaan met de ninja dan met de handmade, tenminste dat lijkt me..
en al zowieso harder dan de proma…maar de ninja boost is gewoon heerlijk, daar moet je tog wel een superdikke wheely uit kunnen halen…6 juni 2006 om 18:19 #268800Waarom heb ik mijn ninja verkocht denken jullie?????
Hij reed schitterend welliswaar,maar daar ik een kickstart heb,moet je eerst de uitlaat demonteren,dan starten & onder het lawaai,de uitlaat monteren.Dit was echt niet te doen,maar ik vind het toch wel jammer dat hij niet meer aan de muur hangt.
De nieuwe eigenaar is er toch blij mee.6 juni 2006 om 18:27 #268801AA-T :
het lukt m niet om te kicken.. zou die het rechter kick-pedaal eraf moeten halen..
dat ie m niet op het achterwiel trekt kan ook nog aan zn vertanding liggen he.. 1 op 7 dacht ik dat het was..1:9
Maarja met die handmade trok die bijna op als std vario met 4 rollen.
Proma circuit owns gewoon … maarja flick je moet ze ook eens op het rechte eind testen heb zelf nog nooit met die ninja gereden 🙂 ben benieuwd hoe die het op polini doet.
7 juni 2006 om 18:19 #268807tonni kwam nog eem langs op zen gele gebakje (hi hi)

grote fotos.. http://www.mijnalbum.nl/Album=WNTGDTCN onderaan
reed wel grappig, met zen std blokje (inlaatje beetje gevijlt) en zen snelle vertanding 😛
Gele Racefrikandel7 juni 2006 om 18:43 #268809oh lol..
ik bezocht net je topic om je even te melden dat je een kopie van je brommer hebt rondrijden..dacht dat ik je vandaag zag staan op paddepoel met je brommer, maar was dus een andere die er heel erg op leek, zal dan dus wel van tonni zijn geweest 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.