Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 mei 2006 om 20:12 #268650
Vespaflappie :
Ben benieuwd wat hij met een handmade doet, is wel 10x mooier als zo’n vieze circuit!Vind je brommer wel mooi, alleen die stang vind ik wel vies, maar dat weet je:) Veel te ielig komtie over van de zijkant….
Maar ach, lak blijft nou wel tijde plakken:)
Pardon ? een wat circuit?:P
14 mei 2006 om 20:15 #268651beter als proma circuit bedoelt hij, ik rij toch niet met zo’n lelijke tecno!!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel14 mei 2006 om 20:15 #268652Proma circuit uitlaat 😛 Whaha
14 mei 2006 om 20:17 #268653Neeeeeeeeee zeker wat een schaamte toch voor onze Admin:P :boos:bier
14 mei 2006 om 23:19 #268654Toen wist ie nog niet beter. Gelukkig heeft hij wel het een en ander bijgeleerd!!:pest
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 mei 2006 om 13:23 #268655
.-{2F4OV}-.whaha.. denk dat ie toen idd niet beter wist:lol
Want die dinge rijde egt nie lekker als je bijvoorbeeld een HM ofzo ertegenover zet…
Veel sleutele en klote en je komt overal achter
15 mei 2006 om 14:57 #268656.-{2F4OV}-. :
whaha.. denk dat ie toen idd niet beter wist:lolWant die dinge rijde egt nie lekker als je bijvoorbeeld een HM ofzo ertegenover zet…
Veel sleutele en klote en je komt overal achter
Hoe bedoel je dat.
Een proma circuit rijd lekkerder als een top one met poelie. Een proma circuit is gewoon geen slechte uitlaat het is ook geen trekuitlaat maar een snelheid uitlaat.
15 mei 2006 om 15:19 #268657
Jelle89hansieb :
Een proma circuit is gewoon geen slechte uitlaat het is ook geen trekuitlaat maar een snelheid uitlaat.zelfde als een ninja op een 50cc..trekken doet ie niet, maar als je 45 rijd komt uiteindelijk je boost pas..:p..maar ninja is ook niet voor 50cc..maar vind het wel een showuitlaatje..:p..
2 juni 2006 om 06:55 #268753weer een updatetje:)
Heb de handmade geruild tegen een ninja uitlaat =)

hele album : http://www.mijnalbum.nl/Album=WNTGDTCN
ook heb ik weer voordempertjes kunnen vinden (beugels had ik al natuurlijk).

en ook had ik aa-t’s Malossi Too Bad uitlaat geprobeert

Op t moment rij ik met ninja en die is voor mijn gevoel wel een toerenjanker! hij trekt ook niet zo snel op als proma. Deze moet ik nog even testen MET teller..
Gele Racefrikandel2 juni 2006 om 08:48 #268754Denk je niet dat die malossi sneller was dan de ninja?
Anyway, ziet er goed uit, je moet nog wel een ninja stickertje regelen!En ik moet echt eens mn setup verder opvoeren, want ik heb die ninja van mij nog steeds niet horen janken!!
2 juni 2006 om 09:35 #268755Edjuh :
Denk je niet dat die malossi sneller was dan de ninja?
Anyway, ziet er goed uit, je moet nog wel een ninja stickertje regelen!En ik moet echt eens mn setup verder opvoeren, want ik heb die ninja van mij nog steeds niet horen janken!!
ben eigenlijk wel benieuwd naar dat antwoord :p
had de fotos al gezien van je ninja flick, maar anyway, ziet der mooi uit 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.2 juni 2006 om 09:46 #268756busje olie bij de ninja uitlaat voor de goede indruk:lolkep het filmpje van de too bad gezien dat klinkt heel8)
2 juni 2006 om 09:47 #268757mooie uitlaat! Hoe krijgje die uitlaten altijd zo mooi doe je dat zelf? of krijgje ze zo mooi:O
Mja die too bad slaat toch alles he:):lol wat en uitlaat:o2 juni 2006 om 09:59 #268758too bad is egt HEEL klein in het echt, egt superklein uitlaajte.
op de foto is t nie egt te zien.
en tja hoe ik die uitlaten mooi krijg ? gewoon doen eigenlijks.
gasbrander,olie,schuren en deze ninja was al zo.
proma circuit zwart gespoten.maar wat jammer van de too bad is is dat hij opzich redelijk slecht is afgewerkt en de bevestegingen niet allemaal kloppen etc. (bij cilindertapeind bijv)
Gele Racefrikandel2 juni 2006 om 10:17 #268759Herr FlicK :
maar wat jammer van de too bad is is dat hij opzich redelijk slecht is afgewerkt en de bevestegingen niet allemaal kloppen etc. (bij cilindertapeind bijv)klopt, dat viel me nog best tegen..
zaten las-spetters op..
de schroeven die je in de demper draait gingen der niet egt bepaald goed in, omdat die gaten niet goed geboord waren..
en wat flick zegt, de bevestiging bij de cilinderkop..al met al ben ik wel blij met t uitlaatJE, maar ben wel echt benieuwd hoe het straks bij mij rijd
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.