Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

De kruk was gebroken, ik heb nu 2 helften gebruikt (origineel en mazzu). Ik ga geen nieuwe krukas kopen en later weer hetzelfde probleem hebben.
      Dit krukje is dus het Pinasco idee, 1 volle wang en 1 originele kant. Uiteraard gericht/gebalanceerd.

[thumb=datas/thumbs/1-img_20140514_161807.jpg]1-img_20140514_161807.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/1-img_20140514_161815.jpg]1-img_20140514_161815.jpg[/thumb]

Nu de boel weer monteren.

Doei

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

VespaAvanti
      Donateur

Net krukje zo:thumb

Waarom?

Mooi dat het gelukt is! Waar heb je dit nu laten doen?

DinoH
          Donateur

Dat lijkt me zo een prima krukje:thumb
            Veel succes ermee!

lightlord
            Donateur

Thomas ik vraag me ook af waar je dit kunt laten doen..ziet er overigens prima uit 🙂

Je ware pubertijd duurt je leven lang
              Lightlord's Dizzy/Gypsi

Herr Flick
              Topic starter

En het blokje loopt alweer! Ik moest in een keer doorzetten want wilde morgenvroeg proberen, was toch wat sneller als verwacht.
                Lagerpassingen zijn superstrak met uiteraard een gereviseerd blokje, ook nog nieuwe 47,8mm zuigerveren kunnen vinden via JMPB :lol

@De rest, ik heb deze krukas laten ompersen en richten bij Mans Engel in Westeremden ( http://www.mansengel.nl )

Gele Racefrikandel

hansieb
                Moderator

Alstu

speedbuxy
                  Bijdrager

Mooi opgelost zo dat zal niet snel weer problemen gaan geven.
                    En het beestje was zo te horen ook wel weer even toe aan wat benz door de adderen:lol

Herr Flick
                    Topic starter

Sinds een paar dagen in het bezit van een Chinese GoPro :lol , uiteraard even getest gisteren na het warme weer..
                      Setup is hier links aangegeven, Fox Vario + Polini vario met 4,7gr rollen + 27mmm Calibrata

Mijn vario varieert nog niet optimaal, lichter in de rollen gaan rijdt niet prettig.
                      Ik ga mijn torque drive eens bekijken en wil ook nog scooter voorvario gaan modificeren, zodat ik met 15mm snaar kan rijden (zoals Piet30).
                      Er moet namelijk nog 20kmph bij nu 😀

[thumb=datas/thumbs/1-screenshot_2014-07-19-22-10-44.png]1-screenshot_2014-07-19-22-10-44.png[/thumb]

Tot op de meeting!

Gele Racefrikandel

Citta-ciao
                      Donateur

ideaal dat kickstart blokje, komt ook een best kabaal vanaf?=)

speedbuxy
                        Bijdrager

Best net beeld voor een imitatie go pro.
                          Maar 79kmph is inderdaad wel triest want dat haal ik met m,n 42 alu zelfs nog wel:pest:lol

DinoH
                          Donateur

Haha ik had toch wel meer verwacht. Lijkt het nou maar of lijkt de Ciao nou oranje?

coda
                            Donateur

Ik dacht ook dat ie geel was?
                              Of ligt dat aan die Chinese GoPro?:pest

Herr Flick
                              Topic starter

Ha… Nou, een kleine uitleg is misschien nodig.
                                Ik heb dus een ‘SJ4000′, dit is een camera die normaliter perfecte foto’s/video’s neemt. Helaas heb ik een NEPPE SJ4000 ontvangen. Natuurlijk heb ik er werk van gemaakt en is de echte onderweg.

Zoals je dus in mijn video ziet, worden de kleuren soms wat verdraaid. Natuurlijk is mijn brommer geel 😉
                                (voorbeeld met het goede apparaatje : http://youtu.be/QpLVsmSMjrI?t=2m42s)

@DinoH, ik verwacht ook meer inderdaad. Alleen mijn probleem zit hem nu in de overbrenging (vario) die bij lange na niet maximaal varieert.

Gele Racefrikandel

hansieb
                                Moderator

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.