Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
- Dit onderwerp bevat 1,766 reacties, 173 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 6 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 november 2012 om 02:56 #274338
Hoi,
Ja ik leef nog 😉
Het leven hier in Thailand is niet te beschrijven. Ik kom niet meer terug naar Nederland.Ook hier hebben we Halloween gevierd, uiteraard betaalde school de gratis (red label) whiskey voor de hele avond.

In de midterm holiday break ben ik naar Cambodia en Vietnam vertrokken. Hier heb ik veel warstuff gezien en met een AK47 geschoten.

In Vietnam ben ik in de Cu Chi tunnels geweest, je weet wel, die kleine smalle tunnels ondergrond waar de Vietnamese zich in verstopten.

zijn de foto’s zichtbaar??
kusjes, Thomas
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 november 2012 om 03:05 #274343Foto,s zijn hier zichtbaar en ziet er weer nice uit

Maar ben pitten want is hier nu 4 uur s,nachts:lol
Zie je volgende verslag weer tegemoet
3 november 2012 om 11:11 #278035Stinkend jaloers!
Ennuh :lol
Ook hier hebben we Halloween gevierd, uiteraard betaalde school de gratis (red label) whiskey voor de hele avond.
3 november 2012 om 11:27 #278036Lekker man…
ben je alleen in zuid Vietnam geweest?
Heb je bij CuChi mijn vrienden nog gezien…
10 november 2012 om 08:54 #278094paar mooie dames al voorbij zien komen, niet verwacht daar haha willen ze al mee naar huis :P?
16 januari 2013 om 18:58 #278154Haha, ik zie je bericht nu pas 😉
Maar ik ben weer terug! Heb een superdikke en leerzame tijd gehad daar..@Citta diablo, nee mijn vriendin woont nog gewoon in Thailand 😉

Het leven, cultuur en Thailand is mij zo goed bevallen.. Ik ga in April weer terug en na de zomervakantie ook nog stage lopen daar. December of Januari kom ik dan weer terug.
Hier nog een paar lachen foto’s :

Groeteeeennnnnnnnnn
Gele Racefrikandel16 januari 2013 om 23:51 #277983Foto’s zien er ook allemaal positief uit. Ik had toch alleen minstens 1 foto van jou verwacht dat je ook daadwerkelijk met de studie bezig bent? Mooi dat je zo’n leuke tijd hebt gehad en dat je de mogelijkheid ook hebt om snel weer terug te gaan.
Hoe staat het met het kickboxxen. Pak je dat in NL ook weer op en ga je voor een 2e Sem Schilt?17 januari 2013 om 13:48 #279538Ik ben net een paar weekjes terug uit China. Snap helemaal hoe vet zo’n reis/avontuur kan zijn. Je fotoreportage is leuk om te zien. Zat je daar verder op een campus? Gaaf dat je weer terug gaat ook! Als je de mogelijkheden hebt, gewoon genieten van dat leven daar
19 januari 2013 om 11:25 #266605Mooie foto’s , maar je ziet er enorm vermagerd uit.Toch geen druppel aan je LUL hangen??
Maargoed , heb nog steeds je foto boven me’n werbank hangen. Tja die van je brommer eh!!
En dat boksgedoe……..Meet the Belgian bear again..19 januari 2013 om 18:58 #276312Hey hey hey, denk erom hé 😉
In Thailand heb ik me compleet volgegeten elke dag, toch viel ik daar wel af. Dit kwam natuurlijk ook door het sporten, boxing en het warme weer.
Voel me topfit Barry, no worries!46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 juli 2013 om 10:52 #282759Even een update betreft de brommers… aangezien het toch altijd blijft kriebelen op 2 wielen.
Ik heb hier een Honda wave 100cc knaller gekocht. Semi schakel met 4 gears.
Het onderhoud is hier zo goedkoop, samen met de onderdelen is het echt een lachertje. De olie verversen samen met een check en nieuwe bougie kost 120 baht (3 euro) :lol
Gele Racefrikandel6 juli 2013 om 11:12 #282760Ik zie een verlengde Leovince SP:lol
6 juli 2013 om 11:21 #282761Herr FlicK :
De olie verversen samen met een check en nieuwe bougie kost 120 baht (3 euro) :lolDat zijn de prijsjes

En ondanks dat het 4takt is zijn deze dingen ook nog wel leuk snel te maken.7 november 2013 om 06:46 #279463Hoi!
De Honda 4takt’er gebruik ik nog elke dag. Ik mis mijn Vespa wel.. ik zie helaas geen enkele Ciao/Citta hier rijden. Denk dat het weer echt incapabel is voor onze machientjes.
Hier een paar foto’s van de huidige omstandigheden:

Ik met de backpack naar de trein (Kanchanaburi)
Mn chick van de slide @ Erawan watervallen. supermooi daar!
Bovenaan (level 7) van de watervallen. Ongeveer 1 – 1,5 uur klimmen.
The riverkwai bridge en ik, lachen he?
Mijn prive zwembadjeIk doe mijn stage at the moment bij de prive universiteit, Rangsit University in Thailand. Ik werk in de international marketing afdeling. Alles met marketing, social media en communicatie van de universiteit naar buiten, of van buiten naar binnen toe.
Erg leerzaam!
In Januari/Februari kom ik terug..46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 november 2013 om 14:42 #282875In Januari/Februari kom ik terug..
Weet je het zeker? Niet om je daar te houden hoor, maar volgens mij heb je het er erg naar je zin.
Je kiest in ieder geval een goede tijd uit om terug te komen net voor de lente. Dan zullen we ook snel weer eens een toertje kunnen rijden op de 2-takt Vespa. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.