Vespa-Ciao.NL
:: Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

zo mensen weer wat nieuws van mijn kant,
      heb het blokje gefixt met de carterhelften het is nu helemaal glad en werkt nu goed.

het probleem van de witte/grijze bougie is waarschijnlijk mijn oliekeerring. die heb ik even vervangen.
      dit omdat het spul nu word gepoedercoat!
      van die oliekeering heb ik ontdekt omdat mijn krukas ( de stang om zo even te noemen) onder de smering zat en het vliegwiel zat er ook onder van strepen.

dit vond ik wel raar want de keering zat er recht in en hij was nieuw, misschien komt dit omdat t een keering is van polini (hij zat bij de speedengine)

hier wat fototjes van de stand van zaken en hij word morgen gepoedercoat

en zo denk ik op t moment over de stand van zaken 🙂

voor grotere fotos : http://www.mijnalbum.nl/Album=P7K4LJIA

frame velgen en toebehoeren worden allemaal schoongemaakt,gestraald,gepoedercoat en gepoedercoat blanke lak.

geel frame en zwarte velgen, grijs vond ik tog niet mooi dus velgen gewoon zwart 🙂

fotos van als t klaar is komt wel.

ohja heb voor men blokje ook nog een pinasco vliegwiel geregelt, hierbij velen dank van de gene van wie ik m heb GEKREGEN 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Zwarte velgen is idd veel mooier thom:thumb

Kun je btw niet ff met gwone vliegwiel rijde en daarna met het pinasco vliegwiel..

Zou graag willen weten hoe groot/klein het verschil is;)

VespaCiaoPaul
        Bijdrager

wat betaal je allemaal voor dat poudercoaten?

hansieb
          Moderator

VespaCiaoPaul :

120 pleuro is het als het goed is voor de complete brommert. Ik ken nog een spuiter hier in groningen ik ben benieuwd hoeveel ik daar moet betalen.

M-Tuning
            Bijdrager

Thomaz

heb ff je special gelezen

gaat wel goed he.
              maare… dat afgedraaide vliegwiel mag ik dan wel he 😛
              als die pinasco dr op zit

ik zal als het goed is morgen. even foto’s maken van je krukasje 🙂 nog bedankt 😀

[ FF offtopic. Als je bougie grijsig is. Krijgt hij meestal teveel of valse lucht. Bij te weinig benzine blijft hij namelijk wat donkerder als echt grijs, Zwart = teveel smering of onvolledige verbanding ]

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

hansieb :

VespaCiaoPaul :

120 pleuro is het als het goed is voor de complete brommert. Ik ken nog een spuiter hier in groningen ik ben benieuwd hoeveel ik daar moet betalen.

woow dat is best veel, ik weet niet of jullie een crossmotor frame kennen maar ik ken een zaak daar hebben ze zo’n frame gepoudercoat voor maar €25

Marcc
                Bijdrager

:o:o waar ligt die zaak…….. daar rijd ik wel ff voor naar boekel eerlijk gezegd…

Ties
                  Bijdrager

dat vliegwiel is nog niet afgedraaid, was wel de bedoeling..maar is er niet meer van gekomen omdat thommie dat pinasco ding geregeld had, had het er namelijk ookal over gehad met hem.
                    zou, wanneer afgedraaid, namelijk mijn kant op komen:)
                    naja thommie:P

ff over dat….

—- voor grotere fotos : http://www.mijnalbum.nl/Album=P7K4LJIA —-

dat kopje van jou schrik ik nu al van;)
                    vind die foto wel groot genoeg zo:P( miss al beetje te groot zelfs(A))

naja ben benieuwd hoe die der straks met goede/nieuwe lak uitziet

Ties
                    Bijdrager

Marcc :
                      :o:o waar ligt die zaak…….. daar rijd ik wel ff voor naar boekel eerlijk gezegd…

dan gooi ik mijn framepje ook achterin(A)
                      jezus..voor lak alleen ben je al meer kwijt..kan het me slecht voorstellen:d
                      maar zou t adres idd ook graag hebben!:)
                      posten dus!:)

VespaCiaoPaul
                      Bijdrager

zal morgen het adres eens vragen aan een maat van me, maar vespa frame kan hendig iets duurder zijn en je moet het zelf laten stralen zodat het spuit-klaar is

voor de zekerheid zou ik eerst ff bellen en het is in Uden dat is wat ik weet, morge meer info

Olivier
                        Bijdrager

VespaCiaoPaul :
                          zal morgen het adres eens vragen aan een maat van me, maar vespa frame kan hendig iets duurder zijn en je moet het zelf laten stralen zodat het spuit-klaar is

voor de zekerheid zou ik eerst ff bellen en het is in Uden dat is wat ik weet, morge meer info

In uden ja? Ik woon in uden, heb een keer een bedrijf gemailt om te vragen hoeduur 2 citta velgjes waren, was 120euro voor stralen en primeren..

Dus als je het weet, laat het mij ook ff weten dan breng ik mn velgen erheen.

Tonni
                          Moderator

Denk goed om je schroefdraden van b.v. je voorvorken pakjesdrager (daar waar je de lamp aanschroeft), ook waar de lagercups komen te beschermen, en vergeet niet te zeggen (of doe het zelf) dat je frame nummer en balhoofd nummer goed afgeplakt worden!!!

Ik heb er ervaring mee, en het is erg taai spul om er later weer af te moeten halen!!

Draai het liefst een oude bout in het schroefdraad, maar alleen tot de diepte van het draad. Die bout kan je er dan later met een tang weer uitdraaien, zo blijft het draad schoon.

Ben benieuwd hoe het er bij hun uitziet met glans enzo. (ik laat de 5 spaaks daar waarschijnlijk ook doen eerdaags)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
                            Topic starter

ik heb overal al een boutje ingedraaid dus zal vast wel goedkomen, ik moest de cups in het balhoofd laten zitten (onder en boven t frame).

fotos volgen natuurlijk

Gele Racefrikandel

Tonni
                              Moderator

Wat mag je er nu voor betalen? Ik weet wel wat ie voor velgjes hebben wil, maar wat kost de hele brommert??

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
                                Topic starter

voor de hele brommer ben ik rond de 100-130 euro kwijt, incl stralen en blanke lak

Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,767)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.