Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ
- Dit onderwerp bevat 120 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 mei 2010 om 10:01 #516840
Zo zal mijn verslag ook even doen was hier gisteren toch echt te moe voor.
Gerard en ik kwamen wat later in de middag aan maar wel mooi op tijd want de bqq begon net mooi op temp te komen
Dus wij ook nog maar even besloten om naar de ah te gaan om wat in te slaan, onderweg heeft stephan nog even een raceje gehouden tegen edo,s rgv
Terug aangekomen op de camping heerlijk gebuffeld(frituur naast een bqq is wel een must geworden in mijn ogen)want was echt een lekkere combo zo

Toen m,n slaap plek maar eens wat gaan op dekken en verwarmen met de kachel, wat overigens heerlijk ging was nog warmer dan m,n eigen slaap kamer:DDus ging met een lekker gevoel het bed in totdat ik naar net een uurtje slapen wakker werd omdat gerard in de boomzaad mode was over gegaan:'(
Dus ik tot 2x toe de halve tent naar z,n hoofd gegooit waaronder 1 van m,n kruiken:D maar dit mocht niet baten want hij werd er wel wakker van en moppelde ook nog wel wat, maar er was nog steeds niemand thuis:D
(hij wist zich dit de volgende ochtend namelijk ook niet te herinneren:D)Maargoed ik zag en hoorde dus al dat dit een verloren zaak was dus ben er maar weer uit gegaan in de hoop dat het al 7uur ofzo was gezien het licht werd en de vogeltjes alweer begonnen te zingen.
Maar dit was dus helaas niet zo want het was nog maar kwart over 5:(Dus ik ben maar op de brommer gesprongen om wat door nederweert en omgeving te gaan toeren om wat tijd te doden.
Hier m,n brom om half 6 in het ochtend gloren van nederweert.

Dit zijn mooie toerweggetjes

Ons tenten camp vanuit andere hoek.

Na 2x een half uur door nederweert rijden had ik wel gehad dus ben toen maar wat rokertjes gaan draaien voor de aankomende toer middag en nog even wat dingentjes aan m,n brom gedaan.
Toen begon het tegen half 8 te lopen en begon me toch wel wat te vervelen dus dacht laat ik die boomzaag maar eens gaan pesten.Dus eerst m,n brom maar bij hem in de tent gezet.

Dit stond zo mooi ik dacht dan moet die van jordi ook maar even:D

Hier snurkte meneer dwars doorheen dus hij was een geschikte kandidaat om een poets te bakken:D
Dus maar begonnen met wat brood

Toen nog maar wat uitbreiden

En nog maar wat:D

En toen draaide die zich om:D

Maar dit gaf weer schone nieuwe kansen:D

En toen heb ik de limbo,ers om 8uur maar wakker gemaakt om gerard helemaal te begraven:D

Je kon nog net z,n haar zien:D
Vlak hierna werd ie wakker en kon gerard met z,n ochtend humeur er niet echt om lachen:D
(hij dacht eerst dat het allemaal vieze sausen troep enzo was)Maar het ijs was s,ochtend dus al gauw gebroken en ondanks de geen slaap was ik nog redelijk fit

Dus rond een uur of 10 zijn we bij stephan vertrokken richting fons.
We hadden meteen lekker de sokken erin totdat jordi erachter kwam dat z,n bout voor de achterbrug weg was.
Dus toen is stephan maar even terug naar huis gescheurd om 1 op te halen.Later toen we vlakbij jan willem in de buurt kwamen begon mijn achterwiel steeds meer lawaai te maken qua tikken.
stephan dacht al aan de poeli dus bij jan willem maar even gekeken en dat was idd het geval hij was los gegaan en uit gevreten.
Dit was gelukkig ook zo weer gefixst
Toen in sneltrein vaart naar fons door gereden
(zo hadden toertjes moet rijden)
Vanaf fons zetten we koers richting vaals.Dit ging daar lekker met al die heuvels op en af en op een gegeven moment hadden we weer een heel recht eind zonder afslagen dus das bij stephan en mij het medicijn om hem voluit open te gooien
(een niet lang recht eind trouwens ook:D)
Maargoed ik zou hem berg afwaarts net lekker m,n boost in gaan trekken totdat ik wel een bekend geluid achter me hoorde, en ik had m,n nek nog geen cm gedraaid of ik zag een vieze motor pig achter me rijden:boosDus ik maar stoppen en meneer de pig zei meteen rijd jij maar even naar het politie bureau.
Dus ik zei ja dat moet dan maar even, en zo komt stephan voorbij die ook meteen het hand gebaar kreeg om te stoppen.
Dus wij voor hem uit rijdend(met een 60+)die kant op.
Daar aangekomen kwamen we tot de ontdekking dat deze gast het wetboek wel HEEL erg slecht kende want meneer moest echt alles navragen bij z,n collega,sMaar meneer was nog wel net slim genoeg om te weten dat mijn ciao geen peugeot buxy was:(
Maar daarin tegen weer te dom om te snappen dat mijn ciao dan ook wel eens niet verzekerd en geschouwd kon zijn:D
Dit kon ik meede bij elkaar houden omdat ik meedere broms heb en dus gezegt heb me vergist te hebben in het monteren van het juiste kenteken.
Nou vind ik de vals kenteken boete nog raar want het is gewoon m,n eigen keteken die zelf op verzekering staat dus weinig vals aan lijkt mij.
(maargoed dit vecht ik aan voor de rechtbank)Hier nog een foto van het varken met onze broms.

Maar ik heb m,n dag hier niet door laten verneuken en kan nog steeds terug zien op een top weekend
Op de terug weg met gerard nog even 2 limburger landschap pics geschoten.
Zijn wel wat donker maar geeft wel aan hoe mooi het daar toeren is

Maar al met al dus top een weekend geweest om te herinneren
en ben er de volgende herkansing ook zeker weer bij als er wat te regelen valt qua vervoer
17 mei 2010 om 11:23 #516841Wauw die laatste foto:D hemels!
Mooi verslagje, volgende keer dus een eigen tent of oordoppen mee.
Ik zal de filmpjes nog even omhooggooien(zonder muziek uiteraard).
En wanneer vindt het herexamen van de herkansing plaats?
17 mei 2010 om 14:07 #516843Jongens, de BBQ was wel leuk, alleen jammer dat ik niet langer kon blijven( ja, ik kon wel langer blijven, maar dan was ik niet op mijn vader z’n verjaardagsfeest). Mijn nederlands-examen ging wel prima, dus dat maakt het wel goed dat ik de tour niet meegereden heb.
Het is wel jammer dat er weer roet in het eten werd gegooid bij de tour van jullie(ook wel letterlijk bij die ene worst op de foto :P)
edit: o ja, de filmpjes zal ik even uploaden.
en natuurlijk de foto van de boodschappen, speciaal voor VespaAvanti gemaakt natuurlijk:P:
17 mei 2010 om 15:30 #516844Waat is het filmpje wat ik gefilmt heb van De porsche vs susuki ?????? EDJUH????
janwillem jij hebt ook nog een paar filmjes of niet??
17 mei 2010 om 15:44 #516845Wat op mijn camera stond was de moeite niet waard(een kort filmpje dat ik rustig voor jullie uit rij), ik hoop dat stephan nog iets heeft. Oh nee dat was het, stephan filmpde voor tim.
edit: ha ik hoor helemaal niks van de moto.
edit2: tellsell pt. 2 : -)))
17 mei 2010 om 15:56 #516846die motor van jouw is ook enorm stil
17 mei 2010 om 16:10 #516847tvmierlo :
die motor van jouw is ook enorm stil
17 mei 2010 om 16:18 #516848Waha, MEESTERLIJK Andree, echt niet te geloven dat Gerard niks door had!:D
Waar je die foto’s in Nederweert genomen hebt weet ik zo niet, blijkbaar heb je dus echt wel een best stukje getourd op de zeer vroege morgen:lol
Die foto van ons kamp vanuit een andere hoek is de enige die ik wel weet te zitten.
Zeer mooi verslag Andree
@tvmierlo: Dat dashboardspray filmpje gaat echt te ver Tim, we lijken wel een stel maloten:P
Edjuh: Schijnbaar heeft Sjlabbie de camera daarna weer uit gezet, hij moet maar geen cameraman worden zo te horen:pest:P
Wel jammer want hadden mooie stukjes film tussen kunnen zitten.17 mei 2010 om 16:28 #516849het ligt echt niet aan mij maar aan de camera!!! haha
Nja wat ik filmde reed edje zo ver voor on uit dat je het niet meer ziet!! maar Janwillem heeft ook nog wel wat film materiaal.
en op de trug weg heeft edjuh de camera zelf gehouden dus had ik niets te filmen!!!!:D17 mei 2010 om 19:56 #516854Mijn movie :
kwaliteteit is nu nog k*t , maar wordt beter als het filmpje verwerkt is
17 mei 2010 om 20:01 #516855”Gaan we touruh!? Zeker jonguh!!!
”Gaan we BBQuh!? Zeker jonguh!!!Haha, prachtig!:P
17 mei 2010 om 20:07 #516856stephan.
” Gaan we naar de Politie” ZEKER JONGUH!!!!!
haha geweldig teamwork ik zeg Gaan we…. en jij Zeker jonguh!!!haha eg vet!!
17 mei 2010 om 20:23 #516857Tof jan-willem! volop rgv footage : -) Ik had beter 2 keer naar beneden kunnen schakelen hehe.
17 mei 2010 om 20:38 #516860Dat waren mijn film kunsten edjuh:P Die camera van Janwillem is gwn eg goed:P haha die van jou is TE high tec
17 mei 2010 om 21:26 #516863Jongens wat weer een film-materiaal :haha
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.