Vespa-Ciao.NL
:: Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Het gaat inderdaad de goede kant op met het weer!:)
      De kans dat het doorgaat is nu wel erg groot, vandaar even een vraag.
      Hoe laat denken jullie zaterdag aan te komen?
      Als jullie smiddags komen kunnen we namelijk mooi met z’n alle naar de winkel om saus en vlees voor de BBQ te halen:thumb
      Kolen hebben we hier trouwens nog meer dan genoeg:thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Ik moet dan weer voor gerard spreken maar denk wel dat wij in de middag aankomen(bv uurtje of 4)

VespaAvanti
        Donateur

Dat zou mooi zijn:thumb

jan-willem
          Bijdrager

ik kom zaterdagavond zowieso bbqe en ik rijd zondag maybe mee , maar dat ligt meer bij m’n ouders 😛 edit : sjlabbie komt zaterdag ook mee bbqe

VespaAvanti
            Donateur

Mooi man, nice dat jullie er bij zijn:thumb

Vandaag hebben Jordy en ik het tentenkamp nog wat uitgebreid met dit exemplaar:

Totaalplaatje:

Opzich is de Bungalowtent (links) groot zat, alleen staat daar momenteel wat anders in:

BrommobielTuning!:P
              Mooie sleutelruimte zo, zelf een werkbankje er in en alles:):D
              Eigenlijk had deze brommobiel al klaar moeten zijn zodat de tent weer gebruikt kon worden waar hij voor bestemd is, slapen dus.
              Dat is dus niet het geval, vandaar deze oplossing met een andere tent;)
              Komt er trouwens nog een bij staan omdat deze die we vandaag opgezet hebben niet groot genoeg is voor iedereen.
              Partytent moeten we ook nog ff opzetten…

speedbuxy
              Bijdrager

Leg morgen ook nog maar even cv aan in de tenten:D want het is de laaste tijd s,nachts roetkoud.

VespaAvanti
                Donateur

Haha, 3 dikke dekens moet genoeg zijn:D
                  Denk dat we wel al kunnen zeggen dat het zeker door gaat, wordt een stuk beter weer dan de afgelopen dagen dit weekend8)

speedbuxy
                  Bijdrager

Speak for yourself son:D
                    Ik ben net een neger want het is hier thuis altijd minstens 24graden dus dan is naar 5 graden een beste afdaling.
                    (Meer afdaling dan we in die bergen tegen komen:D)

Dus ik kom met minimaal 4dekens 2kruiken en een electrisch kachel die kant op:D
                    Want verkleumt tot op het bot een tocht rijden is niks en had gerard net aan de lijn en die keek ook het meest tegen de nacht op.
                    (want die moet behalve toeren ook nog terug rijden)
                    Maar we komen morgen dus wel:thumb alleen wat beter voorbereid op de kou dan jou:D

VespaAvanti
                    Donateur

Dan zorg ik mooi dat ik in dezelfde tent als jullie slaap, lekker bij de electrische kachel:D

speedbuxy
                      Bijdrager

Als gastheer word het voor jou weinig slapen denk ik:D
                        Gerard en ik verwachten als verre gasten mistens om het uur een nieuw warm kruikje, en om het uur een glasje vers water ongeacht of ervan gedronken is of niet:D
                        En deze handelingen kan je niet tesamen doen, dus nieuw kruikje en vers water tegelijk afhandelen is uit den boze:D

VespaAvanti
                        Donateur

Haha, dat komt helemaal goed Andree:lol
                          Rekening presenteer ik daarna ook wel mooi in een envelopje met een hapje van de zaak erbij;):P

speedbuxy
                          Bijdrager

Is goed maar prijzen worden bij mij wel naar waarde ingeschat en ik kan erg hoogeisend zijn:D
                            Zo kan het zo wezen dat is s,nachts wakker word en zin in een glasje chrystal heb of een portie kaviaar of the finest quality:D
                            En als aan 1 van die dingen geen gehoor gegeven kan worden ben ik helaas genoodzaakt niks te betalen:D

VespaAvanti
                            Donateur

:haha
                              Dit wordt me nog een weekend zeg:P

Dat soort dingen zijn allemaal geen probleem hoor, klant is koning!
                              Desnoods moet ik naar de bron om zelf een flesje te gaan vullen, maar krijgen zal je het.
                              Maarja, daar is de rekening ook naar he dus dat mag best;):P

Gerarduz
                              Donateur

Avanti , wat moeten wij behalve Castrol :pest Jordy! en slaapzak/kussen , nog verder mee nemen?

VespaAvanti
                                Donateur

Dat is inderdaad wel een goed plan voor Jordy ja, Castrol:P
                                  Je hebt me al gebeld dus het is voor zover duidelijk nu:thumb
                                  Zie jullie morgen rond een uur of 4:thumb

Edjuh: Rond hoe laat denk jij hier aan te komen?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.