Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ
- Dit onderwerp bevat 120 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 mei 2010 om 21:01 #516721
Alleen als het k*tweer wordt kom ik niet, maar ik kom wel hoor, alleen is het nog even de vraag of ik de toer meerijd.
Lijkt me sws gezellig om even te bbq’en, en als ik niet meetoer kan ik de rgv nog showen.
8 mei 2010 om 10:50 #508631Het wordt gewoon mooi weer, ga daar maar van uit:P:D
Kijk maar wat het wordt, RGV showen klinkt ook zeer goed in de oren!8 mei 2010 om 19:01 #516723Het valt mij op , dat er niet veel animo is/afvallers zijn..
Dit is jammer , doe je verder niks aan..Avanti probeert er alsnog een leuk ritje van de maken , omdat jij het niet meer ziet zitten.
Wat ik niet snap is dat je steeds reactie’s post van verwijder maar, close maar etc.
Komt echt heel kinderachtig over, jij wilt het ritje niet meer organiseren.
bemoei je er dan niet meer mee en laat avanti het oplossen tot een leuk ritje.8 mei 2010 om 19:20 #516724Gozer,
Het was onder andere mijn idee,
ik heb het heel lang van tevoren aangegeven,
iedereen haakt af,
dan moet het een toerritje worden,
en dan wordt er nog meer afgehaakt.Sja dan heb ik er geen zin meer in.. en dan gaan jullie ook nog lopen zeiken.
Maar ik snap het wel, ik houd m’n mond wel. Veel plezier.
Onee, jullie komen niet eens.8 mei 2010 om 20:10 #516725Achja, zo gaan die dingen…
Einde discussie´s terug naar de meeting/tour;)
Wat mij betreft gaat het gewoon door, al komt er niemand, dan rijdt ik het ritje gewoon met wat vrienden hier uit de buurt
Ik weet niet of jullie nog willen komen Andree, Edjuh, Gerard, maar jullie zijn dus nog steeds van harte welkom
Ik zet de tent en heel het BBQ gebeuren zonder moeite voor jullie neer;)
En wat mij betreft is alles mogelijk, desnoods gaan we zaterdag Karten, savonds BBQ, zondag Touren en savonds weer BBQ, ik vind alles prima, dat bekijken we desnoods de zelfde dag pas, met jullie mening voorop natuurlijk aangezien jullie van ver komen
Deelnemerslijst hoe hij er nu voor staat:
Ikzelf definitief
Danny definitief
Jordy definitief
Richard mischien
Thomas mischien
Speedbuxy definitief
Gerard definitief
Edjuh definitief toch?
Wouter komt ook zo goed als zeker, alleen durf ik dat nu niet mer 100% zekerheid te zeggen aangezien hij nog op vakantie is.8 mei 2010 om 21:43 #516727Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik kom? 😛
edit: als ik alleen kom bbq’en blijf ik ook niet slapen.
8 mei 2010 om 21:46 #516728Dit was de laatste keer:P
8 mei 2010 om 22:49 #516730Ik denk dat ik ook wel voor gerard spreek als ik zeg dat het wel valt of staat met watvoor weer het is.
Want met regen of koud weer word de bqq en het toeren meteen een stuk minder.
Maar qua weer heb ik nog steeds positieve hoop
@edjuh
Dus je komt 100% zeker?:D:D:D* :boos
9 mei 2010 om 15:16 #516732Ik kan helaas niet komen, mn examens beginnen een paar dagen later.
@daan::knuffel
9 mei 2010 om 18:34 #516733Dat kan ik goed begrijpen Andree, we kijken het gewoon ff aan en dan beslissen we vrijdagavond ofzo wat we doen

Alleen ff een vraag, als het doorgaat, vertrekken jullie dan zondagavond of maandagochtend?Scheelt mij namelijk weer een dag vrij vragen als jullie zondagavond al vertrekken:whistle
Die dag kan ik dan mooi gebruiken om de maandag daarna vrij te vragen voor de OldtimerTour:D10 mei 2010 om 17:19 #516738Ik zou er geen speciaal vrij voor nemen want weer is nog steeds erg onvoorspelbaar en denk dat wij anders ook vast wel zondag meteen terug gaan.
11 mei 2010 om 12:52 #516746speedbuxy :
Ik zou er geen speciaal vrij voor nemen want weer is nog steeds erg onvoorspelbaar en denk dat wij anders ook vast wel zondag meteen terug gaan.Mee eens, wij moeten echt optijd terug zijn zondag ivm met terugreis Leeuwarden => Groningen.
11 mei 2010 om 15:51 #516748Oke, dan neem ik die dag geen vrij.
Het weer ziet er inderdaad nog niet echt lekker uit, hopelijk wordt het snel beter!12 mei 2010 om 13:16 #516754:Dik hoop ok dat het mooi weer word ik hep me er wel op verhuegd
12 mei 2010 om 14:42 #516755Weer voor het weekend lijkt best redelijk te gaan worden een 15 graden met kleine kans op een bui.
Dus een extra jasje met een setje handschoenen moet voldoende zijn
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.