Vespa-Ciao.NL
:: Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Ik weet nog niet of ik mee ga naar vaals, maar ik ben er zaterdag in ieder geval bij.

speedbuxy
      Bijdrager

Nice ik zal zien of ik weer een chauffeur kan regelen om met afgeladen caddy die kant op te komen:thumb
        Maar van 9 tot 9 ga je weer uit van zoveel pech? of rijden we de bergen in duitsland er ook nog even bij:D
        Want met weinig pech(waar we nu wel op hopen)kan je in 12uren een BEST stuk rijden qua kms.

VespaAvanti
        Donateur

Mooi dat je er ook bij bent Edjuh!:)
          Gewoon mee brommen kerel;)

Ik heb het lekker ruim geteld Andree, dan kan het ook niet tegenvallen:thumb
          Het is inderdaad MAKKELIJK te doen binnen die tijd, zo kunnen we in ieder geval ook nog ff op ons gemak een frietje eten op het 3-landenpunt, en kunnen we nog even van het uitzicht genieten boven op de toren die daar staat.
          Dingen die tijdens de LimboTour nooit echt mogelijk waren vanwege tijdnood.

AC RACING
          Moderator

ik weet nog niet of ik kan komen aangezien mn zusje en mn oom op de 15e jarig zijn. en weet nie wat hun planning is..
            maar misschien is er wel iets te regelen.. want had me wel verheugd op deze rit..

Martino
            Moderator

Ik heb eens gekeken of ik het misschien kan redden, maar deze datum komt mij helaas iets te vroeg zodoende ik ook niks met werk en voetbal kan regelen. 🙁
              Ik had graag nog een keer het landschap in Limburg willen zien voorbijtrekken.

Gerarduz
              Donateur

Ik vrees dat ik de bus niet vol krijg zo .:?

Hoe zit het met de rest van Groningen?

hansieb
                Moderator

Sjaak afhaak, ben voor thailand druk in de weer :con

speedbuxy
                  Bijdrager

Gerarduz :

Ik wil sowieso wel mee maar zoals de telling nu staat zijn we dan nog maar met z,n 2en:(

Gerarduz
                    Donateur

speedbuxy :

Gerarduz :

Ik wil sowieso wel mee maar zoals de telling nu staat zijn we dan nog maar met z,n 2en:(

Ik vindt het ook te betreuren,

Daarom vraag ik me af, of het hele plan zo zijn doel niet voorbij schiet en zoals ik de Groningers gesproken heb , licht het niet aan het animo maar aan andere verplichtigingen, cash flow en gestolen ciao.

Ik had gehoopt om met een delegatie af te reizen , dat zit er dus niet in helaas.:(

speedbuxy
                      Bijdrager

En toch denk ik dat we er voor moeten gaan al is het met z,n 2en in de caddy:thumb
                        Want ik wil eigenlijks niet meedoen aan de lakse houding naar mooie en gezellige toertjes.
                        (Ik had er liever nog 10 toertjes in het jaar bij zien komen:D)
                        En weet dat jij dat ook niet wil dus dan gaan we er toch gewoon voor:thumb

Rustig rijdend kan de caddy voor een kleine 40tietjes wel op en neer rijden:thumb
                        En als je m,n voorstel die ik je net gepmd hebt wat vind kunnen we misshien nog 2 midden nederlanders evt blij maken om mee te kunnen:thumb
                        Weer lijkt volgende week ook stukken mooier en warmer te worden:thumb

Gerarduz
                        Donateur

speedbuxy :
                          En toch denk ik dat we er voor moeten gaan al is het met z,n 2en in de caddy:thumb
                          Want ik wil eigenlijks niet meedoen aan de lakse houding naar mooie en gezellige toertjes.
                          (Ik had er liever nog 10 toertjes in het jaar bij zien komen:D)
                          En weet dat jij dat ook niet wil dus dan gaan we er toch gewoon voor:thumb

Rustig rijdend kan de caddy voor een kleine 40tietjes wel op en neer rijden:thumb
                          En als je m,n voorstel die ik je net gepmd hebt wat vind kunnen we misshien nog 2 midden nederlanders evt blij maken om mee te kunnen:thumb
                          Weer lijkt volgende week ook stukken mooier en warmer te worden:thumb

Ik overweeg idd de optie om met z’n tweeën in de caddy af te reizen.

speedbuxy
                          Bijdrager

Vind ik ook misshien dat het wat meer mensen motiveerd om ook te gaan rijden:thumb
                            Want lekker bqq en wat bij kletsen en ook nog nice door de bergen scheuren hoort mijn als recept die je niet kan weigeren:thumb
                            Dus noord holland crew waar blijft jullie aanmelding?
                            En de andere enthousiaste rijders?

Ik zal piet30 zo nog even pmen want die wil vast en zeker ook wel een revance:thumb
                            En misshien heeft mofafreak er ook wel oren naar.

Daan777
                            Topic starter

Prima,
                              Als het aan mij ligt kan deze wel closed.

speedbuxy
                              Bijdrager

Waarom closed:?
                                Open je even een verse nieuwe page?

VespaAvanti
                                Donateur

Waarom closed Daan, we houden hem gewoon open en maken er het beste van, het gaat sowiezo door:thumb
                                  Jammer dat er zoveel afvallers zijn, mede om meer mensen te trekken heb ik het veranderd van karten naar touren, mag dus alsnog niet baten helaas.

Edjuh: Kom jij 100% zeker of weet je het nog niet helemaal?

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.