Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ
- Dit onderwerp bevat 120 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 mei 2010 om 20:08 #516651
Ik weet nog niet of ik mee ga naar vaals, maar ik ben er zaterdag in ieder geval bij.
3 mei 2010 om 11:08 #516656Nice ik zal zien of ik weer een chauffeur kan regelen om met afgeladen caddy die kant op te komen

Maar van 9 tot 9 ga je weer uit van zoveel pech? of rijden we de bergen in duitsland er ook nog even bij:D
Want met weinig pech(waar we nu wel op hopen)kan je in 12uren een BEST stuk rijden qua kms.3 mei 2010 om 15:52 #507570Mooi dat je er ook bij bent Edjuh!:)
Gewoon mee brommen kerel;)Ik heb het lekker ruim geteld Andree, dan kan het ook niet tegenvallen

Het is inderdaad MAKKELIJK te doen binnen die tijd, zo kunnen we in ieder geval ook nog ff op ons gemak een frietje eten op het 3-landenpunt, en kunnen we nog even van het uitzicht genieten boven op de toren die daar staat.
Dingen die tijdens de LimboTour nooit echt mogelijk waren vanwege tijdnood.3 mei 2010 om 18:28 #507370ik weet nog niet of ik kan komen aangezien mn zusje en mn oom op de 15e jarig zijn. en weet nie wat hun planning is..
maar misschien is er wel iets te regelen.. want had me wel verheugd op deze rit..3 mei 2010 om 20:30 #507571Ik heb eens gekeken of ik het misschien kan redden, maar deze datum komt mij helaas iets te vroeg zodoende ik ook niks met werk en voetbal kan regelen. 🙁
Ik had graag nog een keer het landschap in Limburg willen zien voorbijtrekken.3 mei 2010 om 21:21 #516660Ik vrees dat ik de bus niet vol krijg zo .:?
Hoe zit het met de rest van Groningen?
3 mei 2010 om 21:49 #516661Sjaak afhaak, ben voor thailand druk in de weer :con
3 mei 2010 om 22:50 #516662Gerarduz :
Ik vrees dat ik de bus niet vol krijg zo .:?Hoe zit het met de rest van Groningen?
Ik wil sowieso wel mee maar zoals de telling nu staat zijn we dan nog maar met z,n 2en:(
6 mei 2010 om 22:49 #516711speedbuxy :
Gerarduz :
Ik vrees dat ik de bus niet vol krijg zo .:?Hoe zit het met de rest van Groningen?
Ik wil sowieso wel mee maar zoals de telling nu staat zijn we dan nog maar met z,n 2en:(
Ik vindt het ook te betreuren,
Daarom vraag ik me af, of het hele plan zo zijn doel niet voorbij schiet en zoals ik de Groningers gesproken heb , licht het niet aan het animo maar aan andere verplichtigingen, cash flow en gestolen ciao.
Ik had gehoopt om met een delegatie af te reizen , dat zit er dus niet in helaas.:(
6 mei 2010 om 23:13 #516712En toch denk ik dat we er voor moeten gaan al is het met z,n 2en in de caddy

Want ik wil eigenlijks niet meedoen aan de lakse houding naar mooie en gezellige toertjes.
(Ik had er liever nog 10 toertjes in het jaar bij zien komen:D)
En weet dat jij dat ook niet wil dus dan gaan we er toch gewoon voor
Rustig rijdend kan de caddy voor een kleine 40tietjes wel op en neer rijden

En als je m,n voorstel die ik je net gepmd hebt wat vind kunnen we misshien nog 2 midden nederlanders evt blij maken om mee te kunnen
Weer lijkt volgende week ook stukken mooier en warmer te worden
6 mei 2010 om 23:16 #516713speedbuxy :
En toch denk ik dat we er voor moeten gaan al is het met z,n 2en in de caddy
Want ik wil eigenlijks niet meedoen aan de lakse houding naar mooie en gezellige toertjes.
(Ik had er liever nog 10 toertjes in het jaar bij zien komen:D)
En weet dat jij dat ook niet wil dus dan gaan we er toch gewoon voor
Rustig rijdend kan de caddy voor een kleine 40tietjes wel op en neer rijden

En als je m,n voorstel die ik je net gepmd hebt wat vind kunnen we misshien nog 2 midden nederlanders evt blij maken om mee te kunnen
Weer lijkt volgende week ook stukken mooier en warmer te worden
Ik overweeg idd de optie om met z’n tweeën in de caddy af te reizen.
6 mei 2010 om 23:32 #516714Vind ik ook misshien dat het wat meer mensen motiveerd om ook te gaan rijden

Want lekker bqq en wat bij kletsen en ook nog nice door de bergen scheuren hoort mijn als recept die je niet kan weigeren
Dus noord holland crew waar blijft jullie aanmelding?
En de andere enthousiaste rijders?Ik zal piet30 zo nog even pmen want die wil vast en zeker ook wel een revance

En misshien heeft mofafreak er ook wel oren naar.7 mei 2010 om 14:51 #516715Prima,
Als het aan mij ligt kan deze wel closed.7 mei 2010 om 15:16 #516717Waarom closed:?
Open je even een verse nieuwe page?7 mei 2010 om 20:22 #516720Waarom closed Daan, we houden hem gewoon open en maken er het beste van, het gaat sowiezo door

Jammer dat er zoveel afvallers zijn, mede om meer mensen te trekken heb ik het veranderd van karten naar touren, mag dus alsnog niet baten helaas.Edjuh: Kom jij 100% zeker of weet je het nog niet helemaal?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.