Vespa-Ciao.NL
:: Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Topic starter

Oeps, verkeerd gelezen, sorry.

Ik vind een bergen toer ook prima!

Gerarduz
      Donateur

Ik denk dat mijn intentie verkeerd begrepen wordt , ik heb mij voor deze meeting keurig op tijd ingeschreven en hoop nog steeds dat het door gaat. Het is nu qua datum op zeer kort termijn en daarom stel ik voor, die datum te verschuiven voor een grootere opkomst.

Ik ben wat te vrijpostig geweest om een Zuid/Limburg tour alternatief neer te zetten . Mijn excuus !
        Hopelijk komt daar een andere gelegenheid voor.

Avanti, ik hoop dat je mijn excuus aanvaarden kan, dat je als nog een meeting organiseren wil , en dat er vervolgens nog een volle bus afreizen kan.:thumb

Greetz!

VespaAvanti
        Donateur

Aanvaard;)

Opzich zie ik ook wel wat in een tour naar Vaals, alleen wil ik dan niet de sissy uithangen door met de auto naar Valkenburg te rijden:lol
          Ik denk dat we het nu gewoon redelijk klein moeten houden, dan hebben we minder brommers die kapot kunnen gaan en halen we Vaals met gemak!;)

Ik ben al tevreden als alleen jullie Groningers, Fries(zen), en Daan en Knorro van ver komen.
          Dat vul ik dan wel aan met Frankie, Wouter, Danny, Jordy en ikzelf.
          Dan hebben we een mooi groepje en hebben we bijna iedereen die ook al op de ”ik kom 100% zeker” lijst stonden.
          Die paar verdwaalde Limbo’s op de lijst heb ik toch al in tijden niks meer van gehoord over de UberMeeting dus die hebebn dan gewoon pech:P
          Mochten er mensen alsnog willen komen dan kan dat natuurlijk, al hoop ik stiekem toch op een niet al te grote groep vanwege de lange tour (en hoe meer brommers hoe meer er kapot kunnen gaan zoals we weten)

Maargoed, wat vinden jullie van dit voorstel?
          Een week verzetten moet opzich ook niet zo’n ramp zijn…

speedbuxy
          Bijdrager

We zullen de pech wel over ons afroepen als we weer voor de fullhouse gaan maar ik ben wel voor:thumb
            Zeker als we nu wel in het tenten camp gaan slapen moet het makkelijk willen qua tijd:thumb

Even offtopic
            Heb jij nog een mooi vario setje liggen die je kwijt wil stephan?
            Want als we dan vrijdag middag aankomen voor de BQQ wil ik het dan wel even testen onder m,n brom en als het bevalt meteen van je overnemen:thumb

VespaAvanti
            Donateur

Daarom, het moet opzich makkelijk kunnen:thumb

Variosetjes heb ik momenteel wel een paar liggen ja, alleen niet met Malossi of Polini voorvario, ook geen gele drukveer en stakkere trekveren er in ( niet voor de verkoop in ieder geval).
              Laat dat nou net een must zijn als je vario gaat rijden met een snel blok.
              Zelf rijdt ik ook nog eens met malossi vertanding, wil je dus minimaal even snel als mij kunnen dan moet je dat ook nog hebben.

speedbuxy
              Bijdrager

Ja dat van de vario wist ik, maar dat de vertanding zo belangrijk is niet.
                Dan kan ik beter eens op een plug and play setje wachten in de verkoop rubriek hier op het forum.
                En dan neem ik desnoods voor de bergen rit wel een stuk lichtere poeli mee.
                Want als we bij vaals zijn komen er meerdere bergen/heuvels dus dan kan het wel uit om even te wisselen:thumb

VespaAvanti
                Donateur

Precies, dat is voor nu ook het beste plan denk ik:thumb

Ik zit zelf trouwens te denken aan zaterdag verzamelen en BBQen, zondag Touren en dan maandag de vertrekdag.

speedbuxy
                  Bijdrager

Das mij ook prima zondag is ook rustiger toeren dan zaterdag:thumb
                    Maar misshien denk de rest daar wel anders over ivm werk.

VespaAvanti
                    Donateur

Mij maakt het niet zo gek veel uit, of ik nou vrijdag of maandag vrij vraag boeit niet zoveel.
                      Maar mij lijkt zondag ook rustiger toeren dus vandaar dat ik het even vraag.
                      Als de andere nou ook ff laten weten wat hun voorkeur is dan komen we er wel uit:thumb

Edjuh
                      Bijdrager

Het wordt dus toeren ipv karten? Misschien eens kijken of ik een brommer kan samenstellen die jou bijhoudt stephan.

Ik vind verzetten best, het is toch vakantie. Maar ik ga zondag wel weg want maandag over 2 weken is die vakantie weer afgelopen.

Frankie
                        Bijdrager

Klinkt allemaal goed ! 😀 maar wat word dan de datum ?
                          ik ben namelijk de 15e jarig , en zondag avond moet ik alweer weer weg. dus als het in dat weekend valt kan ik helaas niet mee 🙁

speedbuxy
                          Bijdrager

Wat is het hier nu in 1x stil nu er gehoor is gegeven aan de wensen om te gaan berg toeren:?:con

@stephan,
                            Misshien een idee om de hoofd texst aan te passen en de datum duidelijk vermelden?
                            (of je moet de groep echt klein willen houden:D)

Martino
                            Moderator

Ik wacht op de datum en probeer me daarop aan te passen. Ik moet mijn werk of voetbal(bijna kampioen) er voor af zeggen. Omdat ik zaterdags vaak werk en zondags de voetbal gepland staat. Als de datum staat probeer ik bergen te verzetten om ze daarna lekker over te touren! 😀

superindo
                              Bijdrager

Ik heb over ongeveer 2a3 weken examen, ik zal even in mn planning duiken.
                                Als het een beetje uitkomt voor mij zal ik er zeker aanwezig zijn.

VespaAvanti
                                Donateur

Daan moet de begintekst ff aanpassen aangezien hij die gepost heeft.

De datum wordt zaterdag 15 en zondag 16 mei (sorry Frank, weekend daarna is de oldtimertour)

Het wordt zaterdagmiddag verzamelen, dan gaan we met z’n alle naar de winkel om het nodige spul voor de BBQ te halen.
                                  Dan is het in de tent slapen van zaterdag naar zondag, als mensen zelf een tent hebben zou het mooi zijn als ze die mee zouden kunnen nemen.
                                  Als Gerard de Meister Grill zou kunnen regelen zou dat ook top wezen:thumb
                                  Zondagmorgen vertrekken we lekker vroeg (uurtje of 9) richting Vaals.
                                  Als alles goed verloopt zijn we dan rond 9 uur savonds weer terug, moet makkelijk te halen zijn:thumb
                                  Voor de mensen die er zin in hebben kunnen we die avond de restjes van de BBQ opmaken, en vertrekken die mensen pas op maandagochtend.
                                  Zondagavond vertrekken is natuurlijk ook geen probleem voor de mensen die dat liever doen;)

Helaas is er NIET de mogelijkheid om te douchen, in het weiland bivakeren vinden me ouders tot daar aan toe, maar douchen dus niet helaas.

Hopelijk is het zo voor iedereen duidelijk, als er nog vragen zijn hoor ik het wel;)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.