Vespa-Ciao.NL
:: Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 121)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

ik wil op zich graag die kant opkomen, maar moet wel vervoer hebben om die kant op te rijden..

:bloos is er toevallig een groninger, fries, of drent die ook naar de meeting gaat? laat het dan ff weten!!

(andré,chauffeur nodig?!;))

Gerarduz
      Donateur

Ik wil mijn vervoer beschikbaar stellen onder voorwaarde dat er een volle delegatie afreisd.

EN we van af de campsite (Avanti) de bussen/aanhangers riching Valkenburg trekken en daar een bezemwagen inzetten en in rondje met een straal van 50km the Dutch Mountains gaan bedwingen!

Ik eis een revance! :smack

Wij zijn 700km gereden en dagen/nachten wezen sleutelen om delelijk draaiende blokken te leveren,

Zuid-Limburg is echt TE schön!

Dus als er als nog een übermeetong komen kan komen , graag , maar ik zou graag de gelegenheid krijgen de Vaalsberg e.d. ect. te bedwingen!

Daan777
        Topic starter

Dat klinkt zeker goed in mijn oren!

jan-willem
          Bijdrager

ig bin dabei 🙂

@ gerarduz rematch komt er zowieso dit jaar nog , maar ik ga eerst even praten met Tonlb hoe we het nu het beste kunnen doen.
            @ Avanti , hoe duur was dat schijthok dan ? want bij boels kost het 27.50 fzo. als je dat deelt door het aantal deelnemers kan je voor een prikkie schijten 😛

Daan777
            Topic starter

Bij boels was het 27,50 met een 1’tje ervoor.

Martino
              Moderator

@ Gerarduz; Zijn er al plekken te reserveren in de bus? Dan ben ik er ook weer bij.

speedbuxy
                Bijdrager

Gerarduz :
                  Ik wil mijn vervoer beschikbaar stellen onder voorwaarde dat er een volle delegatie afreisd.

Ik denk dat ik de caddy wel weer kan regelen dus dan kunnen we weer met de volle bak die kant op:thumb
                  En moet zeggen dat je plan om door de bergen gaan knallen mij ook erg lekker in de oren klinkt8)

Deze datum is namelijk al lekker snel:thumb
                  En mijn smaak naar bergen is ook nog steeds volop aanwezig:D

Dus vrijdag lekker BQQ en wat bij kletsen en dan zaterdag bergen knallen ben ik ook zeker voor te porren:thumb
                  Dus misshien nog een kleine wijzeging doorvoeren stephan en daan?;)

@jan-willem
                  Mocht dit al om gedoopt worden tot berg toer wil dat niet zeggen dat ik geen revance van jou verwacht:D
                  Want 2berg toertje in het jaar vind ik eigenlijks al wat weinig:D

Javad
                  Donateur

Helaas kan ik niet mee wegens gebrek aan valuta, ik heb nog wat dingetjes af te betalen.
                    Al had ik erg veel zin gehad in wat bergjes en een BBQ,..

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Gerarduz
                    Donateur

Gerarduz :
                      Ik w:thumbil mijn vervoer beschikbaar stellen onder voorwaarde dat er een volle delegatie afreisd.

EN we van af de campsite (Avanti) de bussen/aanhangers riching Valkenburg trekken en daar een bezemwagen inzetten en in rondje met een straal van 50km the Dutch Mountains gaan bedwingen!

Ik eis een revance! :smack

Wij zijn 700km gereden en dagen/nachten wezen sleutelen om delelijk draaiende blokken te leveren,

Zuid-Limburg is echt TE schön!

Dus als er als nog een übermeetong komen kan komen , graag , maar ik zou graag de gelegenheid krijgen de Vaalsberg e.d. ect. te bedwingen!

Als dit het plan wordt ben ik er bij !:thumb

De datum kan met gemak verzet worden lijkt mij , regel die übermeeting gewoon maar i.p.v. karten , Vespaén door The Dutch Mountains!!

(Tip: Verzet het dan een weekend , dan kan ik met mijn ex regelen dat mijn zoon dat weekend niet komt …

@Avanti als echte Limburger is dat toch koek en ei:pest

Véééééspaaaa rijden heéééé:D

Daan777
                      Topic starter

Is er iemand tegen het verzetten met 1 weekje?
                        Ik vind het prima.

Gerarduz
                        Donateur

Ik dus niet , weet niet of de mede Groningers er ook zo over denken?

Met nadruk op Zuid-Limburg touren en bij Avanti Kampen!

speedbuxy
                          Bijdrager

Vind ik ook geen probleem geeft me mooi nog een weekje extra om de bravo op te bouwen:thumb

VespaAvanti
                            Donateur

Ik lees straks ff alles op me gemak, heb nu helaas geen tijd (moet zo ff naar België:D)
                              Één ding weet ik wel, het is ONZE meeting, dus Gerard, WIJ regelen het en verzinnen wat we gaan doen:pest;)
                              Ik kom er nog op terug!

Daan777
                              Topic starter

Gerarduz :
                                Ik dus niet , weet niet of de mede Groningers er ook zo over denken?

Met nadruk op Zuid-Limburg touren en bij Avanti Kampen!

Hey lullo, 2 posts erboven zeg je dat ik heb een weekendje moet verzetten.
                                Ik laat alles over aan stephan, het zal mij allemaal een worst wezen wat we gaan doen als er toch maar 10 man komt. De ‘Uber’ kan weggelaten worden. Het vorige topic stond er al vanaf augustus 2009!!

speedbuxy
                                Bijdrager

Ik denk dat garard juist bedoeld dat ie niks tegen een week verzetten heeft.
                                  Tenmiste dat haalde ik eruit anders is het idd een mooien 1:D
                                  Maar ik wil verder ook geen sturing geven aan de rit/meeting/toer ik geef enkel aan wel open te staan voor het idee om het om te dopen tot bergen toer:thumb
                                  Kon de animo namelijk ook wel eens leuk omhoog doen krikken:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.