Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Herkansing tourritje Vaals, incl BBQ
- Dit onderwerp bevat 120 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door barry.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 april 2010 om 18:25 #516555
ik wil op zich graag die kant opkomen, maar moet wel vervoer hebben om die kant op te rijden..
:bloos is er toevallig een groninger, fries, of drent die ook naar de meeting gaat? laat het dan ff weten!!
(andré,chauffeur nodig?!;))
27 april 2010 om 19:52 #516557Ik wil mijn vervoer beschikbaar stellen onder voorwaarde dat er een volle delegatie afreisd.
EN we van af de campsite (Avanti) de bussen/aanhangers riching Valkenburg trekken en daar een bezemwagen inzetten en in rondje met een straal van 50km the Dutch Mountains gaan bedwingen!
Ik eis een revance! :smack
Wij zijn 700km gereden en dagen/nachten wezen sleutelen om delelijk draaiende blokken te leveren,
Zuid-Limburg is echt TE schön!
Dus als er als nog een übermeetong komen kan komen , graag , maar ik zou graag de gelegenheid krijgen de Vaalsberg e.d. ect. te bedwingen!
27 april 2010 om 20:47 #516558Dat klinkt zeker goed in mijn oren!
27 april 2010 om 21:22 #516559ig bin dabei 🙂
@ gerarduz rematch komt er zowieso dit jaar nog , maar ik ga eerst even praten met Tonlb hoe we het nu het beste kunnen doen.
@ Avanti , hoe duur was dat schijthok dan ? want bij boels kost het 27.50 fzo. als je dat deelt door het aantal deelnemers kan je voor een prikkie schijten 😛27 april 2010 om 21:25 #516560Bij boels was het 27,50 met een 1’tje ervoor.
27 april 2010 om 22:22 #516563@ Gerarduz; Zijn er al plekken te reserveren in de bus? Dan ben ik er ook weer bij.
27 april 2010 om 22:34 #516564Gerarduz :
Ik wil mijn vervoer beschikbaar stellen onder voorwaarde dat er een volle delegatie afreisd.Ik denk dat ik de caddy wel weer kan regelen dus dan kunnen we weer met de volle bak die kant op

En moet zeggen dat je plan om door de bergen gaan knallen mij ook erg lekker in de oren klinkt8)Deze datum is namelijk al lekker snel

En mijn smaak naar bergen is ook nog steeds volop aanwezig:DDus vrijdag lekker BQQ en wat bij kletsen en dan zaterdag bergen knallen ben ik ook zeker voor te porren

Dus misshien nog een kleine wijzeging doorvoeren stephan en daan?;)@jan-willem
Mocht dit al om gedoopt worden tot berg toer wil dat niet zeggen dat ik geen revance van jou verwacht:D
Want 2berg toertje in het jaar vind ik eigenlijks al wat weinig:D27 april 2010 om 22:56 #516565Helaas kan ik niet mee wegens gebrek aan valuta, ik heb nog wat dingetjes af te betalen.
Al had ik erg veel zin gehad in wat bergjes en een BBQ,..<3 Thunderstone
Check mijn perso!28 april 2010 om 01:19 #516566Gerarduz :
Ik w
il mijn vervoer beschikbaar stellen onder voorwaarde dat er een volle delegatie afreisd.EN we van af de campsite (Avanti) de bussen/aanhangers riching Valkenburg trekken en daar een bezemwagen inzetten en in rondje met een straal van 50km the Dutch Mountains gaan bedwingen!
Ik eis een revance! :smack
Wij zijn 700km gereden en dagen/nachten wezen sleutelen om delelijk draaiende blokken te leveren,
Zuid-Limburg is echt TE schön!
Dus als er als nog een übermeetong komen kan komen , graag , maar ik zou graag de gelegenheid krijgen de Vaalsberg e.d. ect. te bedwingen!
Als dit het plan wordt ben ik er bij !

De datum kan met gemak verzet worden lijkt mij , regel die übermeeting gewoon maar i.p.v. karten , Vespaén door The Dutch Mountains!!
(Tip: Verzet het dan een weekend , dan kan ik met mijn ex regelen dat mijn zoon dat weekend niet komt …
@Avanti als echte Limburger is dat toch koek en ei:pest
Véééééspaaaa rijden heéééé:D
28 april 2010 om 06:16 #516568Is er iemand tegen het verzetten met 1 weekje?
Ik vind het prima.28 april 2010 om 06:53 #516569Ik dus niet , weet niet of de mede Groningers er ook zo over denken?
Met nadruk op Zuid-Limburg touren en bij Avanti Kampen!
28 april 2010 om 08:45 #516570Vind ik ook geen probleem geeft me mooi nog een weekje extra om de bravo op te bouwen
28 april 2010 om 16:21 #516585Ik lees straks ff alles op me gemak, heb nu helaas geen tijd (moet zo ff naar België:D)
Één ding weet ik wel, het is ONZE meeting, dus Gerard, WIJ regelen het en verzinnen wat we gaan doen:pest;)
Ik kom er nog op terug!28 april 2010 om 18:49 #516593Gerarduz :
Ik dus niet , weet niet of de mede Groningers er ook zo over denken?Met nadruk op Zuid-Limburg touren en bij Avanti Kampen!
Hey lullo, 2 posts erboven zeg je dat ik heb een weekendje moet verzetten.
Ik laat alles over aan stephan, het zal mij allemaal een worst wezen wat we gaan doen als er toch maar 10 man komt. De ‘Uber’ kan weggelaten worden. Het vorige topic stond er al vanaf augustus 2009!!28 april 2010 om 18:58 #516594Ik denk dat garard juist bedoeld dat ie niks tegen een week verzetten heeft.
Tenmiste dat haalde ik eruit anders is het idd een mooien 1:D
Maar ik wil verder ook geen sturing geven aan de rit/meeting/toer ik geef enkel aan wel open te staan voor het idee om het om te dopen tot bergen toer
Kon de animo namelijk ook wel eens leuk omhoog doen krikken
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.