Vespa-Ciao.NL
:: Herfst meeting Thorn – 31 oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herfst meeting Thorn – 31 oktober

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

leon ciao
    Bijdrager

het is vrij makkelijk te vinden, anders misschien handig als virgil zijn telefoon nummer hier neer zet, mochten er mensen het niet kunnen vinden kunnen ze even bellen.
      Ik heb mijn zwarte snor ciao gisteren/vandaag helemaal heropgebouwd na revisie en het loopt lekker. Alleen het gas bleef constant hangen maar dat los ik morgen wel op dus mijn 2 brommers zijn allebei bijna klaar 😀
      de gouden ciao waar ik thom mee laat rijden : 43mm polini kit racing met 27mm poort, eurocilindro lc scooter radiateur [nu nog 43mm polini kop, maar verwacht de lc set morgen binnen te hebben], 27mm calibrata zelfbouw, cp polini speedengine, leon ciao krukas tuning, 13.13, malossi power filter, poeli
      Mijn zwarte vespa ciao : 43mm dr evo leon ciao getuned, eurocilindro lc, elec speedengine leonciao tuned, orgineel krukasje, 13.13, malossi filter, leovince handmade model #2, variomatic 100mm gele drukveer groene trekveertjes, malossi multivar.

Ik heb er weer zin in :bier

Anoniem

951nick :
        zoek mensen waar mee ik kan mee rijden woon in beek weet namelijk niet waar het is:?

Hey nick, rje kunt gewoon met ons mee rijden we gaan met 3 brommers ernaartoe, pm me maar als je me maar voor tel. nummer. gr

floor-ciao
        Bijdrager

Ik zal namelijk weer met mijn grijz blauwe ciao aanwezig zijn ik heb het frame terug recht gekregen dus ik heb er weer helemaal zin in 😀 Gr Floor-ciao:thumb

Ciao Rider
          Bijdrager

heej,

hoe zit het nu? ik zag iets met vergunningen enzo maar snap het niet helemaal. kunnen we nu op het terein wel rijden? of heb je daar die vergunning voor nodig?

Thom-Ciao
            Bijdrager

je kunt gewoon op het terrein rijden hoor.
              vergunning vas voor kabab kraam enzo.

Ciao Rider
              Bijdrager

oke dat is wel chill!

virgil
                Topic starter

Ja je kunt er perfect rijden en ook wel leuk is net een circuit met slecht wegdek 😀

Wat ik wel hoop dat de opkomst echt goed is dat is altijd wel fijn.

ritze
                  Bijdrager

beter wegdek wat ik belgie tegen kom 😛

je kan er snelheden halen rond de 70 ofzo? uiteraard ligt dat aan de power die je hebt he:P
                    ik heb er wel zin in, alleen helaas zonder ciao die is nog lang niet af haha

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Anoniem

Gaat er nog iemand uit het Noorden? Kan ik mijn SI misschien uitproberen…

virgil
                      Topic starter

@Vertigo: misschien Jarco maar weet niet waar hij precies woont tov jouw?

mvg,

virgil

olliegasselt
                        Bijdrager

Jarco woont in Leerdam geloof ik !

Anoniem

Ik woon net onder Groningen… Leerdam is toch noord-holland?

nope…..google mapsen?

Had ik ff geen zin in ^^ Maar dat gaat niet werken, dan maar wachten tot volgend jaar…

QuicklyHeizer
                            Bijdrager

Hi,

a friend of mine and me will ride to the meeting with our vespas. we start at Venlo (Tegelen). If there is somebody else, who wants to go there maybe we can go together. Please PM 😛

Ciao is ready now with the Leo Krul en Creco 🙂

Jarco
                              Bijdrager

Hee jongens, Leerdam is midden nederland, vlak bij Utrecht.
                                Zit zelf ook nog zwaar te tobben over het vervoer.

joelciao
                                Bijdrager

k moet met me snor cioa komen:P
                                  me ander blokje is nog niet klaar:P
                                  dusja
                                  maar ik kom zeker
                                  gr

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 209)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.