Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Herfst meeting Thorn – 31 oktober
- Dit onderwerp bevat 208 reacties, 57 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door joelciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 september 2010 om 21:00 #519062
Ik ben er ook zeker bij!
Zelfde als luukelbo, als het weer maar goed is, want wij rijden samen..13 september 2010 om 16:43 #519078ik heb nog een stuk of 4 vrienden die komen ook nog van school uit.
gr
13 september 2010 om 17:44 #519080beste leden wil zeker ook komen maar hoop wel dat er een paar tenten staan met heaters in of een lekkere vreet kraam of iets waar je koffie kan krijgen ps iets warms hihi niet dat we weer allemaal naast elkaar in een open veld staan !!!
gr en tot dan laat me verassen raketje13 september 2010 om 18:40 #519082Zo, gooi die eisen maar neer! Wilt u een capuccino of een espresso meneer? En mag ik u daar een stukje taart bij aanbieden? We hebben vandaag walnoten en cranberry met aardbijvlaai :pest
Vorige keer kwam er een ijscoman langs(uit belgie), als we een rijdende frituur tippen wil die vast wel op zn zondag wat bijverdienen.
13 september 2010 om 18:52 #519083@ virgil, zoals ik al zei komt zelf thom met een vespa, hij krijgt mijn racer mee. Ben vandaag begonnen met de lak, dus volgende maand is die 100% zeker klaar!
15 september 2010 om 04:47 #519100heey,
ik ga kijken of ik de iemand van ijs of kabap of dergelijke daar kan krijgen dan kunnen we ook wat eten en zo lijkt
me wel leuk.verder neem ik 1 party tent mee als nog wat mensen iets mee konden nemen zou dat super zijn!
verder kunnen we misschien wat geld inzamelen en een radiator inhuren zodat we ook wat nodige stroom hebben voor muziek
of dergelijke???laat maar even wat weten.
mvg,
virgil
15 september 2010 om 12:42 #519104k heb nog wel een zware goede nieuwe generator virgil.
zie pm;)
15 september 2010 om 12:44 #519105ik zal er zijn !
15 september 2010 om 13:29 #518682je staat er bij tom
verder nog een generator geregeld en muziek
verder ga ik dan maar voor een kabab of zo regelen
nu verder ik heb eens wat gehoord dat in thorn in de buurt een plaats is waar wel een vergunning voor is.
dus hier graag meer informatie over.
Thom volgens mij was jij dat wat daar iets over zij:?
15 september 2010 om 13:58 #517917over een vergunning niet.
over de generator wel.
de huur bekijken we samen wel even.grt
15 september 2010 om 17:13 #519111jammer dan maar ik ga kijken of ik nog wat kan regelen tegen dan.
eventueel wil ik tegen een kleine vergoeding wel drank enz. meebrengen.
mvg,
virgil
15 september 2010 om 17:22 #519112ja kabab zal wel chill zijn virgil, Hoelaat moet ik dan daar zijn om de hele boel helpen op te bouwen ? Gr
15 september 2010 om 17:45 #519113@floor-ciao: ik weet niet wat ik allemaal mee neem daar naartoe maar ik zal wel eens kijken vooraf moet ik wel
weten wie komt enz.verder neem ik dan wel drank mee maar daar zou ik dan graag een bijdragen bij hebben zodat we gewoon een tafeltje
erneer kunnen zetten en dan ieder maar drinkt zoveel hij wil dus als we een fles of 6 cola en nog koffie etc hebben dan
zou toch alles moeten goed komen ik ga kijken voor de kabap maar dat weet ik nog niet zeker want misschien is er
dan wel een vergunning nodig en aangezien ik dat niet meer geregeld krijg voor de meting houdt het daar op.en heb geen zin dalijk 4000 euro boete te betalen.
dus wat is de bedoeling:
aanvang om half 1
als er eventueel interressen is bij drank etc dan hoor ik het wel en zal ik wel een prijs maken wat niet belachelijk is.
partytent als het regent
muziek
ik neem ook gereedschap meer enz.
generator is er ook bij
en hopelijk ook goed weerwat is niet de bedoeling dat er op de aanliggende weg voortdurend wordt gereden omdat dat nogal graag aandacht trekt.
er is voldoende plaats aanwezig.boetes voor eigen beurs.
en ja jullie weten wel hoe het zit met de rest he dat is wel logisch.Nog een vraagje als iemand nog een party tent heeft zou dat heel fijn zijn dan is er altijd schutting en geeft een leuke sfeer.
ik hoor het van jullie neem ik aan

mvg,
virgil
15 september 2010 om 18:54 #519115ik zou een kraampje achterwegen laten, als je wat wilt eten kun je dit ook doen bij de friettent in Thorn(snackpoint dacht ik), ze hadden zelfs de keuze tussen dikke of dunne friet =).
15 september 2010 om 19:10 #519118ja klopt en drinken kan iedereen voor zichzelf toch wel meebrengen 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.