Vespa-Ciao.NL
:: Herfst meeting Thorn – 31 oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herfst meeting Thorn – 31 oktober

14 berichten aan het bekijken - 196 tot 209 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bart#24

ik zou ook wel willen komen:D

Anoniem

Het is soms wisselvallig in Thorn, ben er 1 x geweest en toen was het erg gezellig en op een andere keer was er zo goed als niemand.. Ik vind het een ideale meet plek met lekker veel ruimte om te rijden. ook ligt het lekker centraal in limburg waardoor het voor meer mensen mogelijk is om te komen. de plaats is dus Ok naar mijn mening;)

als er weer een meeting wordt gehouden ben ik zeker van de partij. als er een andere meeting plek is ergens in limburg zou dat ook heel leuk zijn mits er ruimte is om te rijden en te meeten, denk dat de meeste mensen al vaker op de Thorn meeting aanwezig waren dus verandering kan geen kwaad:thumb

beunhaaz
        Bijdrager

Heuvelland? 😛 wel tip om alleen vario rijders te laten rijden 😛 , anders red je denkelijk sommige bergjes niet xD

sander…
          Bijdrager

Bij ons voor de deur is de grond gewoon plat.. Wij hebben goeie stratenmakers 😀 Nee maar zonder onzin, de locatie is prima, maar als er 4/5 keer per jaar een meeting is, dan word het nu eenmaal steeds saaier en vervelender. Ik heb liever 1 (max. 2) keer een goeie meeting met veel opkomst!

VespaAvanti
            Donateur

Over het algemeen is de opkomst niet slecht, alleen als er slecht weer word voorspeld is de opkomst wat minder.
              Ik zou een ThornMeeting gewoon doen, lekker weer ff scheuren op het circuitje daar:thumb

niemand
              Donateur

vanwege de reacties dat men wel wat verandering wil heb ik een mailtje gestuurd of we mogen rijden op CIRCUIT DE BERCKT.
                dit is een oud stockcarcircuit in baarlo bij venlo, als het mag wil ik de organisatie wel doen.
                het is eens wat anders alleen zal er waarschijnlijk wel een kleine bijdrage gevraagd worden a 2 of 3 euro.

beun_ciao
                Bijdrager

maar dan kunnen we wel geen megadeal eten:(

ciaohorst
                  Bijdrager

Nadeel van de Berckt is wel dat het illegaal is om daar aanwezig te zijn.
                    Plus dat het direkt aan de Napoleonsbaan ligt, en dus vrij toegankelijk voor pliesie is.

niemand
                    Donateur

MAAR als we dat via de wielrenclub KUNNEN regelen is het wel legaal :thumb

-edit-
                      ik heb net mail terug gehad van de wielrenclub
                      Perry wij kunnen helaas geen toestemming geven voor gemotoriseerde gebruikers van het Sportpark.

Moet je echt bij de directie van de Berckt zijn. Wij hebben alleen afspraken voor gebruik met fietsen.

Voor ons is het geen probleem. als de Berckt toestemming geeft.

Mvg

ik ga nu dus effe een mailtje naar de berckt sturen. :thumb

Ringracer75
                      Bijdrager

wanneer is de volgende meeting in thorn?

sander…
                        Bijdrager

nog niet bekent.

niemand
                          Donateur

de meeting kan NIET plaatsvinden bij de berckt,
                            ik heb nog steeds geen mail terug dus ze negeren ons.
                            als iemand wat wil organiseren in thorn, DOEN!! wacht niet op de berckt :thumb

sander…
                            Bijdrager

Ik denk dat we beter kunnen wachten hiermee. Het is daar nu totaal niet uit te houden. Veel wind en ijskoud. Maar ik houd helemaal niemand tegen..

joelciao
                              Bijdrager

ik wil wel een meeting organiseren in overleg met thom-ciao en kevin27

groetjes joel

14 berichten aan het bekijken - 196 tot 209 (van in totaal 209)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.