Vespa-Ciao.NL
:: Herfst meeting Thorn – 31 oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Herfst meeting Thorn – 31 oktober

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

floor-ciao
    Bijdrager

ik moet wel om 5uur half 6 door gaan gr:thumb

Ciao Rider
      Bijdrager

ik heb een probleempje, ik wil vanmiddag met de vespa komen maar hij doet het niet omdat ik een te kleine sproeier heb. ik heb net mijn blok uitlaten boren en een 13/13 caburateur erop gezet. ik heb er nu een 58 sproeier in maar hij komt dan niet vooruit. en gaat alleen aan met de choke. maar ik kan nu nergens meer een sproeier halen. heeft een van jullie de naar de meeting gaat een sproeier die op deze setup past?

mvg, Joos

VespaAvanti
        Donateur

OrangeCiao en ikzelf zijn er rond 13:00 uur.
          We komen met het Fiatje 850, Italjet Pack achterin;)
          Tot straks.

EDIT:

Al ff terug van de meeting in Thorn, lekker gegeten in de plaatselijke patatzaak samen met OrangeCiao en tvmierlo:

En natuurlijk de twee Kleine Italiaantjes bij elkaar, jammer van de WC pot rechts op de foto:con
          Was weer lache, tot de volgende:thumb

FonS
          Bijdrager

Ik was om 6 uur thuis, we zijn nog even langs de Mac gegaan op de terugweg.
            De hele weg (lichte) regen gehad, maar toen we in Thorn aankwamen scheen de zon en dat bleef de hele middag zo 8). Dat maakte het natuurlijk wel moeilijk om foto’s te maken, dus ik heb er maar een paar:

Samenkomst in Sittard met Ritze, Lindsey, Helle Ivo, Keltow en Joris (Spinder en Rciao waren al bij me) ;

Pitstop om de regenbroeken aan te trekken;

@ De meeting;

Een boel kleine filmpjes aan elkaar geplakt (werkt misschien nog niet) ;

Florian
            Moderator

Vespaavanti: altijd jammer die rijdende stofzuigers op de foto:P, dat packje van jouw heeft wel beukpower jonguhh:con

En die Ritze is echt wel een wheelymaster:P

SjoerdCiao
              Donateur

Mijn foto’s komen morgen waarschijnlijk, het wil even niet meewerken op mijnalbum.nl

tieees
                Bijdrager

De blauwe racer van Virgil wil nog niet (goed) lopen ofwel?

FonS
                  Bijdrager

Die verbuikt meer remmenreiniger (bij het starten) dan benzine volgens mij :haha
                    En nee, ik heb hem niet bepaald lekker zien lopen, maar hij loopt in ieder geval wel.

olliegasselt
                    Bijdrager

@ tieees ,

de racer van Virgil heeft een lekke koppakking .
                      Hierdoor liep de racer belabberd en rookte hij wit .

tieees
                      Bijdrager

Ok, duidelijke info. Dat is wel balen, dat door een pakking je brommer niet doet op een zelf-georganiseerde meeting.

Bartjee
                        Donateur

Is het nou nog echt druk geweest of niet? Misschien dat ik volgende keer weer kom, had vandaag 25jarig trouwfeest van kennissen van ons. Was wel grappig want ik zag Fons en zijn groep nog voorbij komen in Maasbracht:)

tvmierlo
                          Donateur

die megadeal was lekker jongens!!!! Dat zie je natuurlijk ook aan vespa-avanti op de foto =)
                            Het was nog steeds flut weer toen ik vertrok thuis, dus ging ik met de auto(ja, ik ben een mietje) aangezien ik anders 40km alleen op de brommer moest rijden. Een aantal mooie brommers gezien. Vooral de oldtimer van onze Duitse vriend Piet vond ik er erg mooi uitzien(Deutsche gründlichkeit???). Gelukkig dat smaken verschillen want veel verschillende smaken waren op de meeting wel terug te vinden. Ook na de meeting waren veel verschillende smaken terug te vinden in de megadeal bij de snackpoint van Thorn.

virgil
                            Topic starter

Heey,

De meeting is geslaagd!

Alleen mijn vespa niet, hij wilde maar niet goed lopen ook niet met sproeier 120 of 100 niets hielp maar
                              ja nu blijkt dat de koppakking helemaal ko was en er koelwater de cilinder in kwam.

dus dat maar even bij werken en dan maar opnieuw proberen.

Er waren dit keer eens meer vespa’s dan andere voertuigen alleen jammer van die vliegers daar:boos

picture;

straks een filmpje.

groetjes.

Anoniem

Hey iedereen,

het was een geslaagde meeting met genoeg volk, we hadden geluk met het weer!
                                we zijn om 12 uur vertrokken vanuit Sittard met 10 brommers, lekker naar thorn getoert.
                                ik heb nog en paar foto´s gemaakt:

het begon te regenen onderweg dus tijd voor een (peuk)pauze.

op de meeting zelf::D

Hier zien we onze Fons in actie, waarom een stang ertussen lassen als dit ook werkt:thumb🙂

Een meeting zou geen meeting zijn als je brommer het niet begeeft:con
                                heel jammer dat ik last had van ontstekingsproblemen, waarschijnlijk me contactpunten+condensator.
                                na veel gekloot konden we de reis naar beek stotterend maar rijdend hervatten naar beek(27 km verder…)

je kunt wel zien hoe blij ik was dat me brommer het begaf haha:D

Nogmaals het was een leuke middag, ook een fijne meetplek, en die vliegers.. ja daar moet je je gewoon even creatief door heen persen:lol

tot de volgende meeting!:bier

hansieb
                                Moderator

Ziet er leuk uit.

Hier nog wat pica’s van het duitse forum, tering dacht dat mijn calibrata lawaai maakte =)

Mofamaddin’s Ständeroptimierung :mosking:

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 209)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.