Vespa-Ciao.NL
:: helpp!!! warmloper

Home Forums Algemeen Oude topics helpp!!! warmloper

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kennethje
    Topic starter

ha ik heb een vespa ciao mix snor he en heb sinds 2 weken een nieuwe standaart cilinder er op maar als ik een 3 kilometer heb gereden met half gas stopt hij er gwoon mee en de bougie is gewoon koffie bruin dus aan de sproeier ligt het ook al niet kan iemand mij helpen???

FonS
      Bijdrager

heeft je oliepomp het niet begeven ofzo..? zonder smering kom je nergens, en zou ik het ook maar niet blijven proberen als ik jou was :p

kennethje
        Topic starter

hee mijn olietank is afgesloten ik heb gewoon mengsmering getankt dat kan tog of niet

R.oel !

kennethje :
            hee mijn olietank is afgesloten ik heb gewoon mengsmering getankt dat kan tog of niet

zeker kan dat, zou geen problemen op moeten leveren lijkt mij..

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

is je zuiger verkeerd erin? en datj e slotjes in de poorten blijven hangen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

kennethje
              Topic starter

nee de zuiger zit er goed in heb ik extra goed op gelet dus daar ligt et ook al niet aan weet mss iemand anders iets

Timmetje
                Bijdrager

Stop je brommer onder het rijden? zo nee, dan ligt het hoogdwaarschijnlijk aan de stationairschroef, beetje verdraaien dat ie wat harder loopt, want de mijnde is ook moeilijk aan te krijgen als hij eenmaal warm is, maar ben te lui om stationair schroefje verder in te draaie omdat ie nu zo rustig stationair loopt 😛

kennethje
                  Topic starter

huh ik heb het niet over moeilik aan krijgen ik krijg steeds een warm loper

kennethje
                    Topic starter

he ik heb me net een 47 sproeier er in gezet hij loopt al beter had eerst 43 ma hij krijgt nog steeds warmloper zou het niet aan de zuigerveren ligge?

kennethje
                      Topic starter

laat asjeblief iemand wat weten

murkus
                        Bijdrager

zou kunnen haal je cilinder er weer eens af en kijk eens

masterman
                          Bijdrager

zit het kapje nog op je cilinder zodat hij lucht van het vliegwiel krijgt.

Staat het wiel vast als je een warmloper krijgt. of valt hij gewoon uit?

zit je carb goed op je spruitstuk. (had ik laast ook dat het plastic busje tussen carb en inlaat lek was). hierdoor viel me ciao uit als hij warm werd. :?(hierdoor liep hij ook niet lekker stationair)

kennethje
                            Topic starter

ja het wiel is gewoon net alsof ik vol de 8terrem in knijp(slippe dus) maar ik heb gister eens een 12/10 carberateur van een vriend van mij erop gedaan en toen liep die bes goed ma ik heb niet ver kunne rijde want het begon te regene

ArvidW
                              Donateur

Waarom heb je je olie pomp afgesloten? Hup gewoon volflikkeren met olie, ding aansluiten, 2-3 tanken met brommix leegrijden en daarna weer gewoon lekker met oliepomp gaan rijden. De smering van je cilinder is dan zelfs beter omdat de olie niet zo snel verbrand omdat hij niet opgelost is in de benzine.

Maar haal idd je cilinderkop er eens af, en bekijk eens hoe het er voor staat.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno
                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.