Vespa-Ciao.NL
:: HELP! Wordt ie goed gekeurd??

Home Forums Techniek Problemen oplossen HELP! Wordt ie goed gekeurd??

• Dit onderwerp bevat 18 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door Anoniem.
4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

Joris :
      maar als ik dus een beetje goed overkom en ik vertel dat het alleen maar stabieler is enzo zou het kunnen dat ze het door de vingers zien??

Ook me achterspatbord is verkort enzo en het kenteken zit links ernaast.

Als je de juiste treft zullen ze niet zo moeilijk doen.

Maar over de plaats van je kenteken gaan ze cker moeilijk doen, dat kan ik je garanderen! Evenals ze moeilijk gaan doen over je spatbord.
      Maar beide zijn in 1 klap op te lossen: plaats je kenteken op je huidige spatbord, maar dan zo dat je kentekenplaat zoveel mogelijk in het verlengde van je spatbord fungeert. dan kunnen ze daar niet over vallen tijdens het keuren:thumb
      Dit kun je later altijd weer naar smaak terugplaatsen;)

Anoniem

jow is goed man dacht t zelf ook al,

Heb hier nog een Rvs spatbord liggen met kenteken bevestiging, zet ik die er even op.
        hoop echt dat ik geluk heb

bedankt AA-T!;)

SjoerdCiao
        Donateur

Wat een onzin zeg, een vriend van me is daar laatst ook mee aangehouden, maar die kreeg een hoefde niet zijn papieren etc. in te leveren

Anoniem

Ja dat vind ik ook.

Het mooie was nog: hij had me papieren in beslag genomen dus ik zeg: Nu mag ik toch niet meer rijden?
            zegt ie: eigenlijk moet je naar huis lopen, maar ik zal het door de vingers zien………

dit allemaal terwijl ik me aan alle verkeersregels hield:boos

geen boete, maar wel 106 euro keuringsgeld en met een beetje geluk komt ie nieteens erdoorheen.

als ie niet door de keuring komt moet ik eigenlijk gewoon een simo blok kopen en zonder kenteken gaan rijden.
            lekker die motorjuten pesten en dan snel wegrijden:P

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.