:: Help me! hij liep, nu start hij niet meer???
-

ferrydotcom?
hallo,
ik heb ’n speedengine met 70cc malossi brevatto samen met ’n 70 malossi kopje en ’n 13/13 en sproeier 66 en hij ademt door een polini filter. krukas is dacht ik en topracing.
hij liep, maar hij trok niet goed. pouli 90 ligt erop. top was wel goed. bougikleur wat aan de grijze kant. maar nu wil hij gewoon niet meer lopen. krijgt benzine, vonkt goed, contactpunte staan goed(0.45) condensator is goed wat zie ik over het hoofd?
gr.
een grotere sproeier misschien 70 ? en wat doet hij als je hem probeert aan te krijgen ?

ferrydotcom?
jah sproeier moet ik idd groter pakken. maar dan moet hij nog wel starte met de 66! hij slaat niet meer aan en als hij aanslaat ploft hij wat???
ja dat ploffen komt van je decompressie ! zit die wel goed dicht ? of staat die altijd een beetje open ? probeer hem anders eens te starten zonder decompressie dus gewoon die kabel er af halen…

ferrydotcom?
nee, kabel zit er al niet op dus kan er niet aan liggen. en dat ding sluit goed af!
en als je de kabel er op zet je knijpt hem in je rent en zodra je hem een beetje hoort pruttelen los laten en half gas… en dan proberen met en zonder choke

ferrydotcom?
eidosDonateur
Ploffen betekent niet de altijd een Decompressie fout just1991:no
Als je brom ploft ligt het bijna altijd aan de Ontsteking!
Contactpunten/Condensator dus nakijken!! Je condensator en contactpunten kunnen alsnog een vonk geven, Maar je weet nooit zeker of de vonk nog sterk genoeg is! Even vervangen dus.
Sproeier 68-70 monteren.

ferrydotcom?
hee,
ze zijn allemaal nieuw en staan goed afgesteld! & de vonk is goed! daarom snap ik niet waarom hij gewoon niet wil starten. want hij moet het ok doen maar sproeier 66
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.