Vespa-Ciao.NL
:: Help! Loopt aan!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Help! Loopt aan!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Cheeks
    Topic starter

Hallo, ik wou net mijn koppeling eraf halen en ik zag op citta-forum dat je dan een schroevendraaier achter je koppeling ergens moet zetten. Daar bij dat plastic. Dus ik dat doen maar nu loopt ie vreselijk aan. Als ik mijn brommer aanzet dan hoor ik een tikkend geluid heel snel achter elkaar. Ik weet echt niet wat ik moet doen kan iemand mij helpen?!

1-feb
      Bijdrager

Dan heb je een stuk plastik van je vliegwiel beschermkapje ertussen had ik laatst ook moet je gewoon even wegknippen/snijden

!Japieoh!_!Ciao!

nee, niet wegsnijden/knippen… gewoon even terug op zijn plaats drukken trekken..

En die schroevendraaier moet tussen die ribben.

1-feb
          Bijdrager

Ik heb het wel weggesneden dus heb 2 kleine inhammetjes neem niet aan dat dit erg is?

Frits
            Bijdrager

opzich niet nee

als het maar niet te groot is

TimoO_
              Donateur

nee maakt helemaal niets uit, zolang je kapje maar niet aan flarden hangt. laat dit een les voor je zijn jongeman, nooit naar mensen luisteren die een citta hebben :no ! 😀

Cheeks
                Topic starter

Ik snap het eigenlijk nog niet echt. Moet ik nu m’n hele blok eraf halen?

Steffen
                  Bijdrager

neej , gewoon stukje plastiek ervan fijn wegsnijden tog? .. zie je het nergens raken dan? waar je je schroevendraaier hebt gestoken 🙂 ?

Cheeks
                    Topic starter

Bedankt mensen! Het is al gelukt . Ik raakte al helemaal in paniek haha:P Ik heb gewoon dat stukje plastic een beetje teruggebogen. En hetgeen waarvoor ik m’n koppeling eraf wou halen is ook al opgelost. Mijn brommer piepte bij het optrekken en de brommerzaak zei dat het in m’n koppeling was maar ik heb m’n blok gewoon helemaal naar voren geschoven:D

Bo3T
                      Bijdrager

TimoO_ :
                        nee maakt helemaal niets uit, zolang je kapje maar niet aan flarden hangt. laat dit een les voor je zijn jongeman, nooit naar mensen luisteren die een citta hebben :no ! 😀

WOEEEEEEEEEEEEEE haha

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.