:: Help, Carburateur lekt bij luchtfilter
-
reteckTopic starter
Beste mensen,
De titel spreekt voor zich! Me carb lekte een tijdje, dus deed elke keer de benzine kraan dicht als ik stopte met rijden.. Maar nu word ik er gek van! Ik dacht dat het lekte bij de inlaat van het blok zeg maar, want die zat heel los. dus nieuw busje erin, en goed aangedraaid! Nou, en nu ik dacht he hij lekt niet meer! En nu, drupt het zooo hard uit me luchtfilter daar:S Dat hoort niet, hoe is dit te verhelpen?
Alvast bedankt.
het kan zijn dat je sproeier niet meer inzit , (eruit getrilt als er die niet goed is vast gedraait) probeer die eens vast te draaien. Of dat (wat ik eerder denk ) dat je de vlotterbak niet goed hebt aangedraait of dat daar een pakking kapot is.
Probeer dit anders een te verhelpen en eens kijke of die dan nog lekt
blijft je vlotter niet hangen?
moet je bij je carb ff dat zwarte bakkie aan de onderkant loshalen
reteckTopic starter
Okee zal eens even kijken, alles zit gewoon goed aangedraait namelijk, en het stroomt echt hard uit me luchtfiltergedeelte!
Ik ga nu eens kijken, kom zo wel terug
EDIT:
Ik heb hem weer helemaal los gehaald, dubbele pakking bij dat kleine filtertje:D En alles losgehaald, alles weer goed vast gedraait.. en ja, hij lekt niet meer dus wat het was ik weet het niet maar wel goed zo dus:D
gebruik je trouwens ook een los benzinefiltertje in je bezineslang tussen de tank en de carburateur?
waarschijndelijk zat je vlotter vast (eigenlijk je vlotternaald), komt door vervuiling.
Wat wel eens wil helpen is het achterwiel 30cm van de grond en dan laten stuiteren (tenminste zo deed ik het vroeger haha)
Het beste is de carburateur even loshalen en goed schoonmaken.
gr
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.