Home › Forums › Algemeen › Overige algemeen › Helm gezocht
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 maanden, 2 weken geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 mei 2025 om 22:14 #828722
Ben opzoek naar een helm in deze stijl, niet te dik als u begrijpt wat ik bedoel zegmaar. Ik heb nu een jet helm maar die is echt een koepel bovenop mijn hoofd als het ware. Nu kwam ik dit soort helmen + bril combinaties tegen:

Heeft iemand enig idee wat dit voor helmen zijn en waar ik die kan bestellen? Ik heb geprobeerd op rode index helm te zoeken enzo maar dan vind hij gewoon 0. Misschien een bijpassende bril zou ook mooi meegenomen zijn. Alvast bedankt!11 mei 2025 om 09:18 #828724Er zijn toch een miljoen van dat soort helmen te verkrijgen
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.12 mei 2025 om 12:57 #828732Nee, dat is niet wat hij bedoelt Wim.
Hij zoekt een niet goed gekeurde helm, zo eentje die je vroeger kon kopen. Met de jet helmen van tegenwoordig zie je er uit als een buitenaardse omdat er bovenop enorm veel vulling zit. Zeker als je een kleine maat hebt, omdat alle helmen dezelfde buitenkant schaalmaat hebben.Er zijn ook helmen van Jetson met meerdere helm schaal maten. Maar de nieuwe norm verplicht nog steeds een enorme hoeveelheid piepschuim aan de bovenkant.(waarom in gods naam) Dus niet kopen.
Er zit een motorkleding zaak in Wormerveer die ze een tijdje geleden aanbood, ze komen uit Japan. Ze adverteerde op de marktplaats. Niet legaal, helaas…
Ik kan niet met zekerheid zeggen of hier weinig vulling in zit.

Maar het ziet er veel belovend uit.
Let us know als je wat vind! Want ik denk dat iedereen zoekt wat jij zoek.- Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door zevenenergie.
12 mei 2025 om 13:15 #828736Haha ja dat bedoel ik, top dankuwel. Ik ga even zoeken
12 mei 2025 om 13:20 #828738
Ik denk dat dit idd zon helm is als wat ik bedoel
12 mei 2025 om 13:39 #828739Ja dat is hem! Ha ha
Ik dacht Wormerveer maar het is in Wormer
Hier is de marktplaats link:12 mei 2025 om 13:45 #828740Tis echt wel een groot verschil:

Het zou leuk zijn als iemand die stickers kan maken van die ECE 22.05 of 22.06 keurmerk stickertjes kan fabriceren.- Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door zevenenergie.
12 mei 2025 om 20:12 #828743Dezelfde helm bij Ali kost de helft en heeft een sticker van ece achterop
http://Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress: €94,76 | Nieuwste beschermende TT&CO CASCOS Vintage open motorhelm vrouwelijke mannen DOT ECE goedgekeurd veiligheid Capacete glasvezelmateriaal https://a.aliexpress.com/_ExLIEf4

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.