Vespa-Ciao.NL
:: Hellraiser&裟s Perso “gele ciao”

Home Forums Perso’s Projecten Hellraiser&裟s Perso “gele ciao”

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 74)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HELLRAISER
    Topic starter

Ik vind die voorvork wat jij me hebt gegeven echt lelijk.Ik krijg de roest er niet van af .Ik wil daarom een citta vork er op duwen .Maar zou dit pasen of moet k hem erg aan passen?:?

pier
      Bijdrager

ooh neej die voorvork bedoel ik niet! dat is een Ciao voorvork! ik bedoel de voorvork die je in de wite grillo had zitte!!! 😉

iaccaloco
        Bijdrager

Je mag van mij ook een bod doen op míjn Grillo-project, die waar ’t Malossiblok onder zou komen…
          Ziet er nu al 100x beter uit als de jouwe, en ik ga ‘m zelf toch niet opknappen……;)

D’r zítten al 3spakers in, 14 inch….!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

pier
          Bijdrager

@ japie.. hij woont in het zuiden van limburg is wel heel ver rijden he 😛
            en nu heeft hij de mijne waar dus 3spaaks vlelgen al opzitte.. maar geen grillo voorvork ( maar die zit in zijn andere grillo ) dus als hij slim is zet hij die over 😉

[thumb=datas/thumbs/427-foto=us6cuwc3111111.jpg]427-foto=us6cuwc3111111.jpg[/thumb]

JL
            Bijdrager

iaccaloco :
              Je mag van mij ook een bod doen op míjn Grillo-project, die waar ’t Malossiblok onder zou komen…
              Ziet er nu al 100x beter uit als de jouwe, en ik ga ‘m zelf toch niet opknappen……;)

D’r zítten al 3spakers in, 14 inch….!

Ga je met je grillo project stoppen???:o

HELLRAISER
              Topic starter

Weet hier iemand mssh hoeveel inch een Citta wiel heeft?
                En of dat mijn 3 spaaks Grillo voor velg in het Citta vorkje past?
                BVD.

JL
                Bijdrager

cittawiel is 12 inch….

de andere vraag moet je eens aan japie (iaccaloco) stellen;)

Jacky
                  Bijdrager

Ja ziet er idd begaait uit:) meer zoiets als mijn citta was:P MJa ben benieuwd wat het wordt:)

HELLRAISER
                    Topic starter

Een update Jmmr van het stuur:(.

hansieb
                      Moderator

En niet zeiken :noop de dr deze gaat HEEEEL snel als je het goed doet! super cilindertje.

HELLRAISER
                        Topic starter

Nee nee ik bedoel gewoon weinig cc ik wou eigenluk meteen (Poli. EVO)speed engine + 80cc .Maar in 1x moest ik me eigen verzekering betale dat domme rijbewijs nn nog wa andere ding. Dus ik bedoel eigenluk dat ik liever meteen hogere cctjes er op heb maar ja het is niet anders .Deze zal ook wel eventjes vol doen:p.

G-no
                          Donateur

ik moet zeggen, dat ik niet wist dat je een grillo zo mooi kon maken:P
                            en die racestuurtjes doen het altijd goed!:)
                            succes

iaccaloco
                            Bijdrager

Cittavork past niet in Ciao, en dus ook niet in een Grillo, balhoofd is te kort.

Inkorten gaat vrijwel niet, de buis is conisch, dus je lagerschalen zouden er dan los inzitten….:(

Cittawiel kán op zich in Ciao/Grillovork, maar dan zit je bij een Cittawiel in Grillo met het probleem dat je de remplaat moet aanpassen aan het speciale veersysteem……

Enneh, @ JL, ja, ik ben gestopt met de Grillo, daar is de Camino nu voor in de plaats gekomen, dies vééééélll leuker…;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

JL
                              Bijdrager

iaccaloco :

Enneh, @ JL, ja, ik ben gestopt met de Grillo, daar is de Camino nu voor in de plaats gekomen, dies vééééélll leuker…;)

dr zal zeker wel meer uit te halen zijn ja:|

@ hellraiser welke voorvork zit er nu in op die plaatjes??

joey636
                                Bijdrager

leuk stuurtje maar dat was het dan ook al

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 74)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.