Vespa-Ciao.NL
:: hello iedereen

Home Forums Algemeen Even voorstellen hello iedereen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
  • 1

Termiss
    Topic starter

Hallo iedereen

Mijn naam is Marc en ik ben 29 jaar oud. Vroeger werkte ik als kok in een druk restaurant, maar nu ben ik overgestapt naar een rustiger leven en geniet ik volop van mijn passie voor Vespa’s. Een paar jaar geleden kocht ik mijn eerste Vespa en ontdekte ik hoe praktisch en leuk het is om door de stad te rijden.

In het weekend maak ik graag langere ritten om nieuwe landschappen te verkennen en de omgeving te ontdekken. Ik hou ervan om met andere Vespa-liefhebbers te praten en tips uit te wisselen over onderhoud en aanpassingen om onze ritten nog aangenamer te maken.

Na een drukke werkdag is er niets beter dan een ontspannende rit op mijn Vespa.

Ik kijk ernaar uit om met jullie allemaal op dit forum te praten en ervaringen te delen!

bram0vitz
      Bijdrager

Welkom op het forum!
        Misschien leuk om een perso aan te maken om te laten zien welk model je hebt?

beetje prutsen hier en daar
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

ampie1979
        Bijdrager

Hallo marc

Welkom ja het zijn geweldige , mooie en simpele brommertjes ik heb zelf een piaggio si en die ben ik nog aan het opbouwen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.