- Dit onderwerp bevat 268 reacties, 76 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2009 om 20:52 #452283
even een foto ter inspiratie van me werk:

😀 (telde in totaal 17 pallets)
net kleurtje :bier3 juni 2009 om 21:30 #452284Doe mij maar een Baravia of een Jupiler. 😉
Wel vet bedacht.
3 juni 2009 om 22:15 #452287hehe cool idee 😀
4 juni 2009 om 14:06 #452304
Tom ciaovet idee, alleen jammer van het paardenpismerk :p
Had liever Grolsch of Lindeboom gezien 😉4 juni 2009 om 14:36 #452306Ja, wat moeten jullie Friezen nu weer met Heiniken???
Beetje meet regionalisme hè, niet zo makkelijk overgeven aan die Hollandersch.4 juni 2009 om 14:42 #452307Kan mij niets schelen wat jullie van het bier vinden, “doe het lekker toch!” 😛
Eigenlijk vind ik : Bier = bier, maar de gouden blikken van de Aldi, nee dat is echt rattenpis.Moet ook even opzoek naar een goede kleur rood, even kijken dus!
4 juni 2009 om 14:43 #452308en we hebben internet! whojoi!
over bier gesproken..=) wat doe je morgen dan gaan we even radicaal!4 juni 2009 om 14:50 #452310@ tom ciao
dat lindeboom is dus echt gewoon nog goorder dan warm bier van de aldi ofzo, gadverdamme wat een troep:kots
grolsch zit er niet ver vanafgeef mij maar alfa en anders heineken.
4 juni 2009 om 17:59 #452316ik heb liever een lekker grolschje want hier in de achterhoek drinke we nix anders8)
5 juni 2009 om 14:19 #452333Net reactie van Heineken :
Geachte heer Van der Veen,
Vriendelijk dank voor uw mail bericht, die wij met belangstelling hebben gelezen.
Het spijt ons bijzonder maar wij kunnen u ons logo niet toesturen. Misschien ten overvloede moeten wij u erop wijzen dat ons logo beschermd is en niet door “derden”, zonder onze toestemming gebruikt mag worden. In dit geval kunnen wij helaas geen toestemming verlenen.
Met vriendelijke groet,
Heineken Consumenten Service
Nou leuk? maar heb al een ander sticker bedrijf dus ga ze gewoon laten maken!
5 juni 2009 om 14:33 #452334Dat heet diplomatiek taalgebruik of formeel, altijd beleefd al is het een dreigbrief.
Mooi kleurtje! Mn heineken demper zou hem goed staan:D
7 juni 2009 om 20:11 #452354@ Edjuh : Zeker weten!! , Zelf gemaakt of hoe kom je eraan dit zou echt een erg vet detail zijn voor de brommer!!
Heb al stickers besteld bij een bedrijf die ik te horen kreeg van Jeroen!
Nog bedankt hiervoor. Heb net de volgende maten doorgestuurd :1x De rode Heineken ster Afmeting : 10×10 CM Bestemd voor : Koplampspoiler
2x Heineken letters wit Afmeting : 15×3 CM Bestemd voor : Coverkap
3x Heineken letters wit Afmeting : 8,5×1,5 CM Bestemd voor : Voetzijkapjes
2x Heineken letters wit Afmeting : 23,5×3,5 CM Bestemd voor : FrameDus nu even wachter wat het allemaal gaat kosten etc.
Wil eigenlijk alles klaar hebben liggen voor over 3 weken, zodat ik dan in de vakantie gelijk kan beginnen!9 juni 2009 om 21:03 #452437[center]Kleine update 9 Juni[/center]
Ik moest even iets te doen hebben, dus heb ik alles wat ik tot zover kon spuiten gespoten.
De rest kan ik nog niet spuiten, want gebruik de citta nu nog elke dag voor school.Dus over 2/3 weekjes kan hij helemaal uit elkaar en kan het echte werk beginnen!
Wat heb ik uitgevoerd?
– Mijn harley rekje gespoten
– Zijkap in de lak.
Zoals te zien is op de onderstaande foto zijn de kappen niet meer moeders mooiste..
Maar dan moet je er wel met je neus bovenop zitten om de krasjes en deukjes te kunnen zien!

Ik ben wel tevreden.
Het rekje was nog half wit even een nieuw laagje erover en hij was weer stralend wit :

Kap gemonteerd op de brug om te kijken hoe het eruit zag :

De lak wil wel glimmen! mijn andere citta heb ik helemaal “mat” gedaan en nu wou ik wel eens iets glimmends 8)
Op de foto lijkt de kleur aan de lichte kan, maar dit komt door het licht denk ik, want hij lijkt in het echt wat donkerder.Och, wat is zo’n SI brug toch een handig ding?
Hij heeft zelf een geïntegreerde bierhouder?! :bier
HahaOver 2 a 3 weken zal het project dus echt gaan los barsten!!
Hele Citta strippen/spuiten/opbouwen/reviseren?/Ik denk dat ik niet de getunede carters ga gebruiken eerst, dit komt later wel.
Ik ga wel het afgedraaide vliegwiel monteren op de carters dit vliegwiel is toch zo’n 400g lichter dus zal wel wat verschil maken in gas reactie!9 juni 2009 om 21:41 #452438Race gaas wel even wit spuiten ofcourse 🙂
12 juni 2009 om 11:40 #452562Kan niet wachten hoe je Heineken cittta eruit zal gaan zien.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.