Vespa-Ciao.NL
:: Helios, Heineken Citta / Orange Race Citta

Home Forums Perso’s Projecten Helios, Heineken Citta / Orange Race Citta

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 269)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fcsjakies
    Bijdrager

Dan ga je toch gewoon even op die fluor naar school? 😛

Helios
      Topic starter

Ja, wil het risico niet nemen dat er eens een keer een politie staat die WEL naar mijn framenummer kijkt.
        Want ik kan natuurlijk mijn kenteken opwisselen.
        Maar stel ook dat ik iemand aanrijd of misschien in het ergste geval wel dood rijd, dan ben ik flink de sigaar, de kans is zéér groot dat de verzekering niks betaald omdat hij gewoon niet verzekerd is.
        Er zit namelijk GEEM kenteken bij de fluor, moet hem nog laten keuren, maar dan moet hij dus eerst perfect zijn.

Helios
        Topic starter

[center]Update 2 juni[/center]

Ik ben al druk bezig met het uitvinden hoe ik mijn zwart/wit citta nu wil gaan maken.
          Heb ervoor gekozen hem compleet anders te maken.

Nu niet iets met fluor of iets in de trend, nee iets speciaals!
          Daarom dacht ik onder het genot van een pilske, keek naar het flesje! en opeens weet je het! : “De Heineken Citta!”
          [center][/center]

Het idee is al vaker gebruikt volgens mij, (zag ooit 1 op mp.nl) en hij is toegepast op scooters etc.

Daarom even met de color tool aan slag gegaan! met het volgende resultaat :
          [center][/center]

Het lijkt mij erg vet, ik weet zeker dat er mensen zullen zijn die het 10x niks vinden, maar ik moet er uiteindelijk op rond rijden.

Verder nieuws citta :

Ik ga naar mijn oma toen toeren heenreis ging ok.
          Terug reis snaar aan diggelen. :

Was helemaal opgedraaid om de afstandsbus :

Toen vario weer gemonteerd met nieuwe autosnaar.
          Maar toen begon de achterkoppeling uit elkaar te springen etc.
          De schijven zijn “alweer!” rond.

Ik laat de setup dus eerst zo maar even van het zomer “Heineken project” dus dan alles goed nakijken.

Toen ontdekte ik later ook waarom de snaar versleten was, kijk maar :

Hij heeft dus behoorlijk langs de bout ophanging zitten schuren..
          Morgen misschien al een beetje aan het kapwerk etc beginnen.

Weet iemand misschien ook hoe ik Heineken stickers kan krijgen? of moet ik ze zelf laten maken?

Tot ziens maar weer!

Martijnvanheerde
          Donateur

Heineken:bier Wordt een mooi ding:D Nu nog ff de demper van Ed kopen:thumb

Jeroenn
            Bijdrager

Klasgenoot van mij en wouz-lwb heeft een heineken ciao, ziet er wel leuk uit hoor.
              De stickers heeft hij daarvoor laten maken.
              Dat zou ik als ik jou was ook gewoon doen, krijg je precies wat je zelf wil in de goede maat.

Btw, leuk idee ga je hem zelf spuiten?

Helios
              Topic starter

@ Martijnvanheerde : Ja ik zag het in zijn perso! 😛
                Dat zou net dat kleine detail zijn :bier

@ Jeroenn : Ja ga hem zelf weer spuiten, moet even een goed straal bedrijf zoeken in de omgeving. Want heb dus GEEN zin om dat hele frame te gaan schuren :boos
                Weet je toevallig ook een goede site voor stickers te laten maken? alvast bedankt!

eidos
                Donateur

http://www.stickerspersms.nl/

Heeft het heineken stickertje ook wel volgensmij. Zijn redelijk goeie stickers.. duurt 5 werkdagen. Zijn stickers zonder blanke achtergrond.. Je moet ze er zeg maar op strijken.

TimoO_
                  Donateur

Limburgers: tijd voor een Jupiler ciao?

Vind de kleurencombo wel leuk 😀 Jammer genoeg is het Heineken bier niet zo smakelijk.

Jeroenn
                    Bijdrager

Stralen, weet niet wat dat kost.
                      Stralen + coaten complete citta 140-150 euro dacht ik zo. Weet niet wat je voor een complete citta aan spuitbussen kwijt bent maar daar zit je ook snel op 50 euro denk ik?

http://www.novatec.nl dat zit in tolbert, bij leek de snelweg af en dan ben je er al bijna. Dus voor jou best te doen dacht ik.

Poelll13
                      Bijdrager

@TimoO_ doe mij de Hertog Jan variant maar 😀
                        en inderdaad lekker combinatie. allen dat bier joh 😛

Helios
                        Topic starter

Heb net een mailtje gestuurd naar stickerland.nl om te vragen of ze Heineken stickers voor mij konden ontwerpen!
                          Ik kreeg een reactie terug :
                          In het kort ging het hierom : “Dit mag ik niet maken zonder dat jij toestemming van Heineken hebt.”

Dus heb ik een mailtje gestuurd naar Heineken, met de vraag of ik toestemming zou mogen, hopelijk wordt dit goedgekeurd.
                          Het is dus even wachten op een mailtje terug.(wat een gedoe allemaal :no)
                          Maar het zal me lukken met of zonder toestemming hehe.

EDIT :
                          [center]Update 3 juni[/center]

Vandaag even een busje groen gekocht om even te kijken hoe de kleur uit zou pakken! :

De kleur is iets lichter dan de werkelijke Heineken kleur, maar hij is nu mooi vind ik, niet te donker / te licht!

Gelijk even getest op mijn nieuwe SI brug!

Een flesje als indicatie.

Daarna nog even mijn koplampspoiler gespoten.

Ik vind het wel een net kleurtje!
                          Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (van de kleur)!

Tonegido
                          Bijdrager

Mooooi kleurtje vind ik 😀

RiPe
                            Bijdrager

precies de goede kleur :thumb

Ik zoek ook nog een sticker bedrijf voor mn repsol stickers, maar ik zal ook wel gezeik krijgen met toestemming e.d.

n!ck*s

spr mooie kleur.
                                en idd precies de goede.
                                wordt zkr wel een mooie ciaotjuh.

@timo, meer tijd voor een bavaria ciao of citta.:D

Helios
                                Topic starter

@ RiPe : Denk dat het met een olie merk makkelijker wordt. ben hem een paar keer tegen gekomen op een stickers site.
                                  @ n!ck*s : :no Het is namelijk een citta 😛 (zal wel type foutje zijn)

Ik hoop dat mijn citta het nog een paar weekjes vol kan houden naar school, dan kan ik in de vakantie er mooi mee bezig.
                                  Kleine dingen kan ik alvast gaan spuiten van te voren, waar ik nu dus ook al mee bezig ben!

Ik denk dak ik gewoon zelf mijn frame ga schuren, zoals jullie kunnen zien op de foto’s is de lak er al half af, dus zal met een beetje afbijt niet een grote klus worden!
                                  Velgen laat ik wel stralen, ga niet weer de hele velgen kaal halen dat was wel zo’n ROT werk!

Ik vind persoonlijk Hertog-Jan bier ook lekkerder hoor, maar die kleuren gaan niet erg mooi uitpakken denk ik. Zwart / goud.
                                  Dit is net wat feller, en vind het nog altijd vet op deze scooter

(sorry voor het plaatsen van een scooter plaatje :'( )

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 269)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.