Vespa-Ciao.NL
:: helemaal opmaken

Home Forums Techniek Framedelen helemaal opmaken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vlad
    Topic starter

hey
      ik wil graag mijn hele brommer op maken.
      maar heb veel hulp nodig.want ik ken er weinig van:'(
      dus de naam van mijn brommer : piagio & c. genova
      ik wil :
      -de brommer verven
      -andere voorvork
      -andere velgen
      -een kickstarter
      -en hij mag een beetje sneller gaan en beter optrekken.
      -mss een andere uitlaat
      dus waar moet ik nu beginnen?
      ik zelf denk bij helemaal uiteen halen en verven.
      maximum bedrag 300 EURO voor alles
      ik weet dat het weinig is .ma ik heb nie meer.

groetjes vlad

reiniero
      Bijdrager

moet je effe naar de DA gaan en koop je wat lippestift en wat oogmascara en je bent zo klaar;) (grepke eh maan)

ja je moet gewoon zoeken.. als je wat sportiefs wil moet je een EBR kopen voor vespa of een tomos a35 die past er ook gewoon in.. en ik heb nog een goed kickstart blok voor je;)

Rebel

300 euro is wel wat weinig?

Kickblok 60 zoiets
          Ebr 100 (zoek beter een tomos of camino vorkje)
          Velgen 30-50 zoiets
          Sneller (licht eraan wat je snel noemt of opvoeren dmv kopen of door zelf doen)
          Verven sja hecht je veel waarde hieraan is coaten een optie anders zelf doen.

Ik zeg niet dat het niet kan voor 300 maar vaak ben je met kleinigheidjes het duurste uit
          Zie ik vaak zat koop ik complete brommers gaat er al gauw 50-100 in kleine onderdelen zitten.

Mike
          Bijdrager

voor dat geld zou ik zelf je brommer strippen en in een coole combo spuiten.. lak is neit duur en een leuke como kan “sportief” staan, goeie lak spullen kan je voor rond de 50 euro al klaar wezen.. ruw geschat

als je er namelijk van houd om je achter spatbord weg te laten of in te korten, wat voor sommige “sportief ” oogt ben je ook al geen geld kwijt.. roostertjes voor je lampen.. ala 12 euro zo bespaar je geld en ziet ie er toch sportief uit.

koop een 70cc DR EVO cilinder. ala 55 euro haal je blok uit elkaar en tune hem zelf volgens de how to

zit je tot nu toe ruwweg 125 euro

leuk uitlaatje , noem bijvoorbeeld eens een simo proline. ala 85 euro of scoor een 2e hans ding dat kan altijd

zo ben je al mooi en snel en zt je net op de 200 euro.. denk nog aan een kleiner poulie en snaar ala 15 euro..

en tja zo zie je maar dat a;ls je het beetje zuinig aanpakt en her en der wat 2e hans regelt dat je miss nog wel een EBR kan kopen en ben je toch leuk bezig:)

succes:thumb

Mike
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.