Vespa-Ciao.NL
:: Heel raar probleem

Home Forums Techniek Problemen oplossen Heel raar probleem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

MrJordy1995
    Topic starter

Hallo, ik heb vandaag een vespa ciao opgehaalt!
      ik ben er mee naar me huis gereden (ongeveer 16km) en ik was thuis! ging ik iets later weer naar vrienden toe.
      en onderweg sloeg die in 1x af! helemaal uit het niks.
      ik heb heel vaak geprobeerd hem weer aan te krijgen maar er gebeurt maar niks hij blijft brommen als ik ren.
      en gas geven kan ik wel doen dan hoor ik een klein broem broem maar hij komt niet vooruit.
      wat kan het zijn pff
      help me snel word gek

Tonni
      Moderator

Beetje meer info nodig.

Is het een CP blok of een Elec.? Vonkt hij nog? Krijgt hij benzine? Maakt hij een sissend/blazend/fluitend geluid als je hem aanrent?
        Ploft hij uit de uitlaat? Heeft hij compressie?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

MrJordy1995
        Topic starter

Volgens mij een cP blok! Hij vonkt wel! Geen idee of diennog benzine krijgt maakt een blazend geluid en geen ploffs uit de uitlaat wat bedoelt u met compressie

(BSN)finish first

als je niet zeker weet of het een cp blok is kun je kijken of hij een cdi heeft zo niet is het een cp blok.
            aan volgensmij heeft hij en de anderen niet veel die je willen/kunnen helpen.

en compressie zit in je cilinder als de zuiger naar boven gaat waardoor lucht/benzine mengesel word samen geperst word (compressie).

als je aan je koppeling draait bijvoorbeeld zou je weerstand moeten voelen als je hem rond draait zo niet zit er dus geen/weinig compressie op.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.