Vespa-Ciao.NL
:: Heb ik al een snelle uitlaat?

Home Forums Techniek Opvoeren Heb ik al een snelle uitlaat?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

blastaway
    Topic starter

Kan iemand zien of mijn Ciao Mix reeds een snelle uitlaat heeft? Ik wilde de Gianelli city power bestellen, maar heb het idee dat deze er al onder zit. Is dat zo?

URL=http://s288.photobucket.com/user/svenassink/media/T2eC16VHJH8E9qSEWJ3BRniWUCRRQ60_85_zps42168cd2.jpg.html][/URL]

Dubracer
      Bijdrager

dit is geen gianelli hooguit een sito plus

Martino
        Moderator

Dit lijkt mij de originele uitlaat of in ieder geval origineel uitziende uitlaat voor de mix. De Giannelli city power is nergens meer te bestellen. De Giannelli original power nog wel. Deze laatste is een stukje sneller, maar maakt ook meer lawaai. Is te herkennen aan de ovale demper met roostertje.

Voordat je een uitlaat wilt bestellen zal ik eerst eens opmeten wat de buitendiameter van je uitlaatflens is. Grote kans dat je een 23,5mm nodig hebt waar de meeste uitlaten 22mm zijn.

blastaway
          Topic starter

Ow ok!

Maar zou ik niet beter een leovinci nemen dan? Die had ik vroeger ook op de ciao. Ik zal in ieder geval de uitlaatpoort opmeten morgen voor de zekerheid.

Mvg

Sven

ritze
            Bijdrager

de gianelli city power is wel veel makkelijker te monteren dan een krul.
              maar zul je wel weten als je er een hebt gehad.

qua prestaties is de city power van ginelli echt niet slecht te noemen voor een origineel ogende uitlaat.
              de krul zal iets meer topsnelheid hebben, maar met een standaard setup merk je daar niet zo heel veel van.

ik vermoed dat je een 23.5mm cilinder hebt, tenzij de cilinder niet meer standaard is.

gr

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
              Moderator

Een Leovinci Circuit is in alle opzichte een beter presterende uitlaat als je deze afzet tegen de standaard look alike pijpjes. Er is een 23,5mm versie van, mocht je uitlaatflens helaas deze maat meten.

blastaway
                Topic starter

Ik heb inderdaad 23,5 cm uitlaat. De ciao mix snor is verder origineel.
                  Ik denk dat deze er nu op ligt:
                  http://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/motordelen/vespa-ciao-uitlaten/uitlaat-citypower-ciao-mix-23-5mm.html
                  Misschien eerst iets anders aanpassen alvorens een snellere (krul)uitlaat te nemen.

Mvg

Sven

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.