Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016
- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 augustus 2016 om 21:54 #529796
Ik zie geen truffels, wel (space???) cake…
15 augustus 2016 om 18:59 #529799

15 augustus 2016 om 20:07 #529800Haha zo snel als de Brandweer. Dat doe je snel! Ik heb toch echt die laatste foto gemaakt? Ik heb echt een heerlijk weekend gehad, maar nog geen zin om mijn materiaal te uploaden. Ben nog even aan het nagenieten en zal de komende week wel even wat posten.
OK, alvast eentje dan.
Een Duitse Brandweer.
15 augustus 2016 om 20:34 #529801Ik zal dan ook even een greep uit de doos doen.
(is HD nu doet hem veel meer eer aan)
Kort samen gevat.
Was een top weekend, met top weer en smaakte naar meer
Morgen zal ik even een uit gebreid verslag met foto,s.16 augustus 2016 om 04:59 #529803prachtige toer volgens mij 😀
zeker het crossen over dat soort onverharde weggetjes is wel echt mijn ding 😀
de jongens met de superbravos die zitten wel lekker in hun element 😀ik hoop dat ik ook n keertje mee kan 😀
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 augustus 2016 om 09:20 #529804ritze :
prachtige toer volgens mij 😀
zeker het crossen over dat soort onverharde weggetjes is wel echt mijn ding 😀
de jongens met de superbravos die zitten wel lekker in hun element 😀ik hoop dat ik ook n keertje mee kan 😀
De Ciao’s zaten minder lekker, maar het was alsnog een superleuke toer!
16 augustus 2016 om 12:20 #529805Na een goede nacht rust is het tijd voor een goed update

We beginnen met een dubbel shot bij ons slaap vertrek.

Omgeving om het huis.

Ik weet eigenlijks niet meer waar deze genomen is. Maar het is een mooie pic dus bij deze.

Tijd voor een happie eten.

Duitsland heeft vele look a likes zoals ik hierboven vermeld.
Zo zagen we tijdens het eten ook een Martino look a like:lol

Op een 300+ meter hoge dam.
(was echt hoog)

Citta op grote hoogte

Harzer landschap.

Yamaha Banshee tijdens 1 van onze tankstops.

M,n Citta in het zonnetje gezet:lol

Rookstop/pauze voor de poeli rijden en een klim stop voor de vario rijdens.

Nog een rookstop/pauze

M,n Citta, alleen nu zonder zon.

Wild strawberry.

Tank stop.

Rookstop/pauze
(heb deze met minder uitzicht gehad8))

Persoonlijk shot, maar helaas te donker.

Deze foto,s zijn van mijn ritje die ik zaterdag avond alleen nog even gereden heb.

Een appel slak.

Ben ook even af gestapt om een berg pad te beklimmen.
(paar keer helemaal kapot gegaan onderweg, maar uit eindelijk de top gehaald
)

Halverwege.

Op de top

Kwam onderweg ook nog een leuk autootje tegen:lol

Buxy ging door tot in de late avond uurtjes

Dag 2
(iets bewolkter maar nog steeds lekker weer
)

Harzer steen groeve.

Maximale zoom shot.

Gezien mijn schoentjes wel aan vervanging toe waren hebben we ook maar even een visite kaartje achter gelaten:D

Rookstop/pauze voor de poeli rijders en berg klim moment voor de vario rijders.

Foto momentje

1140meter hoge Brocken ben ik helaas alleen beklommen omdat de rest het niet zag zitten qua politzei.
Moest de laatste 750m lopen want dit was echt te steil voor poeli aandrijving.
Uiteindelijk op de 750m wel 4x compleet buiten adem geweest. Maar het was de moeite meer dan waard
De weg omhoog.

De Top

Foto,s doen de hoogte niet echt eer aan, want was echt hoog en de vieuw was adem benemend
Heb toeristen style ook maar even iemand gevraagd wat foto,s van mij te nemen.

En weer op de weg naar beneden.

Al met al een Top weekend om niet snel meer te vergeten en zeg nu ook al op naar Harz 2017

Zal nu bezig met de filmpjes want daar zit ook heerlijk materiaal bij
16 augustus 2016 om 14:20 #529806Mooi fotomateriaal Buxy, ben benieuwd naar de filmpjes ook

Zoals gezegd een zeer geslaagd weekend gehad, gezellig groepje en een leuk aantal kilometers gemaakt op zowel verhard als onverhard terrein.
Op verharde wegen reed ik bergop zowaar iedereen eruit met een 43DR piaggio carters met bewerkte inlaat en een pouli 70:D
16 augustus 2016 om 16:12 #529807

Nog wat mooie plaatjes!

In het dorp

Het huis.

Stukje hillclimbing

Lekker eten!
16 augustus 2016 om 16:28 #529808@Brandweer
Kijk daar kan ik wat mee
Kan ik tenminste een foto van het eten laten zien ipv het mondeling te vertellen.
Lekker essen:DHier wat filmpjes.
Deze is in een vreemd beeld formaat want youtube heeft blijkbaar weer wat ”vernieuwd”
16 augustus 2016 om 16:57 #529809Ziet er super uit jongens! Top!
16 augustus 2016 om 18:33 #529810Mooie foto’s! Het verslag is ook om van te smullen, is dus een succes geweest
16 augustus 2016 om 19:46 #529811Hier de laatste filmpjes.
(weer veel te veel gefilmd:D)
16 augustus 2016 om 20:00 #529601Helaas wil het uploaden naar de website niet lukken, dus dan maar zo…
17 augustus 2016 om 21:35 #529816Ik kan de filmpjes niet bekijken, krijg zwarte schermpjes te zien:|
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.