Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016
- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 augustus 2016 om 13:23 #529739
Crullie :
Ik blijf bij de pully :lolIk ook

Bravo brug moet aan gelast worden en m,n lasser/bromboer is op vakantie.So pully it will be.
Heb de Simo koppeling erop gegooid zodat de slip minimaal is dus heb goede hoop. Want trekt als een beer
6 augustus 2016 om 18:01 #529740Mijn buffeltje is er ook zo goed als klaar voor. Heb er even een grotere pouli op gemonteerd. Nu een 85 pouli (eigenlijk 80 zo diep ligt die snaar in de pouli). Morgen eens kijken hoe dit trekt. Heb er wel goede hoop op met een 1:8,5 naaf. Heb voor de zekerheid een variosetje achter de hand.
Ook wat reserveonderdelen gehaald, oa, wat kabels, bougietjes, pakkingsetje, binnenbandje, nog een bandenplaksetje. Heb zo’n idee dat ik een lekke band ga rijden, even afkloppen 🙂
8 augustus 2016 om 16:05 #529763Ik hoor het al, de echte bikkel heuvels word lopen voor een aantal:lol
Of gaan we die nu ineens mijden?:con
Mijn brom is er ook voor 95% klaar voor, blok heeft de afsluitdijk al eens plankgas gehad dus dat zit wel snor
8 augustus 2016 om 18:03 #529764Er zijn daar niet echt steile bergen om te beklimmen.
Afgelopen Harz tour heb ik bv op een wiel renners forum gelezen dat de steilste klimmen op maar een 11% liggen.
En daarnaast zijn het een hoop wandel paden.(meeste is zoals mijn geposte pics)
Daarbij heb ik geen optie om vario te monteren en Crullie gaat ook sowieso al met pully.
Dus bouw je brom om naar pully en ga de uitdaging ook aan zou ik zeggen;)8 augustus 2016 om 20:55 #529765VespaAvanti :
Ik hoor het al, de echte bikkel heuvels word lopen voor een aantal:lol
Of gaan we die nu ineens mijden?:con
Mijn brom is er ook voor 95% klaar voor, blok heeft de afsluitdijk al eens plankgas gehad dus dat zit wel snor
Wij wachten ze boven aan de heuvels wel op 😉
8 augustus 2016 om 22:11 #529766Ik herinner me toch echt dat jou koppeling compleet verbrand was Andree, en er is een stukje film waar we echt heel steil omhoog gaan, vanaf 5:00
8 augustus 2016 om 23:42 #529767VespaAvanti :
Ik herinner me toch echt dat jou koppeling compleet verbrand was Andree, en er is een stukje film waar we echt heel steil omhoog gaan, vanaf 5:00Die drek weg had zelfs op een vlakke onder grond nog een pully killer geweest:D
En die weg was ook echt wel too much, maar we hadden allemaal weinig kms kunnen maken en waren zeiknat dus dan word je over enthousiast.
Hetzelfde met die klim in het filmpje. Ik heb die zelf voor gesteld zodat we toch nog een leuk stukje film hadden waar we allemaal om de beurt naar boven kwamen rijden.Maar dit jaar hebben we goed weer8)en dus 2 volle toer dagen
Dus zulke klimmers hoeven we niet percee te nemen.
Harz is het grootste natuur park van noord/oost Duitsland en ik heb voor de afgelopen Harz tour veel pics en info opgezocht, en daaruit op makend zou pully er goed uit de voeten moeten kunnen.En ik weet zeker dat we ondanks een klim meer of minder heel veel mooie natuur gaan zien en dat het top weekend word

De vario rijder zal zeker op vele stukken z,n voordeel pakken. (ik had daarom ook liever vario gereden)
En mochten de vario rijders echt zin hebben aan een goeie klim ben ik wel bereid even te wachten of omhoog te lopen:D
Maar laten we eerst maar hopen op weinig pech! want das veel erger/minder.@Florian
Je snapt natuurlijk wel als je nu een lekke band krijgt dat we je gewoon laten staan:D
Want je roept het nu al over je af:pest
Nou deel ik dat gevoel wel wat en heb daarom ook 2 binnen bandjes klaar liggen.9 augustus 2016 om 07:35 #529768Hahaha, 😛 dat steil omhoog padje ging ik toch als 2de na Buxy omhoog zonder problemen, wel raar dat de pully rijders toen als eerste durfden omhoog te gaan en dat er toch 2 vario rijders met moeite boven kwamen.
Goed materiaal meenemen jongens dan komt alles goed

Heb er zo’n zin in 8) Let the sun shine :swingingTICKLING BARN9 augustus 2016 om 16:31 #529774Wat betreft brommer wordt het nog even flink testen deze week.

Ik zou ook nog graag even bij deze dam gaan kijken. ongeveer 10 kilometer van de slaapplek dacht ik.
Rappbodetalsperre9 augustus 2016 om 18:08 #529775De Brandweer :
Ik zou ook nog graag even bij deze dam gaan kijken. ongeveer 10 kilometer van de slaapplek dacht ik.Die staat wat mij betreft ook op het programma

En ik neem sowieso nog een extra blok mee dus die kan je altijd lenen als wil of nodig is.
(speed met een 43mm DR evo)Witte kenteken plaat vandaag ook laten drukken.
Morgen nog even wat extra onderdelen bij de brom boer halen en dan ben ik er klaar voor
@All
Hoe laat zullen we vertrekken?
Ik persoonlijk wil eigenlijk wel vroeg zodat we vrijdag evt ook al klein ritje kunnen maken en tegelijk wat boodschappen in te slaan.
11uur uit grunn vertrekken bv?
(als streven:D)9 augustus 2016 om 19:13 #529776Ik ben sowieso aan het werk tot half 5 vrijdag. Had in de planning om daarna voor mijn werk te verzamelen en dan rustig die kant op te rijden rond 5 uur. Dat moet te halen zijn. Eerder gaat helaas niet lukken.:|
9 augustus 2016 om 23:21 #528721De Brandweer :
Yo ik heb nooit in de gaten gehad dat jij dat niet wistMaak daar maar 2 van, want ik wist dit ook niet en word ook niet echt blij van pas 5uur vertrekken.
Kan je de Maandag die je vrij hebt genomen niet nog omruilen met de Vrijdag?
Want Zondag avond weer naar huis gaan lijkt mij dan een betere optie dan Vrijdags zo laat vertrekken.
Of probeer anders op z,n minst nog een paar uren eerder vrij te krijgen voor de Vrijdag.10 augustus 2016 om 08:16 #529777Ik had destijds de maandag vrij geregeld en omdat dat is gelukt wist ik dat ik meekon en heb ik dat toen ook aangegeven dat ik meekon.
Ik heb niet goed in de gaten gehad dat het de bedoeling was om vroeg te vertrekken. Dat is een foutje van mij maar ik ging van mijn eigen situatie uit en dat is om na mijn werk direct weg te gaan om mee te kunnen naar de tour.
Ik wil nog graag even kijken naar wat ik kan doen voor de vrijdag, wat mij heel erg steekt is de manier hoe Crullie hier tekeer gaat en wat openbaar te lezen is. Ik bedoel we kennen elkaar al langer dan vandaag en we hebben elkaars telefoonnummer.
Edit :
Vrijdagmiddag vrij kunnen krijgen door vandaag en morgen 2 uur over te werken. We kunnen dus om 12 uur van start.
10 augustus 2016 om 10:13 #528720De Brandweer :
wat mij heel erg steekt is de manier hoe Crullie hier tekeer gaat en wat openbaar te lezen is. Ik bedoel we kennen elkaar al langer dan vandaag en we hebben elkaars telefoonnummer.Jij pakt in het openbaar ons een hele vrije dag plezier af dus dan vertel ik in het openbaar hoe ik daar over denk.
Heb niks verkeerd gezegd dan de waarheid.Ik heb besloten om definitief niet meer mee te gaan om het weekend voor jullie allen te sparen, als ik mee ga zet dat toch maar kwaad bloed en daar heb ik geen zin in.
Veel plezier allemaal

Edit : Hahaha zie nu ook dat mijn commentaar is verwijdert op Erwin, stond niks fout in maar goed weet ik ook hoe er over mij gedacht word. :haha
TICKLING BARN10 augustus 2016 om 11:25 #529778De Brandweer :
Vrijdagmiddag vrij kunnen krijgen door vandaag en morgen 2 uur over te werken. We kunnen dus om 12 uur van start.Helemaal mooi

En laten we er dan ook niet meer van maken dan een mis communicatie en vrijdag gewoon als groep die kant op gaan
Want zou zonde zijn als hierdoor de groep niet meer compleet is.@Crullie
Hoop dat je alsnog gewoon meegaat
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.