Vespa-Ciao.NL
:: Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 12 tm 15 Aug 2016

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Dat word hem dan niet meer.
      Want de betaling is al voldaan en dat we ondanks de verbouwing gewoon langs konden komen is omdat we met een klein clubje komen.
      Daarbij ben ik ook blij dat het dit jaar zonder gedoe zo snel betaald is en wil de Heksen ketel dus ook niet meer benaderen of er nog rijders bij kunnen.

Tonni: Top… dan doe ik er ook geen moeite meer voor. Alsof 1 meer het een grote club zou maken… 😐

Wilk1985
      Moderator

Gaaf dat dit weer ondernomen wordt, ik hoop dat jullie ons thuisblijvers nog verblijden met een mooi verhaal en foto’s.

De Brandweer
        Bijdrager

Ik heb mijn Harz brommer inmiddels zo goed als klaar.

Tevens een disselbak voor voorop de kar gekocht samen met een lading spanbanden en een net.

:thumb

Martino
          Moderator

@De Brandweer; Deze brug kan je in de Harz wel goed gebruiken. Een Bravo brug had je waarschijnlijk wel weer stuk gereden. 😀
            Je mist nog een oranje lijntje op je achterwiel? Mocht je trouwens dat roostertje op de uitlaat ook eens langs brengen dan poederocat ik deze oranje. Dan lijkt het helemaal zo te horen. En vergeet de ogen onderin de kar niet. :thumb

@ Tonni; Jammer dat je geen duidelijkheid kon krijgen, alles wijst erop dat dit een goede herkansing gaat worden.
            In ieder geval wel weer aan het werk.

De Brandweer
            Bijdrager

Yes Martino , goede stevige brug zo’n SI brug en mooi om te zien maar de bravobruggen voldoen verder ook prima hoor.

De bout van de achternaaf zat bij de 12e provincietoer gewoon niet stijf genoeg en is daarom losgetrilt waardoor de naaf de brug kromsloeg.

Ik wilde wat te snel met het ombouwen naar de Kickreedvalve en heb deze daarom denk ik vergeten goed aan te draaien. :S

Ombouwen wil ik nu niet teveel/niet meer doen , de brommers blijven nu in elkaar zoals ze zijn waardoor dit soort voorvalletjes ook niet meer zouden mogen voorkomen en dan komt de rest ook een keer af. 🙂

Haken/ogen onderin de kar zijn inmiddels ook geregeld en op de kar geschroefd, die is klaar voor de strijd.

Het lijntje op het achterwiel moet er inderdaad maar eens opkomen, dat zou al een tijdje.
              Het hitteschildje laat ik het liefst zo of misschien polijst ik m nog eens.

Weet jij al wat je mee wil qua brommer?

speedbuxy
              Topic starter

Martino :
                Een Bravo brug had je waarschijnlijk wel weer stuk gereden. 😀

Roep dit nu niet te hard want ik ga met de Bravo brug van m,n Avanti:D
                Want een jmpb brug moet bij geslepen worden om er vario op te monteren.

@Brandweer
                Kar en brom zien er spik en span uit:thumb
                Moet ook maar eens aan de bak:bloos

@Wilk
                Als het weer niet weer roet in het eten gooit dan word het van mijn kant smullen:thumb

Hier trouwens de filmpjes van 2013.
                (helaas dus veel te weinig)

Crullie
                Donateur

Opschieten Buxy :lol

Ben ook bezig met een spiksplinter nieuwe SE, 46mm Polini, CP, is van de week klaar en dan even goed inrijden en afstellen voor de bergen.
                  En natuurlijk ga ik weer gewoon met pully rijden, ging de vorige keer ook prima :thumb

TICKLING BARN

speedbuxy
                  Topic starter

Crullie :
                    Opschieten Buxy :lol

Mijn Speed carters zitten al in elkaar;)
                    Ik moet alleen de 46mm Polini nog even op poetsen (licht warmloper sporen) en dan nog wat afstellen.
                    Voel me trouwens als poeli veteraan wel aangesproken en begin nu te twijfelen om ook weer met poeli te gaan.
                    Maakt het wel meer een uitdaging:duivel

VespaAvanti
                    Donateur

Ik had gehoopt dat je eindelijk eens met vario zou gaan rijden Andree:D
                      Dat word een unieke tour wat dat betreft 😛
                      Nog even een vraag, gaan we de zondagavond nou terug of de maandagochtend?:?

speedbuxy
                      Topic starter

VespaAvanti :
                        Ik had gehoopt dat je eindelijk eens met vario zou gaan rijden Andree:D
                        Dat word een unieke tour wat dat betreft 😛
                        Nog even een vraag, gaan we de zondagavond nou terug of de maandagochtend?:?

Ik hoop dat het gaat bevallen en dat er geen problemen gaan optreden.
                        (is toch wat gevoeliger dan poeli)
                        En Erwin heeft de Maandag ook vrij kunnen krijgen dus we gaan/hoeven pas Maandag naar huis.

VespaAvanti
                        Donateur

Gewoon voor de zekerheid een poulie koppeling plus naaf mee, dan zit je sowieso safe:thumb
                          In dat geval hou ik de maandag ook vrij en plan ik daar geen rijlessen (dus werk) in.

Crullie
                          Donateur

Harz blokje loopt met een bak vol trekkracht, kom op zeker de berg omhoog :thumb
                            Denk dat ik de Simonini/Adige koppeling ook even ga proberen want heb met ori, koppeling heel veel slip.

Inrijden :swinging

Edit :

TICKLING BARN

De Brandweer
                            Bijdrager

Ziet er piekfijn uit Crullie, :thumb

speedbuxy
                              Topic starter

Mooie Harz engine Crullie:thumb

Hier ook nog wat pics om de stemming erin te houden

Florian
                                Moderator

Mooi blokje Arnold!

Ik ga dit weekend ook beginnen met het opbouwen van mijn Harz buffel. Vorig weekend de laatste onderdelen gespoten. Hopen dat de opbouw voorspoedig verloopt want de tijd begint te dringen. Setup wordt een 42mm Polini op een gekotterd kickblok. 1:11,7 vertanding, 100mm schijven en Malossi vario. Dat moet de berg wel op knallen.

Hopen dat de weersgoden ons gunstig gestemd zijn:thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.