Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Hartz weekend foto’s en filmpjes
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 mei 2013 om 12:22 #525954
@Jelle
Het was rond 1en en het was geen stralend weer, dus maak het nou niet mooier dan het was:lol
Ook al deel ik je mening offcourse wel, maar volgens mij waren we het daar allemaal wel over eens.@Waarom?
Ja dat was even zuur, maar wel een goed leer moment dat de koppeling het dus ook kan begeven.
Maar had nieuwe schoentje mee dus na 10 min sleutelen was het alweer gefixst. En met poeli 95 en Simo koppeling was ik sneller de berg op dan de meeste vario rijders
En poeli is ivm vario wel een stuk stabieler, want als de vario stuk loopt kan je meestal meteen afhaken.
Maar neemt niet weg dat ik de volgende keer wel voor vario ga, want poeli 95 en Simo is de berg af weer weinig aan.@all
Ik mis nog een hoop foto,s en filmpjes worden deze niet meer gepost?29 mei 2013 om 12:24 #519819speedbuxy :
@all
Ik mis nog een hoop foto,s en filmpjes worden deze niet meer gepost?Lekker bij de griek:

De draken stoel haha.

En weer terug naar huis.

de aftermath hartz 2013:

Ik heb nog geen 100% oorzaak kunnen vinden helaas alle tandjes en lagertjes zijn nog wel intact dus neem aan dat er een stukje kast is afgebroken wat er tussen heeft gezeten. Heb een paar stukjes aluminium gevonden zoals te zien is op de laatste foto ik denk dat dit wegkomt van foto 2 maar weet dit niet zeker.
29 mei 2013 om 12:39 #526049@citta-dreetje 😉 :
Het was 13:52 uur dat we weg reden hoor en om 8:00uur scheen echt wel het zonnetje, helaas hebben maar 5 mensen dit kunnen zien omdat de rest in coma lag…@Lennaert: ist das aluminumsapfff?
29 mei 2013 om 12:46 #526072Dan heb je dus nog geluk gehad dat het bij een lekkend ventiel is gebleven want dat afgebroken materiaal had meer schade kunnen aanrichten.
Dus geluk bij een ongeluk gaat wel op
En die draken stoel was ook nog een draak om in te zitten:lolBatty z,n aftermath:lol

@Jelle
Je vergeet erbij te vertellen dat bv mensen zoals ik die ochtend al naar de supermarkt waren geweest voor boodschappen;)
Ik was dus ook niet degene die om 4uur s,middags al riep naar huis te willen/moeten omdat er nog boodschappen gedaan moesten worden.
Om mij hadden we minstens tot het avond schemer door kunnen gegaan.
Maar goed das achteraf er zijn wel meer dingen die beter of anders konden.
Ik heb me er al met al niet minder om vermaakt
Edit
En maak van die 5man dan maar 6 want toen ik uit bed kwam werd de koffie pas net gezet en liepen een hoop nog in slaap kleding.
Alleen was het op mijn klok toen toch echt rond 10en:lol29 mei 2013 om 12:47 #526071@Jelle,
dat is idd aluminiumsapfff…. mooi KUT!
@buxy,
ja zeg dat… nu maar weer me mono vertanding er in flikkeren met een std blok als ik die kan vinden in me schuur en lekker zo laten tot de volgende tour haha.
29 mei 2013 om 17:53 #508916Zooo.. Eindelijk thuis.
Was wat mij betreft een geslaagd weekend

Het gehuurde huis leende zich uitstekend voor ons. Iedereen had zo wat een eigen kamer (Buxy heeft er zelfs 3 versleten:D) Enkel waren de verschillende verdiepingen erg laag. Heb een beste blauwe plek boven op mijn hoofd:|Feuteau’s:

(Leuk bospaadje)

Onze mooie waterwegen

Filmpjes komen later.
Op naar de volgende
29 mei 2013 om 18:18 #519362Das een setje lekkere foto,s

En ik heb al mooie plannen in de maak voor een volgende buitenland editie.
(deze keer laagdrempelig qua kosten)29 mei 2013 om 18:35 #52603329 mei 2013 om 18:51 #524400Toch jammer dat je niet even mij hebt getipt op het zien van de vuursalamander. 😉 Mooie beestjes die je in NL bijna niet meer tegen komt.
29 mei 2013 om 21:21 #514753Mooi om te zien dat het ondanks de “ongelukjes” en het weer een geslaagd toer(zuip)weekend is geworden! Lijkt mij erg gezellig daar met al dat bier haha!
De wegen zien er ook leuk uit daar, ook veel bos/offroad paden, hoe ging dit met de ciao’s tegenover de citta en bravo rijders?29 mei 2013 om 22:23 #521284@Maarten
Hij was al weg geweest voordat we je erbij hadden kunnen roepen want beestje leek nogal haast te hebben:lol@W-Y
Ook al reed ik geen Ciao toch kan ik wel zeggen dat dit niet ideaal is want een hoop paadjes hebben wel kuilen of er staken stenen tot haast rots blokken uit de grond.
Een Super B of avanti is hier toch echt wel het meest in z,n element.30 mei 2013 om 07:29 #520705@W-Y, ik had nergens last van met de cittawieltjes en florian kachelde ook flink door op de onverharde paadjes met zijn citta.
Wel had ik er noppenbandjes onder moeten leggen, want de grip was af en toe ver te zoeken…De citta wielen hebben als voordeel dat er een wat dikkere band opzit en dus minder kans op schade aan de velg…
30 mei 2013 om 16:57 #515600Jij bent gewoon erg hoog!:D
Florian! :
Zooo.. Eindelijk thuis.Enkel waren de verschillende verdiepingen erg laag. Heb een beste blauwe plek boven op mijn hoofd:|
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.