Vespa-Ciao.NL
:: HaroldPot Ciao update

Home Forums Perso’s Projecten HaroldPot Ciao update

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HaroldPot
    Topic starter

In december 2013 kocht ik voor een prikkie deze Ciao uit 1989.

Op marktplaats kocht ik voor 2 tientjes een paar velgjes.

Het afgelopen jaar heb ik zo rondgereden.

Op dit forum zag ik in oktober een plaatje van een Ciao met gele velgjes en witte biezen op de banden.
      Met een witte stift probeerde ik het één en ander uit.

Met witte inkt heb ik zo een witte bies op de banden gemaakt, het ziet er best aardig uit.

Velgjes in de gele verf gezet…………………

Bandjes erop………..

Vandaag in elkaar gebouwd en even flink gepoetst, nieuw uitlaatje eronder.. kan ik weer een jaartje verder

Piet30
      Donateur

that looks nice. :thumb

criminalmindz
        Donateur

Ziet er netjes uit!

Wilk1985
          Moderator

Wat een gaaf Ciaotje is dit, originele kleurstelling heb je gevonden zo zal je niet snel een tweede tegenkomen :thumb

Hoe vind je het rijden met die uitlaat? Ik heb hem zelf ook onder mijn Ciao zitten maar ik vind het niet alles, hij lekt op het eindstuk waar je hem open kan schroeven, veel power heeft hij niet en maakt ook meer geluid als de standaard uitlaat die naar mijn idee beter presteert 🙂

lightlord
            Donateur

Die kleur combinatie ziet er zeer goed uit TOPPIE 😉

Wat voor soort witte inkt is dat ?

Je ware pubertijd duurt je leven lang
              Lightlord's Dizzy/Gypsi

HaroldPot
              Topic starter

Het uitlaatje zit er net een dagje onder, zoals ik ff heb gereden vanmiddag rijd mn snorretje net zo hard als met de oude maar maakt iets meer geluid. De inkt heb ik van mn werk en is niet in de winkel / speciaalzaak te krijgen. De inkt zit wel vast maar na het oppompen van de band wordt het wel wat craquele maar een bandje met witte bies is best duur. De witte lijn zoals in de 4e foto heb ik gemaakt met een witte markeerstift, op internet zijn wel receptjes te vinden hoe je het beste inkt/verf kunt maken om je banden te witten.

Harold

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.