Vespa-Ciao.NL
:: Harmenp Ciao BMX

Home Forums Perso’s Projecten Harmenp Ciao BMX

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HarmenP
    Topic starter

Hallo allemaal,

Onlangs ben ik ik met een paar maatjes begonnen aan een brommer projectje. Vroeger nooit een Ciao gehad maar ze wel altijd erg mooi gevonden. Laats een Ciao op de kop getikt in Bolsward. De vorige eigenaar heeft hem laten wegrotten… Erg zonde, volgens mij is het n oudje.

Bij dezen een linkje naar mijn project: Ciao project

Jaren 80 BMX is de inspiratie voor het project. Doel is om een festival te bezoeken, eerste ritje is de BromTT op 20 juli.

Het forum is een fantastische bron van informatie en heeft me regelmatig uit de brand geholpen. Nu ook maar eens ingeschreven en bij dezen een perso.

HarmenP
      Topic starter

Ff een kleine update. Met de looks zit het wel goed vind ik, wat jullie?

Alleen qua prestaties zal er nog wat verbeterd moeten worden. Ik haal op dit moment 39 (gps)dit zou met mijn setup wel ietsje meer moeten zijn volgens mij..

JoeriH
        Bijdrager

Grappig ciaotje.
          De snelheid klopt wel hoor. Een origineel snorblok met ander uitlaatje gaat niet zo hard.

Wanneer komen de filmpjes dat je met de ciao naar een skatepark gaat? Ben ik wel benieuwd naar!

HarmenP
          Topic starter

Heb al bij de schans van de mountainboardbaan in Groningen gestaan maar voorzie twee problemen.
            1. Niet genoeg snelheid om van de schans te komen
            2. Met mijn gewicht vouw ik m dubbel bij de landing 🙂

Ben aan het nadenken wat ik ga doen om de prestaties te verbeteren. Ik zou graag rond de 50 willen rijden en ietsje vlotter willen optrekken.

hansieb
            Moderator

We hadden al even gemeet bij de benzinepomp 😉 Ik zou je toch wel een setje voordempers adviseren. Daarnaast is misschien een 41mm of 43mm cilinder wel een optie. Mijn bravo rijdt met 43mm polini en een 12/12mm Dell Orto en originele belgische carters rond de 55km/h gps (grote pulley).

HarmenP
              Topic starter

Ben in onderhandeling over een 41mm DR en ga zeker nog achter die voordempers aan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.