- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 1 maand geleden door SuperSi.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 januari 2011 om 15:27 #184763
hallo allemaal!
hoe zorg ik ervoor dat mijn ciao sneller optrekt?
er zit een Giannelli Vespa CIAO Std. Model uitlaat onder en een snor vertanding, dus trekt al aardig maar ik wil zonder de top snelheid te veranderen sneller op trekken.
is er niet een mogelijkheid om het vermogen van de brommert te verdelen?
31 januari 2011 om 15:37 #199410dan moet je ene vario neme
31 januari 2011 om 16:03 #199411maakt ie dan op hogere snelheid ook minder toeren of niet?
en moet ik dan ook ander kap kopen?
31 januari 2011 om 16:39 #199413bij vario past de kap niet meer maar je kunt een rond stuk er uit snijden waar de vario uit komt zetten, of je kunt zelf een kap maken.
vario is wel de beste oplossing
31 januari 2011 om 17:04 #199414oke
alleen maakt de brommer op hogere snelheid ook minder toeren want, hij maakt nu overtoeren op topsnel
31 januari 2011 om 22:46 #198901als je de standaard poulie hebt draait hij zeker teveel toeren op top. kleinere poulie zou het verhelpen maar dan ga je sneller, trek je wat slechter op..maar dat wil je juist niet? vario é. Alhoewel dat ook hard kan gaan hoor.
31 januari 2011 om 23:16 #199417coldbeard :
okealleen maakt de brommer op hogere snelheid ook minder toeren want, hij maakt nu overtoeren op topsnel
Lijkt me sterk als je alles origineel hebt ;cilinder/carter. Kan iig geen kwaad.
Vario is gewoon een dure hobby ; reken minimaal €180 ,- aanschaf vario + achternaaf/koppeling en snaar.
Probeer eens Polini blauwe trekveren om te beginnen:
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=646Wat is je poelie maat? 95mm is het grootst dus zal het snelst trekken , maar daar lever je topsnelheid voor in,
1 februari 2011 om 13:50 #199418Gerarduz :
coldbeard :
okealleen maakt de brommer op hogere snelheid ook minder toeren want, hij maakt nu overtoeren op topsnel
Lijkt me sterk als je alles origineel hebt ;cilinder/carter. Kan iig geen kwaad.
Vario is gewoon een dure hobby ; reken minimaal €180 ,- aanschaf vario + achternaaf/koppeling en snaar.
Probeer eens Polini blauwe trekveren om te beginnen:
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=646Wat is je poelie maat? 95mm is het grootst dus zal het snelst trekken , maar daar lever je topsnelheid voor in,
ik denk dat de blauwe veren wat te hoog gegrepen zijn voor een std brommer met alleen andere uitlaat.
je kan denk beter grijze of de groene proberen, blauw is alleen als je met hogere cc gaat rijden -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.