Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeha
    Bijdrager

in wat voor plantjes rookt de uitlaat of zie ik het niet goed=)

Edit hans: was het maar zo 🙁

Martino
      Moderator

Was vanavond nog even bij hans de variateur’s omwisselen, waarbij ik even een gaar filpje heb geschoten van Hans zijn RV die te horen wat meer leven in zich heeft. Die andere Citta(evoblokje) is van Steven waar Gerarduz even een testrondje op ging maken.

speedbuxy
        Bijdrager

Kijk das weer het echte werk:thumb
          Hoort zo uit de losse hand ook al vrij fris dus nog even de puntje op de I en je kan weer mee blazen:D

MHR
          Bijdrager

Klinkt lekker fris Hanzziee, dat heb ik wel eens minder gehoord.

Nou nog even je ploffiets pimpen en Hanzie is klaar voor een nieuw toerjaar.

Steven
            Donateur

denk om de bandenspanning Hans :thumb

Jelle
              Moderator

Hansiebje, gooi er eens een normale uitlaat onder, want die worst van jou staat niet onder een ciao 😉 😛

peter139
                Bijdrager

Je ciao klinkt wel erg fel. Mooi dat je nog steeds met je hobby bezig bent… 🙂

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Martino
                    Moderator

Meen je dit serieuz? Thomas ook weer op een brommer. Morgen gelijk ook maar ff mee rondje rijden?

@ Hans; is dit dat “dijkje” waar jij over vertelde?

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Dit is idd dat dijkje waar hans het over had, maar ik vond het niet bepaald rustig.
                        En ik rij ook gewoon weer op de brommert hoor 😉 alleen was de benzine al snel weer van korte duur (geen olie meer)

Morgen kan ik niet meerijden omdat ik een hardloopwedstrijd heb (13:00)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

hansieb
                        Topic starter

Thomas loopt te miepen, tis vakantie nu en normaal is het mooi rustig daar 😉 Nog even wat verschillende rollen in getest, maar er moet gewoon 1:9 in.

Die van thomas rijdt trouwens ook zeer smooth, ik wou dat ik ook zo’n mooi trillingsvrij brommertje had :baby

P.s ook weer een persoonlijk record van verbruik, tank is leeg na iets minder dan 20km!

SjoerdCiao
                          Donateur

Supermooie brommer,
                            Ik wil niet zeuren, maar zet alsjeblieft een helm op, ik ben laatst met een wheely achterover gegaan, en de gevolgen waren niet om over naar huis te schrijven.

hansieb
                            Topic starter

Kleine update, na lang zoeken *kuch*kuch* heb ik eindelijk een chromen achterrekje gevonden.

Ook thx to onze alleskunner tonni ook weer uitlaatpijpje aan de 41mm polini. Erikbloemberg hemelt die dingen altijd de wolken in, moet hem ook maar eens monteren onder een blokje!

Wat staat er nog op de planning… vario bedoeling goed afstellen daarna de 47mm deps er weer onder. Oftewel mijn 2e naaf reviseren en 1:10,73 vertanding met 90mm schijven. Eens kijken of we dan de 85-90km/h kunnen aantikken met de DR evo.

Anoniem

Die ziet er weer nice uit! Ik ga binnenkort ook een 41mm Polini blokje bouwen, binnenkort 41Polini-raceje dan maar?

erikbloemberg

@ hansieb :D:D:D:D:D:D:D:D:D

@vertigo 41mmrace:thumb😀

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.