Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

Ik vind dit juist mooi, misschien wel mooier dan met die opvallende oranje velgen.
      Top One heeft wel een opknap beurtje nodig he? :lol

Leovince
      Bijdrager

Ik moet ook zeggen dat ik hem nu helemaal niks vind. Meer afgeragt zelfs, want als je inzoomt zie je dat de coating best zijn tijd heeft gehad:P

Ik zeg ook weer de oranje velgen erin, even mooi poetsen, nieuwe VESPA-CIAO.NL sticker rechts en een ander uitlaatje. Dan vind ik hem zeker geweldig!:D

Shaker
        Bijdrager

Ben het met fons eens. Dit oogt veel netter, veel minder schreeuwerig :P. Wel minder opvallend idd maar opvallen doet hij toch wel genoeg door het geluid.

hansieb
          Topic starter

Hij is inderdaad een stuk onopvallender geworden, maar de oranje velgen zijn niet meer te gebruiken.

@fons/virgil
            Tijdelijk blokje hoor, binnenkort gaat de RV met calibrata er weer onder. Moet de boel nog even oppoetsen en nieuwe zuigerveren bij jmpb halen.

@leovince
            Hij is 4 jaar geleden gecoat he 😉 en echt zuinig ben ik er niet mee om gegaan. Waarschijnlijk in 2012 maar weer eens vers laten coaten en er dan gewoon afblijven hehe.

hansieb
            Topic starter

Weer nieuwe zuigerveren gescoord voor de deps, oude gingen al de verkeerde kant op. Geen voelermaat maar op het oog 0,6 – 0,8 mm slotspeling

Oud

Nieuw

Wel weer even zin om de boel aan te slingeren 😉 Stiekem gewoon nog even met mijn 1:11,5 vertanding want dan kun je er niet normaal meer mee rijden :lol

Waarom?

Het duurt “even” maar dan heb je ook wat:thumb. Mooi dat je nu weer verder kan en nu weer snel het Rv blok eronder want je huidige setup is om te huilen:D

hansieb
                Topic starter

Idd, nu word ik gewoon ingehaald door citta’s …. :knuffel

speedbuxy
                  Bijdrager

hansieb :
                    Idd, nu word ik gewoon ingehaald door citta’s …. :knuffel

Dat zal ook altijd zo blijven:haha
                    Nee zonder gekheid mooi dat je weer bezig met de deps:thumb

Martino
                    Moderator

Ik vind je oude veren nog niet eens zo gek qua slotspeling. Had je nog best een tijdje mee kunnen rijden.

hansieb
                      Topic starter

Hij pruttelt weer, kut kwaliteit filmpje maarja moet maar even. Zaterdag maar even wat afstellen en inrijden 😉

Start een beetje raar, maar komt door mijn “bosch platin” bougie die ik nog in de schuur vond.

Anoniem

Lekker hoor Hans, nog wel ff je oranje velgen erop!

Martino
                          Moderator

Hey Hans, zie ik daar mijn vario nog! Zullen we die vanavond weer even omruilen voor de Malossi? Dan kan mijn Si hopelijk dezelfde tekenen van leven geven als jou RVtje.

nejc93
                            Bijdrager

hansieb

Sounds good!!
                              you got Polini Variateur?:thumb

Edjuh
                              Bijdrager

Hans ik vind dat hij weer ‘hansieb mhr/reedvalve ciao’ mag heten : -)

hansieb
                                Topic starter

@nejc93
                                  It’s from martino, i have a malossi multivar 😉

@edo
                                  Ha naja het is een ranzig hok geworden, schaam me er zelfs een beetje voor zo verrot ziet die eruit. Volgend jaar maar weer eens goed aanpakken, laten coaten en alleen met toertjes rijden.

Update 1: Boze overbuurvrouw, babyfoon gaat af doordat ik mijn brommer start.

Martino had nog een filmpje geschoten, 1:11,5 vertanding :conzal vanavond maar even posten.

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.