Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Dat klinkt hetzelfde als vogels die beginnen met fluiten op de eerste zonnige lente dag. 😀

peter139
      Bijdrager

klinkt erg goed. voral stationair loopt ie erg mooi!!!

hansieb
        Topic starter

@peter
          Jij had toch ook een gare carburateur met problemen, dit is wel de oplossing 😉

Zal binnenkort maar even nieuwe zuigerveren monteren, deze hadden al een behoorlijke slotspeling.

peter139
          Bijdrager

ja klopt

maar nadat ik de carburatuer heb verlaagd zijn de problemen helemaal weg. maar die van jou loopt wel erg mooi hoor… dat doet ie van mij niet.

Docs
            Donateur

Netjes :thumb Als je er nu een stillere uitlaat onder zet? :D:D:D

hansieb
              Topic starter

@docs
                Demperwol heb ik al liggen 😉

Ook weer eens even bezig gegaan met mijn 43mm blok, dat 50cc rondtuffen begint te vervelen.
                Van het oude kleincarterhelft was de lagerpassing uitgelubberd, daarom maar even een nieuwe gescoord.
                Zit jammer genoeg nog wel wat hoogte verschil in, daarom binnenkort maar ff over schuurplaat.

Ook een nieuwe 43DR zuiger gescoord, die moet maar in de oude vertrouwde 43DR en wordt geruild met een maatje van me.

Ter vervanging van de DR, een 43mm kit racing (komt de arvidw getunde 43mm dr zuiger in).

Zuigerslotje eindigt wel in een fluitpoort, weet niet of dat helemaal goed gaat komen…

Binnenkort even de poetsborstel bij MHR erdoor en dan het geheel maar eens even monteren.

ArvidW
                Donateur

Hans stapt van zijn trouwe DR70evo af:| en ruilt hem om met een 43 kit racing die hij zelf omschreef al warmloopgevoelig:o Waar gaat de wereld heen :lol

Ik ben benieuwd hoe het boeltje gaat presteren!

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

speedbuxy
                  Bijdrager

ArvidW :
                    Hans stapt van zijn trouwe DR70evo af:| en ruilt hem om met een 43 kit racing die hij zelf omschreef al warmloopgevoelig:o Waar gaat de wereld heen :lol

Ik ben benieuwd hoe het boeltje gaat presteren!

Het voorjaar schijnt soms rare dingen te doen met mensen misshien is dit 1 van die voorbeelden:D

@hans
                    Dat ene slotje bij die fluiter lijkt mij ook niet echt top.

Martino
                    Moderator

Toch zat het er wel aan te komen met die DR evo. Die cilinder heeft al onder menig brommer eigen of andermans gelegen.
                      Dat maakte de transitie en het afscheid steeds makkelijker natuurlijk.

Wel gaat er een erg leuk cilindertje voor in de plaats komen, maar dat slotje loopt precies op de rand van de fluiter. Dat heeft niet mijn voorkeur. Geen ander zuigertje liggen?

hansieb
                      Topic starter

Moet nog maar even een K-star bij jou checken, misschien is dat wel de ideale zuiger voor in de racing.

speedbuxy
                        Bijdrager

Het oude type K-star komt als het goed is perfeckt uit:thumb

Jarco
                          Bijdrager

speedbuxy :
                            Het oude type K-star komt als het goed is perfeckt uit:thumb

😀 Heb nu een K-star van bux erin zitten en komt dus perfect uit. :thumb

hansieb
                            Topic starter

Zo de oranje velgen zijn eruit, vertrouwde ze al niet helemaal meer + de achterband was lek. Even samen met alex gefixt, aangezien die altijd zo handig is met bandjes vervangen :thumb

Blijft de eerst komende tijd ook in deze kleurstelling 😉

speedbuxy
                              Bijdrager

Dat maakt hem in 1 klap weer best gewoontjes.
                                Niet dat het echt lelijk is ofzo, maar hij steekt niet meer met z,n hoofd(of meer wielen)boven de massa uit.

virgil
                                Donateur

Het kan met de oranje velgen echt een super mooie ciao zijn, nu is het net of hij niet af is.

Ik zou de oranje erop leggen dan is hij weer de bomm:thumb

Verder nog een vraagje: Komt de 47 deps er ook nog eens op want dat vindt ik echt een van de mooiste blokjes voor
                                  de ciao.

Succes!

Gr

15 berichten aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.