Vespa-Ciao.NL
:: Hansieb witte vlek ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hansieb witte vlek ciao

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 845)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Tonni :
      Is zeker het bekijken waard. Ik heb het blokje hier nu liggen, ik zal eens zien of er ook een goedkoper alternatief is voor de 19mm van 130 euro. Heb nog een 16 Mikuni liggen, en nog een 20 Mikuni.
      Lastige is dat het spruitstuk niet vlak is, en je hem daarom niet ‘even’ namaken kan…
      Verder moet de carb. er ook maar net mooi achter passen, vooral bij Ciao heb je helaas niet zoveel ruimte…

Klopt, dat 13mm spruitstuk heeft wel een extreme makeover nodig wil je een 19mm er op bouwen.
      Ik bedoelde het 15 tot 19mm spruitstuk wat op mopshop voor 23 euro wordt verkocht.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

je kant het spruitstuk kopen van 23 euro op mopshop maar dan heb je er nog niks aan, het mag dan wel een PHBG carburateur zijn maar de aansluitingi s gewoon speciaal gemaakt voor het vespa – malossi – blokje..

heb ik even geluk met mijn aankoop waar toevallig 19mm op zat 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Topic starter

Dikke piemel 🙂

Maarja als ik beetje geld heb dan komt het wel goed hoor dan bestel ik ook wel die 19mm carb.

Eerst maar eens ff 13-13 erop voor de test.

Edjuh
          Bijdrager

Ik rij nu ook met 13mm en vario, rijdt wel leuk(cilinder is athena 43mm). Misschien dat ik binnenkort eens de 19mm probeer. Probleem is het poepfilter wat ik er niet op wil(te veel vuilnis is je cil.), en ik heb geen ruimte om een ander te plaatsen(de slang die ze moet verbinden komt ook knel te zitten).

Thom ik dacht dat jij laatst overtuigd was dat een phbg carb met vlakke kant wel pas te maken was met een beetje boren+tappen. Nja boeiend, lekker sparen hanzzziiieeee!

Wat ties zegt, mhr kleuren, daar ben ik het zeker mee eens:pimp

hansieb
            Topic starter

Hehe 🙂 naja het word wel echt een projectje voor mij…………………… 😀

Maar de normale PHBH hebben zon ding eraan toch ? ik wil nog wel even zon normale PHBG in me poten hebben zal de brumboer eens vragen.

13mm moet ook gewoon chille bil rijden. Maar edjuh hoe rijd de jouwne nu dan?

Btw wat stellen jullie bij de malossi kleuren voor dan , wat moet rood wat geel en wat oranje”?

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

als het een PHBG is is het het type carburateur! niet de aansluiting. daar gaat dus de fout.

zover ik heb gezien zijn er nog niet carburateurs die erop lijken.

meeste carburateurs hebben een soort buis waarmee je het vast zet, en niet een plat gedeelte

Gele Racefrikandel

Edjuh
                Bijdrager

Yep, maar ik heb wel phbg-tjes met een vlakke aansluiting gezien.

@Hans, rijdt goed, maar ik denk dat wat ik nu haal ook wel met een std. getuned carter kan, m.a.w ik ben nog niet tevreden.

Malossi kleuren, ja gewoon net als die race zipjes enzo?

hansieb
                  Topic starter

Als je die buis eraf slijpt ? ik wil gewoon 1 es in me poten hebben voor scootie dan.

Ah niet teveel geel, wil niet zon lelijke ciao als thomas 😀

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

haha 😀

Ik denk dat inrijden wel kan met een 13mm kan maar egt dom is.
                      Je rijd wel met een 80cc en membraam, die cilinder wel VEEL aanzuigen. en als je een 13tje kijkt is dat nix natuurlijk, helemaal niet dat je afstellen met lucht etc.

je zit er bijna wel aanvast met 19mm, denk ook niet dat die 47deps alu niet lang zal leven.

heb nu al van paar mensen gehoord dat die nicasyl wand KUT kwaliteit is! maarja well see..

ben benieuwd of het blokje eronder past

Gele Racefrikandel

Ties
                      Bijdrager

mja weet niet..
                        k had idd dat nhr zipje in me kop zitten..
                        maar vraag me af of dat mooi te realiseren is op een ciaotje..
                        zeker als je je kappen zwart wilt houden
                        en anders bruin…is iets heel anders…heeft niemand
                        maar wel mooie kleur
                        denk nou niet aan poepbruin, maar heb van ollie een keer een foto gekregen van simo bravo…en die had zeker mooie kleur bruin zal de foto zoeken

hansieb
                        Topic starter

Show me 🙂 ik wil gewoon een appart kleurtje voor dit ding , het moet wel te coaten vallen dus flipflop enzo vallen af.

Oranje vind ik ook nog steeds een mooie kleur en paars ook incl witte velgen dan maarja de halve wereld heeft dat.

hansieb
                          Topic starter

Wat combo’s die ik heb gevonden na wat gesurf:

– Zwart frame , zwarte kappen , witte 5 ster velgen of ook zwarte 5 velgen
                            – Paars frame , zwarte kappen , witte 5 ster velgen
                            – Oranje frame , zwarte kappen, witte 5 ster velgen
                            – Blauw frame , zwarte kappen , zwarte 5 ster?

Ik weet het echt niet 🙁 frustrating die kleurtjes.

Iemand nog ideeen?

P.s de 47 deps is hier hopelijk vrijdag :D:D

Edjuh
                            Bijdrager

Rood frame, blauwe wielen, zwarte kappen, zoals deze nieuwe rs:

http://w1.bikepics.com/pics/2006/10/09/bikepics-697842-full.jpg

Moeilijk naar een ciao te vertalen maar goed…..

hansieb
                              Topic starter

Ook wel lijp, die bandenstrips kan je ook kopen btw… mm ik moet er nog zwaar goed over na denke maarja stangetje er eerst maar eens tussen lassen.

Quest
                                Bijdrager

ik vind zwart frame en zwarte kappen, met witte afwerking, en witte velgen wel relaxte combo..

dat steekt mooi van elkaar af.. ook chromen accenten zijn mooi

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 845)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.